Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(сорок шоста сесія восьмого скликання)

25 липня 2025 року

сел. Козелець

№ 04-46/VIII

Про звіт про виконання

селищного бюджету

за 6 місяців 2025 року

Керуючись п.4 ст. 80 Бюджетного кодексу України, ст. 26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада вирішила:

  1. Затвердити звіт про виконання селищного бюджету за 6 місяців 2025 року:

- по доходах у сумі 154 176,0 тис. грн., в тому числі по доходах загального фонду селищного бюджету у сумі 152 264,4 тис. грн. та по доходах спеціального фонду селищного бюджету у сумі 1 911,6 тис. грн., згідно додатку;

- по видатках у сумі 124 587,5 тис. грн., в тому числі по видатках загального фонду селищного бюджету у сумі 122 401,1 тис. грн. та по видатках спеціального фонду селищного бюджету у сумі 2 186,4 тис. грн. згідно додатку.

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності.

Голова       Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток 1
до рішення сорок шостої сесії 
Козелецької селищної ради   восьмого скликання
 від  25 липня 2025 року №04-46/VIII
      Виконання дохідної частини селищного бюджету  за 6 місяців 2025 року
ККД Доходи Уточн.річн. план  Уточ.пл. за період Факт +/- % викон.
Загальний фонд
10000000 Податкові надходження 171872060,00 86953710,00 91161006,89 4207296,89 104,84
11000000 Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості 96326460,00 45187960,00 49385614,55 4197654,55 109,29
11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 96326460,00 45187960,00 49357419,55 4169459,55 109,23
11010100 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати 71558460,00 33319960,00 36533378,18 3213418,18 109,64
11010400 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата 22460000,00 11060000,00 12031418,26 971418,26 108,78
11010500 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування 2258000,00 758000,00 730665,08 -27334,92 96,39
11011300 Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами 50000,00 50000,00 61958,03 11958,03 123,92
11020000 Податок на прибуток підприємств 0,00 0,00 28195,00 28195,00 0,00
11020200 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності 0,00 0,00 28195,00 28195,00 0,00
13000000 Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів 913000,00 433300,00 563566,40 130266,40 130,06
13010000 Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів 900000,00 430000,00 558094,41 128094,41 129,79
13010100 Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування 600000,00 330000,00 342617,15 12617,15 103,82
13010200 Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) 300000,00 100000,00 215477,26 115477,26 215,48
13030000 Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення 13000,00 3300,00 5471,99 2171,99 165,82
13030100 Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення 13000,00 3300,00 5471,99 2171,99 165,82
14000000 Внутрішні податки на товари та послуги 22014400,00 11229400,00 11826604,44 597204,44 105,32
14020000 Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 2000000,00 980000,00 1194888,91 214888,91 121,93
14021900 Пальне 2000000,00 980000,00 1194888,91 214888,91 121,93
14030000 Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) 10908400,00 5743400,00 6066776,09 323376,09 105,63
14031900 Пальне 10908400,00 5743400,00 6066776,09 323376,09 105,63
14040000 Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 9106000,00 4506000,00 4564939,44 58939,44 101,31
14040100 Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.1 5106000,00 2706000,00 2789905,37 83905,37 103,10
14040200 Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) 4000000,00 1800000,00 1775034,07 -24965,93 98,61
18000000 Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України 52618200,00 30103050,00 29385221,50 -717828,50 97,62
18010000 Податок на майно 16350000,00 9029500,00 9808000,12 778500,12 108,62
18010100 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 0,00 0,00 2054,70 2054,70 0,00
18010200 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 136500,00 86000,00 179257,17 93257,17 208,44
18010300 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 1700000,00 800000,00 1215643,88 415643,88 151,96
18010400 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 1650000,00 890000,00 995196,29 105196,29 111,82
18010500 Земельний податок з юридичних осіб 2020000,00 1420000,00 542135,61 -877864,39 38,18
18010600 Орендна плата з юридичних осіб 7453500,00 4003500,00 4370559,87 367059,87 109,17
18010700 Земельний податок з фізичних осіб 840000,00 490000,00 322866,06 -167133,94 65,89
18010900 Орендна плата з фізичних осіб 2500000,00 1340000,00 2136128,08 796128,08 159,41
18011000 Транспортний податок з фізичних осіб 25000,00 0,00 2491,79 2491,79 0,00
18011100 Транспортний податок з юридичних осіб 25000,00 0,00 41666,67 41666,67 0,00
18030000 Туристичний збір 7000,00 2350,00 3097,76 747,76 131,82
18030100 Туристичний збір, сплачений юридичними особами 6000,00 1900,00 3057,90 1157,90 160,94
18030200 Туристичний збір, сплачений фізичними особами 1000,00 450,00 39,86 -410,14 8,86
18050000 Єдиний податок 36261200,00 21071200,00 19574123,62 -1497076,38 92,90
18050300 Єдиний податок з юридичних осіб 3702200,00 2212200,00 2160832,30 -51367,70 97,68
18050400 Єдиний податок з фізичних осіб 22705000,00 12205000,00 11884027,14 -320972,86 97,37
18050500 Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків 9854000,00 6654000,00 5529264,18 -1124735,82 83,10
20000000 Неподаткові надходження 5518000,00 2633250,00 2426531,43 -206718,57 92,15
21000000 Доходи від власності та підприємницької діяльності 3000000,00 1340000,00 1182743,32 -157256,68 88,26
21010000 Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна аб 0,00 0,00 199,00 199,00 0,00
21010300 Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету 0,00 0,00 199,00 199,00 0,00
21080000 Інші надходження 3000000,00 1340000,00 1182544,32 -157455,68 88,25
21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції 2800000,00 1240000,00 1072010,47 -167989,53 86,45
21081500 Штрафні санкції, що застосовуються відповідно до Закону України `Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в елект 200000,00 100000,00 110533,85 10533,85 110,53
22000000 Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності 1718000,00 853250,00 731428,45 -121821,55 85,72
22010000 Плата за надання адміністративних послуг 1233000,00 616250,00 511176,16 -105073,84 82,95
22010300 Адміністративний збір, що справляється відповідно до Закону України `Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань` 30000,00 15000,00 15170,00 170,00 101,13
22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг 1200000,00 600000,00 496006,16 -103993,84 82,67
22012600 Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 1000,00 350,00 0,00 -350,00 0,00
22012900 Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації відповідно до Закону України `Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських 2000,00 900,00 0,00 -900,00 0,00
22080000 Надходження від орендної плати за користування єдиним майновим комплексом та іншим державним майном 450000,00 220000,00 209357,71 -10642,29 95,16
22080400 Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності 450000,00 220000,00 209357,71 -10642,29 95,16
22090000 Державне мито 35000,00 17000,00 10894,58 -6105,42 64,09
22090100 Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування 30000,00 15000,00 10894,58 -4105,42 72,63
22090400 Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України 5000,00 2000,00 0,00 -2000,00 0,00
24000000 Інші неподаткові надходження 800000,00 440000,00 512359,66 72359,66 116,45
24060000 Інші надходження 800000,00 440000,00 512359,66 72359,66 116,45
24060300 Інші надходження 800000,00 440000,00 512359,66 72359,66 116,45
40000000 Офіційні трансферти 52037000,00 43404470,00 58676870,00 15272400,00 135,19
41000000 Від органів державного управління 52037000,00 43404470,00 58676870,00 15272400,00 135,19
41020000 Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам 5470800,00 2735400,00 2735400,00 0,00 100,00
41020100 Базова дотація 5470800,00 2735400,00 2735400,00 0,00 100,00
41030000 Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 40945900,00 36663800,00 51971200,00 15307400,00 141,75
41033500 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військови 0,00 0,00 15307400,00 15307400,00 0,00
41033900 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 37417100,00 33495700,00 33495700,00 0,00 100,00
41035400 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами 73500,00 43800,00 43800,00 0,00 100,00
41036000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` 760800,00 429800,00 429800,00 0,00 100,00
41036300 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти 2694500,00 2694500,00 2694500,00 0,00 100,00
41050000 Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 5620300,00 4005270,00 3970270,00 -35000,00 99,13
41053900 Інші субвенції з місцевого бюджету 5620300,00 4005270,00 3970270,00 -35000,00 99,13
Всього без урахування трансферт 177390060,00 89586960,00 93587538,32 4000578,32 104,47
Всього 229427060,00 132991430,00 152264408,32 19272978,32 114,49
Спеціальний  фонд 
10000000 Податкові надходження 140000,00 69500,00 106692,41 37192,41 153,51
19000000 Інші податки та збори 140000,00 69500,00 106692,41 37192,41 153,51
19010000 Екологічний податок 140000,00 69500,00 106692,41 37192,41 153,51
19010100 Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) 44000,00 21500,00 32462,16 10962,16 150,99
19010200 Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти 35000,00 17400,00 41699,71 24299,71 239,65
19010300 Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини 61000,00 30600,00 32530,54 1930,54 106,31
20000000 Неподаткові надходження 1901600,00 935800,00 1453325,47 517525,47 155,30
24000000 Інші неподаткові надходження 100000,00 35000,00 7587,20 -27412,80 21,68
24060000 Інші надходження 100000,00 35000,00 7587,20 -27412,80 21,68
24062100 Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності 100000,00 35000,00 7587,20 -27412,80 21,68
25000000 Власні надходження бюджетних установ 1801600,00 900800,00 1445738,27 544938,27 160,49
25010000 Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 1801600,00 900800,00 336882,11 -563917,89 37,40
25010100 Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю 1760600,00 880300,00 235388,81 -644911,19 26,74
25010300 Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України `Про оренду державного та комунального майна` 41000,00 20500,00 24000,00 3500,00 117,07
25010400 Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) 0,00 0,00 77493,30 77493,30 0,00
25020000 Інші джерела власних надходжень бюджетних установ 0,00 0,00 1108856,16 1108856,16 0,00
25020100 Благодійні внески, гранти та дарунки 0,00 0,00 925053,00 925053,00 0,00
25020200 Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об` 0,00 0,00 183803,16 183803,16 0,00
40000000 Офіційні трансферти 311200,00 311200,00 311200,00 0,00 100,00
41000000 Від органів державного управління 311200,00 311200,00 311200,00 0,00 100,00
41030000 Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 311200,00 311200,00 311200,00 0,00 100,00
41037400 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти 311200,00 311200,00 311200,00 0,00 100,00
50000000 Цільові фонди 30000,00 30000,00 40344,05 10344,05 134,48
50110000 Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади 30000,00 30000,00 40344,05 10344,05 134,48
Всього без урахування трансферт 2071600,00 1035300,00 1600361,93 565061,93 154,58
Всього 2382800,00 1346500,00 1911561,93 565061,93 141,97
Секретар  Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ

Додаток 2
до рішення сорок шостої сесії 
Козелецької селищної ради   восьмого скликання
 від  25 липня 2025 року № 04-46/VIII
      Виконання видаткової частини селищного бюджету  за 6 місяців 2025 року
Код Показник Затверджений план на рік План на рік з урахуванням змін План на вказаний період з урахуванням змін Всього профінансовано за вказаний період % виконання на вказаний період
Загальний фонд
01 Апарат (секретаріат) місцевої ради (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад, районних рад і рад міст республіканського та районного значення Автономної Республіки Крим, міських, селищних, сільськ 71 534 640,00 72 974 240,00 46 596 131,00 30 238 707,32 64,90
0150 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 39 108 100,00 39 108 100,00 20 082 000,00 16 824 356,40 83,78
0180 Інша діяльність у сфері державного управління 627 740,00 742 040,00 489 031,00 270 693,29 55,35
2010 Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню 6 500 000,00 7 000 000,00 5 206 000,00 3 137 173,65 60,26
2111 Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги 5 403 400,00 6 288 700,00 4 560 700,00 2 787 442,53 61,12
2152 Інші програми та заходи у сфері охорони здоров`я 2 400,00 2 400,00 2 400,00 492,11 20,50
3210 Організація та проведення громадських робіт 20 000,00 20 000,00 20 000,00 0,00 0,00
6013 Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства 1 300 000,00 1 300 000,00 1 300 000,00 577 536,61 44,43
6030 Організація благоустрою населених пунктів 10 903 000,00 10 843 000,00 7 266 000,00 4 661 826,40 64,16
7130 Здійснення заходів із землеустрою 200 000,00 200 000,00 200 000,00 5 940,00 2,97
7350 Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) 700 000,00 700 000,00 700 000,00 0,00 0,00
7461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету 6 500 000,00 6 500 000,00 6 500 000,00 1 950 424,33 30,01
7680 Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування 20 000,00 20 000,00 20 000,00 17 542,00 87,71
8110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха 250 000,00 250 000,00 250 000,00 5 280,00 2,11
06 Орган з питань освіти і науки 104 978 850,00 131 260 868,00 113 298 098,00 83 129 571,83 73,37
0160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах 1 903 300,00 2 543 300,00 2 008 200,00 1 336 560,47 66,56
1010 Надання дошкільної освіти 18 198 800,00 21 658 800,00 16 198 600,00 12 550 527,47 77,48
1021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету 20 118 700,00 28 733 700,00 26 370 100,00 13 946 842,38 52,89
1031 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції 37 417 100,00 37 417 100,00 33 495 700,00 32 648 023,97 97,47
1070 Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми 2 259 000,00 3 494 000,00 3 056 400,00 1 648 657,63 53,94
1080 Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами 3 174 300,00 4 274 300,00 3 084 700,00 2 542 910,10 82,44
1130 Методичне забезпечення діяльності закладів освіти 731 200,00 851 200,00 582 800,00 490 784,39 84,21
1141 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти 9 817 000,00 13 782 000,00 11 657 000,00 6 879 260,72 59,01
1142 Інші програми та заходи у сфері освіти 145 000,00 195 000,00 174 750,00 131 800,00 75,42
1183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` 0,00 12 580,00 12 580,00 0,00 0,00
1184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 0,00 113 220,00 0,00 0,00 0,00
1200 Проведення (надання) додаткових психолого- педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами 0,00 73 500,00 43 800,00 36 500,00 83,33
1275 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору 0,00 19 168,00 19 168,00 0,00 0,00
1291 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальн 0,00 34 550,00 34 550,00 6 304,20 18,25
1600 Здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 0,00 2 694 500,00 2 694 500,00 2 495 287,40 92,61
4030 Забезпечення діяльності бібліотек 2 148 500,00 2 567 000,00 2 288 900,00 1 537 764,15 67,18
4040 Забезпечення діяльності музеїв i виставок 638 100,00 638 100,00 431 800,00 401 636,90 93,01
4060 Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 5 343 350,00 8 363 350,00 8 250 350,00 4 250 030,88 51,51
4082 Інші заходи в галузі культури і мистецтва 150 000,00 150 000,00 115 000,00 47 899,00 41,65
5031 Розвиток здібностей у дітей та молоді з фізичної культури та спорту комунальними дитячо- юнацькими спортивними школами 2 909 500,00 3 620 500,00 2 754 200,00 2 172 482,17 78,88
8110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха 25 000,00 25 000,00 25 000,00 6 300,00 25,20
08 Орган з питань праці та соціального захисту населення 8 629 450,00 9 596 150,00 7 430 366,00 4 937 453,44 66,45
0160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах 1 062 000,00 1 062 000,00 702 400,00 515 824,29 73,44
3032 Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв`язку 10 000,00 10 000,00 5 400,00 3 821,86 70,78
3050 Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 0,00 56 700,00 26 600,00 22 774,85 85,62
3104 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю 2 930 000,00 2 930 000,00 1 919 840,00 1 466 807,32 76,40
3105 Надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю 2 195 050,00 2 200 050,00 1 612 426,00 1 395 718,24 86,56
3121 Здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг центрами соціальних служб та центрами надання соціальних послуг особам/сім`ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах 330 400,00 330 400,00 257 200,00 218 165,41 84,82
3160 Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 652 000,00 652 000,00 651 500,00 461 433,47 70,83
3242 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 1 450 000,00 2 355 000,00 2 255 000,00 852 908,00 37,82
09 Орган у справах дітей 945 000,00 945 000,00 494 700,00 458 992,39 92,78
0160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах 945 000,00 945 000,00 494 700,00 458 992,39 92,78
37 Орган з питань фінансів 4 383 560,00 6 383 560,00 5 037 339,00 3 636 397,23 72,19
0160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах 3 084 100,00 3 084 100,00 1 826 000,00 1 230 058,23 67,36
8710 Резервний фонд місцевого бюджету 50 000,00 50 000,00 50 000,00 0,00 0,00
9770 Інші субвенції з місцевого бюджету 194 460,00 594 460,00 506 339,00 506 339,00 100,00
9800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів 1 055 000,00 2 655 000,00 2 655 000,00 1 900 000,00 71,56
Усього  190 471 500,00 221 159 818,00 172 856 634,00 122 401 122,21 70,81
Спеціальний фонд
01 Апарат (секретаріат) місцевої ради (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад, районних рад і рад міст республіканського та районного значення Автономної Республіки Крим, міських, селищних, сільськ 270 000,00 2 960 000,00 2 824 500,00 189 231,00 6,70
0150 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 0,00 600 000,00 600 000,00 0,00 0,00
2111 Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги 0,00 400 000,00 400 000,00 0,00 0,00
6013 Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства 0,00 130 000,00 130 000,00 129 906,00 99,93
6030 Організація благоустрою населених пунктів 0,00 1 560 000,00 1 560 000,00 59 325,00 3,80
7691 Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого 30 000,00 30 000,00 30 000,00 0,00 0,00
8311 Охорона та раціональне використання природних ресурсів 240 000,00 190 000,00 54 500,00 0,00 0,00
8312 Оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів 0,00 50 000,00 50 000,00 0,00 0,00
06 Орган з питань освіти і науки 8 550 000,00 18 159 704,80 17 941 924,80 1 997 135,62 11,13
0160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах 600 000,00 600 000,00 600 000,00 0,00 0,00
1010 Надання дошкільної освіти 0,00 470 000,00 470 000,00 426 813,83 90,81
1021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету 7 900 000,00 12 264 960,00 12 264 960,00 105 100,00 0,86
1070 Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми 0,00 360 000,00 360 000,00 325 800,00 90,50
1080 Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами 0,00 75 000,00 75 000,00 0,00 0,00
1183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` 0,00 72 420,00 72 420,00 0,00 0,00
1184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 0,00 647 580,00 429 800,00 0,00 0,00
1275 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору 0,00 550 832,00 550 832,00 0,00 0,00
1291 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальн 0,00 17 450,00 17 450,00 0,00 0,00
1292 Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бю 0,00 464 962,80 464 962,80 56 737,80 12,20
1403 Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 0,00 1 584 100,00 1 584 100,00 653 015,05 41,22
1700 Виконання заходів за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти 0,00 622 400,00 622 400,00 177 007,36 28,44
4030 Забезпечення діяльності бібліотек 0,00 130 000,00 130 000,00 127 400,00 98,00
4060 Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 50 000,00 50 000,00 50 000,00 0,00 0,00
8110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха 0,00 250 000,00 250 000,00 125 261,58 50,10
Усього  8 820 000,00 21 119 704,80 20 766 424,80 2 186 366,62 10,53
Разом 199 291 500,00 242 279 522,80 193 623 058,80 124 587 488,83 81,34
Секретар              Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ

СХВАЛЕНО

рішенням селищної ради

“25” липня  2025 року № 04-46/VІІІ

 

 

Пояснювальна записка до звіту про виконання

Козелецького  селищного бюджету за 6 місяців 2025 рік.

                           

            

1.Загальна характеристика виконання бюджету.

                                                                                                                                      (тис.грн.)

Доходи

загальний фонд

Видатки загальний фонд

Призначено по бюджету на рік

199021,5

190471,5

Призначено з урахуванням змін на рік

229427,1

221159,8

Виконано за   6 місяців 2025 року

152264,4

122194,4

Процент виконання /до річних призначень/

76,5

64,2

Процент виконання /до уточнених призначень/

66,4

55,3

2.Показники економічного розвитку територіальної  громади.

        Загальна площа території громади становить 698,9 км2, нині за даними старостатів у громаді  17,5  тис. осіб наявного населення, з них 52,9 % – жінки. У віковій структурі переважають люди вікової групи від 18 до 60 років – 54 %.

Економічний потенціал громади складається з підприємств, які зареєстровані та діють на території громади, це орієнтовно 877 суб’єктів господарювання, в тому числі 198 малих підприємств (юридичних осіб), 1 – середнє підприємство (юридична особа) та 681 фізичних осіб – підприємців.

 За видами економічної діяльності пріоритетною сферою суб’єктів підприємництва в громаді залишається торгівля та сфера послуг, питома вага яких становить 75%. Значно менше суб’єктів господарювання діють в промисловості, сільському господарстві та будівництві, на долю яких приходиться близько 23%.

Найбільшими промисловими підприємствами на території селищної ради є  ТОВ «Веселі бобри» (код ЄДРПОУ 35550269) яким за 6 місяців 2025 року  сплачено 2389,3 тис. грн. (Питома вага надходжень складає 2,6 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету). Основний вид діяльності – виробництво дерев’яних будівельних конструкцій і столярні вироби,  виробництво мотузки з деревної  шерсті.

ТОВ «Фудреформ» (код ЄДРПОУ 38963791) за 1 півріччя 2025 року  сплачено 1992,0 тис. грн. (питома вага надходжень складає 2,1 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету). Основний вид діяльності – виробництво прянощів і приправ та інших харчових продуктів.

         Найбільшим сільськогосподарським підприємством, що здійснює діяльність на території громади являється ТОВ «АР Козелець» (код ЄДРПОУ                                       37750091) яким було сплачено за 6 місяців 2025 року до бюджету селищної ради 14070,5 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 8,5% від усіх податкових надходжень до селищного бюджету). СТОВ «Полісся» ( код ЄДРПОУ 03799140), було сплачено за звітний період 2025 року до бюджету селищної ради 1368,4 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 1,5% від усіх податкових надходжень до селищного бюджету), ФГ ПК «Агродар» ( код ЄДРПОУ 39184205) було сплачено за 6 місяців 2025року до бюджету селищної ради 1173,9 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 1,3% від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).

         Мережа внутрішньої торгівлі в громаді доволі розвинута. Так станом на 01.01.2025 року попит населення громади задовольняють 158 об’єктів стаціонарної роздрібної торгівлі  в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами та промисловими товарами.  На території сел. Козелець діють об’єкти роздрібної торгівлі, найбільші за оборотом з них магазини «Фора», «АТБ», мережеві соціальні магазини «Аврора» та «Єва», в минулому році розпочали свою діяльність магазини «Броско», «ТРАШ».

         Заклади роздрібної торгівлі розташовані як в адміністративному центрі так і у 32  із 53 населених пунктах громади. 

            Селищу Козелець притаманно різноманіття закладів громадського харчування - це ресторани: «М», «Фенікс», «Козак Вакула»; кафе «КАФА»,  «Добра Пані», кав’ярні та інші.

На території Козелецької громади  діють  2 торговельні ринки.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника станом на 01.07.2025 р. становить  17679,83 грн

         Станом на 1 липня 2025 року на обліку в центрі зайнятості перебувало 137 безробітних громадян громади.

         Кількість працездатного населення  по громаді станом на 01.07.2025 року становить 9450 осіб,  з них зайнятого населення – 7064 особи.

                                                      

  1. Доходи.

 За 6 місяців 2025 року до загального фонду селищного бюджету  надійшло 152264,4 тис. грн. власних та закріплених доходів, в тому числі 93587,5 тис. грн. власних надходжень. По власних надходженнях бюджетні призначення виконані на 104,5 %. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на 53,7 % або на 32660,4 тис. грн.

Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, який складає 52,8 % в загальних власних  надходженнях, склали 49357,4  тис. грн., що становить 109,2 відсотків до уточнених призначень відповідного періоду та 162,4% до минулорічних надходжень відповідного  періоду  або  збільшились на  18963,9 тис.грн.

         Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло 342,6 тис. грн., що становить 103,8% до бюджетних призначень та 136,1 відсотків до надходжень минулого року.

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення надійшло 215,5 тис. грн., що становить 215,5% до бюджетних призначень  відповідного періоду та 99,8 відсотків до надходжень 6 місяців  2024 року.

Акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів за звітний період надійшло  6066,8 тис. грн., що становить 105,6% до бюджетних призначень та 145,1%  до минулорічних надходжень аналогічного періоду.  Приріст склав 1886,1 тис.грн.

Акцизного податку з вироблених в  Україні підакцизних товарів надійшло 1194,9 тис. грн., що становить 214,9 % до бюджетних призначень та 157,9% до  відповідних надходжень 2024 року.

Надходження акцизного податку з продажу алкоголю склали 1775,0 тис.грн. Бюджетні призначення виконані на 98,6 відсотків до уточнених призначень та збільшились в порівнянні з відповідним періодом 2024 року на 240,5 тис.грн.

Акцизного податку з реалізації тютюнових виробів надійшло 2789,9 тис.грн.. що становить 187,6 відсотки до надходжень  6 місяців 2024 року.

 За перше півріччя 2025 рік  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до селищного бюджету надійшло 2392,2 тис. грн., що становить 68,6 % до  річних бюджетних призначень та на 1005,5 тис.грн більше  фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року . Збільшення надходжень відбулося за рахунок погашення заборгованості платників податку за минулі роки.

         Плати за землю надійшло 7371,7 тис. грн. Бюджетні призначення виконані на 118,2%. В порівнянні з відповідним періодом 2024 року надходження збільшились  на 3,1 млн.грн.

         88,3 відсотка  в загальних надходженнях плати за землю  становлять надходження від оренди земель запасу та резерву, які склали  6506,7 тис. грн.

         Надходження туристичного збору склали 3,1 тис. грн. і збільшились в порівнянні з відповідним періодом  минулого року на 3,3 відсотки.          Транспортного податку надійшло  44,2 тис. грн.

Надходження єдиного податку склали  19574,1 тис. грн., що становить 54% до річних бюджетних призначень і на 6483,0 тис. грн., або 49,5% більше минулорічних надходжень 6 місяців. Збільшення надходжень відбулось за рахунок збільшення майже в три рази єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників (сплата  мінімального податкового зобов’язання), підвищення активності існуючих та створення нових платників податку.

Надходження по державному миту  склали  10,9 тис. грн.

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що знаходиться в комунальній власності  склали  209,4 тис. грн.

         Інших надходжень до бюджету селищної ради залучено 512,4 тис. грн.        

         Плати за надання адміністративних послуг мобілізовано 511,2 тис. грн., в  аналогічному періоді 2024 року дані надходження складали 633,8 тис. грн.

        Адмінштрафів та штрафних санкцій залучено 1182,5 тис. грн. проти 1946,6 тис. грн. минулорічних надходжень.

                 

До спеціального фонду  в першому півріччі 2025 році  без врахування офіційних трансфертів мобілізовано  1600,4 тис. грн., в тому числі : 106,7 тис. грн.- екологічний податок, 7,6 тис. грн.- інші  надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища,  40,3 тис. грн. – цільові фонди, утворені органами  місцевого самоврядування, 1445,7 тис.грн.- власні надходження бюджетних установ

Офіційних трансфертів з державного бюджету до спеціального фонду бюджету надійшло 311,2 тис.грн ( субвенція з державного бюджету на покращення харчування учнів).

        

  1. Видатки та заборгованість.

         Обсяг видатків та кредитування загального фонду  селищного бюджету за  6 місяців 2025 року склав 122194,4.тис. грн.

Видатки спеціального фонду виконані у сумі 2186,4 тис. грн..           

Видатки загального фонду на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ склали  90972,6 тис. грн., що складає 74,4 % загального обсягу видатків.

           На оплату енергоносіїв, спожитих бюджетними установами спрямовано – 5792,7тис. грн.(4,7%),  продуктів харчування – 3209,0 тис. грн. (2,6%).. Тобто, на першочергові виплати спрямовано  81,7% всіх видатків загального фонду бюджету.

                  На утримання всіх органів місцевого самоврядування спрямовано  20513,1 тис. грн. , що складає 16,8% до всіх проведених видатків загального фонду.   

   Із загальної суми видатків  на оплату праці  працівників органів місцевого  самоврядування  та  нарахувань на неї  спрямовано  17386,0 тис. грн., на оплату спожитих енергоносіїв -  1785,4 тис. грн., що складає відповідно 84,8% та  8,7% до загальної   суми  витрат  за звітний період 2025 року по галузі управління.

         На забезпечення фінансування «Програми фінансового забезпечення нагородження відзнаками селищної ради та здійснення інших виплат, а також фінансування для забезпечення належного утримання майна на території Козелецької селищної ради на 2023-2025 роки» видатки склали 10,5 тис. грн.

На утримання Трудового архіву видатки склали 152,9 тис. грн., з них  кошти субвенції з бюджетів інших громад – 70,5 тис. грн.

             На галузь  освіти по загальному фонду за звітний період спрямовано 73338,7 тис. грн. (60,0% від всіх видатків), в тому числі на фінансування по загальному фонду використано 32648,0 тис. грн освітньої субвенції ; 36,5 тис. грн.- субвенції з місцевого  бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;   2495,3 тис.грн.- субвенція з державного бюджету на здійснення доплат педпрацівникам закладів загальної і середньої освіти.

Видатки спеціального фонду проведені в сумі  2186,4тис.грн.

         Із загальної суми видатків  на оплату праці працівників освіти та нарахувань на неї спрямовано 62789,5 тис. грн. або 85,6 відсотка до загальної суми витрат по галузі .

          На оплату комунальних послуг та за спожиті енергоносії направлено у звітному періоді 3407,3 тис. грн. або 4,6% до загальних видатків.

          На харчування дітей в дошкільних закладах та загальноосвітніх школах направлено 3209,0тис. грн. (4,4%). Середня вартість харчування за перше півріччя  2025 року  склала в закладах дошкільної освіти  76,00 грн. діто-день, в шкільних закладах – 43.00грн.

         За рахунок коштів селищного бюджету на монтаж пожежної сигналізації в укритті Данівського  ліцею використано 125,3 тис.грн.; проведення коригування  проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції харчоблоку в Козелецькому ліцеї №3 –90,0 тис.грн.; придбана шафа медична в  Козелецький ліцей №1 – 15,1 тис.грн.;  проведено капітальний ремонт електропроводки  в Козелецькому ЗДО №2 – 426,8 тис.грн.; придбано 2 опалювальні котли  в БТДЮ на суму  - 325,8 тис.грн.. проведено поточний ремонт по заміні вікон в Козелецькому ліцеї №3 – 290,5 тис.грн. ( за рахунок коштів ЮНІСЕФ)

Використано субвенцій з державного бюджету:

  • На придбання  меблів для забезпечення викладання   навчального  предмету «Захист України» в  сумі  56,7 тис.грн.;
  • На забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти – 653,0 тис.грн.;
  • На покращення якості харчування учнів початкових класів за рахунок коштів ООН – 177,0 тис.грн..

         За перше півріччя  надано спонсорської допомоги від  відокремленого підрозділу Угорської Екуменічної Служби Допомоги в Україні  Козелецькому ліцею №3 на суму 315,4 тис.грн. (ноутбуки, принтери, телевізори, планшети, кулери для води);  Благогдійного фонду «Київська школа економіки» Козелецькому ліцею №3 на суму 147,2 тис.грн. (лави Аліса); ВПІНО «Філія  АКТЕД» Козелецькому ліцею №3 на суму  120,2 тис.грн. (вогнегасники, аптечки, ручні насоси, ломи, лопати, лави для сидіння, стільці, столи, ковдри та ін).

На фінансування закладів та заходів культури у звітному періоді видатки  склали  6229,0  тис. грн. по загальному фонду бюджету (5,1% селищного бюджету) та 127,4 тис. грн. – по спеціальному.

         На виплату заробітної плати працівникам закладів культури спрямовано 5949,6 тис. грн., на оплату спожитих енергоносіїв 134,5 тис. грн., що складає  95,5 та 2,2 відсотки відповідно до всіх видатків загального фонду по галузі.

В Козелецьку центральну бібліотеку придбано опалювальний котел  вартістю 125,4 тис.грн.

            Заклади та заходи з фізичної культури та спорту профінансовані на 2172,2 тис. грн.

           На оплату праці з нарахуваннями спрямовані видатки в сумі 1876,9 тис. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 10,6 тис. грн.. На придбання спортінвентаря спрямовано – 221,5 тис.грн., на оплату відряджувальних - 63,3 тис.грн..

           

         На фінансування закладів охорони здоров’я спрямовано 5888,7тис.грн.:

  • на виконання «Програми підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної територіальної громади на 2025-2027 роки» - 2768,8 тис. грн., з них 1837,6 тис. грн. іншої субвенції з Деснянської, Остерської та Кіптівської територіальних громад;
  • на виконання «Програми забезпечення інвалідів, дітей з інвалідністю технічними та іншими засобами на 2024-2026рр» - 332,0 тис. грн., з них кошти іншої субвенції – 32,3 тис. грн.;
  • на виконання «Програми підтримки сталого функціонування та модернізації матеріально-технічної бази закладів первинної медико-санітарної допомоги» – 2787,4 тис. грн. з них 1220,8 тис. грн. кошти іншої субвенції з Кіптівської територіальної громади;
  • на виконання «Програми безоплатного забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань на 2023-2025 рр.» - 21,5 тис. грн.

         На соціальний захист та соціальне забезпечення спрямовано  з загального фонду 4421,6 тис. грн. 

           Із загальної суми видатків  на оплату праці працівників та нарахувань на неї спрямовано 2970,5 тис. грн. або 67,2 відсотки до загальної суми витрат за звітний період, на комунальні послуги та спожиті енергоносії  направлено 87,0 тис. грн.

         На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спрямовано 218,2 тис. грн., які повністю спрямовані на виплату заробітної плати з нарахуваннями   

На забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю спрямовано  1466,8 тис. грн., які 100-відсотково спрямовано на заробітну плату з нарахуваннями.

         На фінансування комунальної установи «Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю» спрямовано 1395,8 тис. грн.

         В загальних видатках витрати на заробітну плату з нарахуваннями складають 1285,6 тис. грн., на оплату енергоносіїв – 87,0 тис. грн., або 98,3% до загальних видатків.

                                Інші видатки на соціальний захист населення  згідно   «Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на 2025-2026 рр» склали  118,0   тис. грн. (допомогу отримали 20 осіб), «Програми підтримки збільшення народжуваності на території Козелецької селищної ради на 2025-2026рр» - 100,0 тис. грн. (народилося 20 дітей), на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  направлено – 22,8 тис. грн., на Програму надання допомоги громадянам, які отримують програмний гемодіаліз на  2025-2026 рр – 100,1 тис. грн., на надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку – 3,8 тис. грн., на Програму підтримки ветеранів війни та захисників України…на 2024-2026 рр. – 502,8 тис. грн. (допомогу отримали 110 осіб).

          Козелецькою селищною радою на благоустрій селища  в  першому півріччі 2025 року спрямовано 5239,4 тис. грн.  за проведені роботи по благоустрою селища :

  • 366,8 тис. грн. – за вуличне освітлення громади;
  • 0,6 тис. грн. – водопостачання кладовища;
  • 75,8 тис. грн. – придбання матеріалів та оплату послуг;
  • 577,5 тис. грн. – згідно Програми фінансової підтримки водопровідно-каналізаційного господарства КП «Козелецьводоканал» на 2023-2025 р.р.;

-         4218,6 тис. грн., згідно «Програми фінансової підтримки КП «Козелецьводоканал» на 2023-2025 рр».

На утримання розвитку автомобільних доріг направлено  1950,4 тис. грн.

На здійснення заходів із землеустрою – 5,9 тис.грн.

          Видатки по заходах із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха склали 125,3 тис. грн. (виготовлення ПКД та технагляд, проведено монтаж автоматичної пожежної сигналізації в протирадіаційному укритті Данівського ліцею).

На Програму матеріально-технічної підтримки військових частин ЗСУ, підрозділів територіальної оборони на 2025-2026 рр направлено 1900,0тис.грн.

На виконання «Програми місцевого стимулювання працівників екстренної медичної допомоги Козелецької станції Чернігівської станції У(Ш)МД на 2025 рік» направлено 400,0 тис.грн.

 З  обласного бюджету надійшло іншої субвенції в сумі 46,6 тис.грн.;

    - на виконання доручень виборців депутатами обласної ради  - 20,0 тис. грн. (на покращення матеріально-технічної бази КНП «Козелецький ЦПМСД».

    - на пільгове обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 26,61 тис. грн.

   Трансфертів до бюджету громади по спеціальному фонду на забезпечення харчування учнів надійшло 311,2 тис. грн.

 По  «Іншій субвенції з місцевого бюджету» видатки склали 106,3 тис. грн., в тому числі:

- 90,0 тис. грн.  бюджету Новобілоуській сільській раді на Новобілоуський ІРЦ;

- 16,3 тис. грн. районному бюджету на одноразову допомогу дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування після досягнення 18-річного віку;

 

 Заступник начальника фінансового управління-

начальник бюджетного відділу   Світлана САМОЙЛЕНКО