| 
 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги  
та/або центру надання адміністративних послуг 
 | 
| 
 1. 
 | 
 Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги 
 | 
 17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 
 | 
| 
 2. 
 | 
 Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги 
 | 
 Понеділок – Вівторок з 800  до 1700 
Середа з 800  до 2000 
Четвер з 800  до 1700 
П’ятниця з 800  до 1600 
Субота, Неділя – вихідний 
 | 
| 
 3. 
 | 
 Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги 
 | 
 Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 
Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua 
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 
 | 
| 
 Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги 
 | 
| 
 4 
 | 
 Закони України 
 | 
 Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» 
 | 
| 
 5 
 | 
 Акти Кабінету Міністрів України 
 | 
 Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 
постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) 
 | 
| 
 6 
 | 
 Акти центральних органів виконавчої влади 
 | 
 Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами) 
 | 
| 
 Умови отримання адміністративної послуги 
 | 
| 
 7 
 | 
 Підстава для отримання адміністративної послуги 
 | 
 Заява заявника або уповноваженої особи; 
через вебпортал Мін’юсту надається особі, яка бажає отримати таку інформацію та ідентифікована шляхом використання кваліфікованого електронного підпису 
 | 
| 
 8 
 | 
 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 
 | 
 Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; 
документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати  адміністративного збору за отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або справляння в повному обсязі адміністративного збору через Інтернет з використанням платіжних систем або в інший спосіб, визначений договором про надання сервісної послуги 
 | 
| 
 9 
 | 
 Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 
 | 
 У паперовій формі – заявником або уповноваженою особою; 
в електронній формі – автоматично програмними засобами ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно шляхом зазначення параметрів пошуку за одним або декількома ідентифікаторами 
 | 
| 
 10 
 | 
 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги 
 | 
 Адміністративна послуга надається платно 
 | 
| 
 11 
 | 
 Строк надання адміністративної послуги 
 | 
 В режимі реального часу 
 | 
| 
 12 
 | 
 Перелік підстав для відмови у державній реєстрації 
 | 
 Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі 
 | 
| 
 13 
 | 
 Результат надання адміністративної послуги 
 | 
 Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 
 | 
| 
 14 
 | 
 Способи отримання відповіді (результату) 
 | 
 Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; 
 вебпортал Мін’юсту 
 |