Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3191-97/VIII
Про організацію
громадських робіт у 2025 році
Відповідно до статті 31 Закону України «Про зайнятість населення», пунктів 7, 8 Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 175, з метою стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб, для вирішення питань, які відповідають потребам Козелецької територіальної громади та сприяють її економічному і соціальному розвитку, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Затвердити перелік видів громадських робіт, що мають економічну, соціальну та екологічну користь, відповідають потребам громади та сприяють її соціальному розвитку на 2025 рік (Додаток 1) та перелік роботодавців, за участю яких планується організація громадських робіт у 2025 році (Додаток 2).
- Роботодавцям, визначеним у Додатку 2 до цього рішення, при організації таких робіт укладати договори про організацію громадських робіт та фінансування їх організації з Чернігівською філією Чернігівського обласного центру зайнятості та створити для цього спеціальні тимчасові робочі місця.
- 3. Забезпечити фінансування організації громадських робіт до яких залучаються зареєстровані безробітні та/або працівники, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 відсотків передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва, за рахунок коштів селищного бюджету та/або коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
- 4. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3191-97/VIII
ПЕРЕЛІК
видів громадських робіт, що мають економічну, соціальну та
екологічну користь, відповідають потребам громади та сприяють її соціальному розвитку на 2025 рік
- 1. Упорядження меморіалів, пам'ятників, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників Вітчизни та учасників антитерористичної операції, утримання у належному стані цвинтарів.
- Благоустрій та озеленення територій населених пунктів, об'єктів соціальної сфери, зон відпочинку і туризму. Ліквідація сміттєзвалищ та снігових заметів у населених пунктах.
- Роботи з відновлення, ремонту та догляду пам'яток архітектури, історії та культури, заповідників.
- Прибирання та утримання в належному стані придорожніх смуг, вирубка чагарників вздовж доріг.
- Відновлення та благоустрій природних джерел та водоймищ, русел річок., шляхом прибирання сміття вздовж берегів.
- Упорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних у встановленому порядку відповідно до діючого законодавства.
- Підсобні роботи на будівництві або ремонті об'єктів соціальної сфери: закладів освіти, навчально-виховних комплексів, дитячих дошкільних закладів, спортивних майданчиків, закладів культури і охорони здоров’я, дитячих оздоровчих таборів, стаціонарного відділення територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрів соціально-психологічної реабілітації дітей та інших об’єктів соціальної сфери.
- Підсобні роботи, пов'язані з ремонтом приватних житлових будинків одиноких осіб, ветеранів війни, осіб з інвалідністю, що проводяться за рішеннями органів місцевого самоврядування.
- Робота в бібліотеках з відновлення бібліотечного фонду, в музеях, роботи з документацією в архівах державних установ.
- Робота з документацією у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки на період підготовки та проведення призовної та мобілізаційної кампанії.
- Інформування населення про порядок отримання житлових субсидій та робота з документацією.
- Участь у переписі населення, соціологічних опитуваннях, статистичних обстеженнях, тимчасових масових дослідженнях та анкетуваннях.
- Супровід осіб з інвалідністю по зору, догляд за громадянами в закладах соціальної сфери.
- Надання допомоги особам з інвалідністю та людям похилого віку.
- Проведення заходів із інформування, профілактики та запобігання порушень громадського порядку, безпеки життєдіяльності населення.
- Допомога громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям-сиротам та одиноким особам в підготовці до опалюваного сезону.
- Кур’єрська доставка товарів першої необхідності людям похилого віку.
- Догляд, обслуговування, соціально-медичний патронаж осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, дітей-сиріт та тимчасово непрацездатних осіб.
- Екологічний захист навколишнього середовища, а саме: підсобні роботи пов’язані з ремонтом водопостачання на території населених пунктів, з благоустроєм криниць, укріпленням дамб, мостових споруд, прибирання та збір вторинної сировини (макулатура, поліетилен, поліетиленові пляшки, відходи пінопласту) на території населених пунктів громади.
- Роботи з виготовлення засобів індивідуального захисту від інфекційних захворювань.
- Надання допомоги сім’ям, члени яких загинули, постраждали чи є учасниками АТО (ООС) та зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту.
- Заготівля дров для опалювального сезону.
- Плетіння маскувальних сіток для Збройних Сил України.
- Роботи з фасування гуманітарної допомоги.
- Інші загальнодоступні види трудової діяльності, які мають економічну, соціальну та екологічну користь для певної адміністративно-територіальної одиниці та сприяють її соціальному розвитку, мають тимчасовий характер та можуть виконуватись на умовах неповного робочого дня.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3191-97/VIII
Перелік
роботодавців, за участю яких планується організація
громадських робіт у 2025 році
№ з/п |
Найменування роботодавця |
Джерела фінансування |
Обсяги фінансування, тис. грн. |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Козелецька селищна рада |
селищний бюджет |
100,0 |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА