Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи

 (крім громадського формування релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг  Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ зі змінами від 25.10.2024 року №32-39/VIII)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

17000,Чернігівська області, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330;

наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник)

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Для державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи подається:

 примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, – рішення відповідного державного органу про припинення юридичної особи;

   примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, яким затверджено персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора, керуючого припиненням, реєстраційні номери облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), строк заявлення кредиторами своїх вимог, - у разі відсутності зазначених відомостей у рішенні учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - у рішенні відповідного державного органу, про припинення юридичної особи;

 примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи.

 2. Для державної реєстрації рішення про припинення банку у зв’язку з прийняттям рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку Фондом гарантування вкладів фізичних осіб подаються:

 копія рішення Національного банку України про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку;

 копія рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про призначення уповноваженої особи Фонду. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

 У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).

 Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, може бути: 1) нотаріально посвідчена довіреність;

2) довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.

 2. В електронній формі документи подаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, а щодо послуг, надання яких зазначений вебпортал не забезпечує, – через портал електронних сервісів*

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

11.

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Документи подано особою, яка не має на це повноважень;

  у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

  документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації; встановлення факту застосування санкцій відповідно до Закону України «Про санкції», які унеможливлюють проведення державної реєстрації;  

  подання документів або відомостей, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» не в повному обсязі;   

   документи суперечать вимогам Конституції та законів України;

    невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

13.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

  повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

 У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

* Після доопрацювання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та/або порталу електронних сервісів, які будуть забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі.

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.