Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
25 лютого 2025 року
сел. Козелець
№ 3185-97/VIII
Про погодження Програми місцевого
стимулювання працівників екстреної
медичної допомоги Козелецької підстанції
Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
Відповідно до законів України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 року № 2801-ХІІ (зі змінами), «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 року № 2168-VIII (зі змінами), Бюджетного кодексу України, з метою забезпечення безперебійного надання екстреної медичної допомоги мешканцям Козелецької територіальної громади, керуючись статтями 27, 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Погодити Програму місцевого стимулювання працівників екстреної медичної допомоги Козелецької підстанції Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік (додається).
- Фінансовому управлінню селищної ради передбачити кошти на фінансування заходів Програми.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 25 лютого 2025 року
№ 3185-97/VIII
Програма
місцевого стимулювання працівників екстреної медичної допомоги Козелецької підстанції Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
сел. Козелець
2025 рік
1. Паспорт Програми
1. |
Ініціатори розроблення Програми |
Козелецька селищна рада, КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради |
2. |
Дата, номер і назва нормативно-правового акта |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами і доповненнями), Бюджетний кодекс України від 08.07.2010 року № 2456-VI, Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 року № 2801-ХІІ, Закон України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 року № 2168-VIII |
3. |
Розробник Програми |
Козелецька селищна рада |
4. |
Співрозробники Програми |
- |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради |
6. |
Учасники Програми |
Козелецька селищна рада, КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради |
7. |
Термін реалізації Програми |
2025 рік |
8. |
Фінансове забезпечення Програми |
Кошти селищного бюджету та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України |
9. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Селищний бюджет |
10. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, тис. грн.: |
400,0 |
- Загальні положення
В умовах реформування медичної галузі відбувся розподіл в частині надання медичної допомоги населенню.
При цьому екстрена медична допомога надається спеціалістами станцій швидкої допомоги, які виділені в окремі юридичні особи на рівні обласних центрів.
На рівні районів та міст обласного значення працюють відокремлені підрозділи – підстанції швидкої допомоги.
Утримання цих підрозділів здійснюється з центральних офісів, які не завжди оперативно реагують на потреби спеціалістів базових рівнів.
Програма місцевого стимулювання працівників екстреної медичної допомоги Козелецької підстанції Чернігівської станції Е(Ш)МД (далі – Програма) є кроком місцевої влади у напрямку спільного пошуку разом з державою можливостей з поліпшення надання екстреної медичної допомоги мешканцям Козелецької територіальної громади.
- Мета та основні завдання Програми
Створення юридичних підстав для залучення ресурсів територіальної громади на підтримку Козелецької підстанції бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги.
Забезпечення безперебійного надання екстреної медичної допомоги мешканцям Козелецької територіальної громади.
- Очікувані результати виконання Програми
Укріплення партнерських відносин між офісом Козелецької підстанції бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та владою Козелецької селищної ради, що базуються на основі солідарної відповідальності за роботу Козелецької підстанції Чернігівської станції Е(Ш)МД.
Підвищення результативності виконавчих органів місцевого самоврядування по вдосконаленню якості медичних послуг в межах Козелецької територіальної громади.
- Фінансове забезпечення Програми
Програма фінансується у межах коштів, передбачених у селищному бюджеті на відповідний рік, згідно «Заходів реалізації Програми».
- Заходи реалізації Програми
№з/п |
Найменування заходу |
Строк викона-ння |
Орієнтовний обсяг та джерела фінансування на 2025 рік, тис. грн. |
Очіку-ваний резуль-тат |
||
Усього |
В тому числі: |
|||||
Селищ-ний бюджет |
Інші джерела |
|||||
1. |
Доплата до заробітної плати медичним працівникам та водіям Козелецької підстанції бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги |
2025 рік |
400,0 |
400,0 |
- |
Забезпе-чення суспіль-но корис-ного резуль-тату та достат-нього рівня життя для праців-ника та його сім’ї |
- Координація та контроль за виконанням Програми
Козелецька селищна рада та КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради забезпечують своєчасне та якісне виконання заходів Програми, ефективне і цільове використання коштів.
Відповідальний виконавець Програми:
- до 1 лютого 2026 року готує та подає фінансовому відділу Козелецької селищної ради узагальнену інформацію про стан її використання за встановленою формою (Додаток 1);
- до 1 березня 2026 року готує та надає селищній раді заключний звіт про результати виконання Програми за встановленою формою (Додаток 2).
У разі необхідності внесення змін до Програми, проєкт змін до неї з уточненими показниками і завданнями виноситься на розгляд сесії селищної ради.
За ініціативою Козелецької селищної ради, відповідального виконавця, головного розпорядника коштів Програми, розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективності реалізації її завдань, досягнення проміжних цілей та ефективності використання коштів може розглядатися на пленарних засіданнях сесії Козелецької селищної ради протягом року, в разі виникнення потреби.
Організацію та координацію виконання заходів Програми здійснює КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради та Козелецька селищна рада.
Контроль за виконанням Програми покладається на постійну комісію з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності та постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.
Додаток 1
до Програми місцевого
стимулювання працівників екстреної
медичної допомоги Козелецької підстанції
Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
ЗВІТ
про результати виконання
_____________________________________________________
назва місцевої програми у звітному періоді
Дата і номер рішення селищної ради, яким затверджено Програму та зміни до неї.
Відповідальний виконавець Програми.
Термін реалізації Програми.
- Виконання заходів Програми.
№з/п |
Пріо-ритет-ні завдання |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Річний обсяг фінансування, тис. грн. |
Фактично профінансо-вано у звітному періоді, тис. грн. |
Відсоток виконання заходу, % |
Інформація про виконання або причини невиконання заходу |
№ з/п |
Найменування показника |
Планове значення показника |
Фактичне значення показника |
Причини невиконання |
Що зроблено для виправлення ситуації |
- Виконання результативних показників Програми (заповнюється при підготовці річного звіту про виконання Програми).
- Оцінка ефективності виконання Програми та пропозиції щодо подальшої реалізації Програми (здійснюється при підготовці річного звіту).
Додаток 2
до Програми місцевого
стимулювання працівників екстреної
медичної допомоги Козелецької підстанції
Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік
ЗАКЛЮЧНИЙ ЗВІТ
про результати виконання
_____________________________________________________
назва місцевої програми
- Основні дані.
- Зазначаються дата прийняття та номер рішення селищної ради про затвердження Програми та внесення змін до неї, строк та етапи виконання, відомості про відповідального виконавця Програми.
- Мета Програми та результати її досягнення.
Визначається проблема, на розв’язання якої спрямовано Програму, мета, яку планується досягти та наводяться узагальнені соціально-економічні результати виконання.
- Фінансування.
Наводяться дані про плановий і фактичний обсяги фінансування Програми в цілому та за роками виконання із зазначенням джерел фінансування, зазначається їх відповідність орієнтовному обсягу фінансових витрат, передбачених Програмою.
- Виконання заходів Програми.
Наводяться дані про виконання заходів і завдань із зазначенням виконавця, строку виконання, очікуваних та досягнутих результатів. У разі невиконання (часткового виконання) зазначаються причини.
- Оцінка ефективності виконання Програми.
На основі кількісних та якісних показників, що досягнуті в результаті виконання Програми, дається оцінка ефективності її виконання.
(посада керівника органу) (підпис) (ініціали та прізвище)
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА