Інформація про центр надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги
|
17000,Чернігівська області, селище Козелець, вулиця Соборності, 27
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги
|
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700
Середа з 800 до 2000
Четвер з 800 до 1700
П’ятниця з 800 до 1600
Субота, Неділя – вихідний
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги
|
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345
Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630;
наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330;
наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник)
|
8.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства; витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження, – у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент;
копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство) особи, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи (нотаріально засвідчена або засвідчена кваліфікованим електронним підписом особи, уповноваженої на подання документів для державної реєстрації, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для громадян України).
Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження. Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, може бути: 1) нотаріально посвідчена довіреність;
2) довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави
|
9.
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
2. В електронній формі документи подаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, а щодо послуг, надання яких зазначений вебпортал не забезпечує, – через портал електронних сервісів*
|
10.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
11.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
|
12.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
подання документів або відомостей, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» не в повному обсязі; документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
заяву про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру, подано із зазначенням кінцевого бенефіціарного власника, який на день подання заяви згідно з відомостями реєстрів помер
|
13.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
|
14.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення
|