| 
 № з/п  
 | 
 Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних 
 | 
 Відповідальні за виконання 
 | 
| 
 1.       
 | 
 Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес 
 | 
 Загальний відділ 
 | 
| 
 2.       
 | 
 Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації 
 | 
 Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи 
 | 
| 
 3.       
 | 
 Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації 
 | 
 Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи 
 | 
| 
 4.       
 | 
 Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію 
 | 
 Загальний відділ 
 | 
| 
 5.       
 | 
 Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником 
 | 
 Загальний відділ 
 | 
| 
 6.       
 | 
 Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики 
 | 
 Відділи, сектори, управління – за результатами прийняття нормативно-правових актів відповідного напрямку 
 | 
| 
 7.       
 | 
 Інформація про нормативно-правові засади діяльності 
 | 
 Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи 
 | 
| 
 8.       
 | 
 Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального секторів економіки 
 | 
 Розпорядники бюджетних коштів 
 | 
| 
 9.       
 | 
 Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення 
 | 
 Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради 
 | 
| 
 10.             
 | 
 План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення 
 | 
 Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради 
 | 
| 
 11.             
 | 
 Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій 
 | 
 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ 
 | 
| 
 12.             
 | 
 Перелік об’єктів комунальної власності 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 13.             
 | 
 Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду) 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 14.             
 | 
 Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 15.             
 | 
 Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів 
 | 
 Фінансово-господарський відділ, відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ 
 | 
| 
 16.             
 | 
 Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету 
 | 
 Фінансове управління 
 | 
| 
 17.             
 | 
 Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету 
 | 
 Фінансове управління 
 | 
| 
 18.             
 | 
 Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 19.             
 | 
 Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті 
 | 
 Фінансово-господарський відділ, відділ з питань публічних закупівель 
 | 
| 
 20.             
 | 
 Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі 
 | 
 КП «Козелецьводоканал» 
 | 
| 
 21.             
 | 
 Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків 
 | 
 Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради, сектор економічного розвитку фінансового управління 
 | 
| 
 22.             
 | 
 Дані про розміщення громадських вбиралень 
 | 
 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ 
 | 
| 
 23.             
 | 
 Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту 
 | 
 Фінансове управління 
 | 
| 
 24.             
 | 
 Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них) 
 | 
 Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 25.             
 | 
 Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 26.             
 | 
 Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт 
 | 
 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ, фінансово-господарський відділ 
 | 
| 
 27.             
 | 
 Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад) 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 28.             
 | 
 Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування 
 | 
 Загальний відділ 
 | 
| 
 29.             
 | 
 Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому 
 | 
 Загальний відділ 
 | 
| 
 30.             
 | 
 Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень 
 | 
 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ 
 | 
| 
 31.             
 | 
 Надані містобудівні умови та обмеження 
 | 
 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ 
 | 
| 
 32.             
 | 
 Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення 
 | 
 Відділ соціального захисту населення 
 | 
| 
 33.             
 | 
 Дані про тарифи на комунальні послуги 
 | 
 Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради 
 | 
| 
 34.             
 | 
 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо 
 | 
 Загальний відділ 
 | 
| 
 35.             
 | 
 Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів 
 | 
 Фінансове управління 
 | 
| 
 36.             
 | 
 Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 37.             
 | 
 Дані про надані адміністративні послуги 
 | 
 Центр надання адміністративних послуг 
 | 
| 
 38.             
 | 
 Дані про педагогічних працівників закладів освіти 
 | 
 Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту 
 | 
| 
 39.             
 | 
 Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті 
 | 
 Фінансове управління 
 | 
| 
 40.             
 | 
 Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті 
 | 
 Фінансове управління 
 | 
| 
 41.             
 | 
 Перелік розпорядників бюджетних коштів 
 | 
 Фінансове управління 
 | 
| 
 42.             
 | 
 Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них 
 | 
 Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту 
 | 
| 
 43.             
 | 
 Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади 
 | 
 Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту 
 | 
| 
 44.             
 | 
 Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів 
 | 
 Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту 
 | 
| 
 45.             
 | 
 Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою 
 | 
 Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради 
 | 
| 
 46.             
 | 
 Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 47.             
 | 
 Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) 
 | 
 Відділ земельних відносин та комунальної власності 
 | 
| 
 48.             
 | 
 Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів 
 | 
 Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності 
 |