Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
та/або центру надання адміністративних послуг
|
1.
|
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги
|
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги
|
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700
Середа з 800 до 2000
Четвер з 800 до 1700
П’ятниця з 800 до 1600
Субота, Неділя – вихідний
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги
|
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345
Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії рейдерству»
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами);
постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами)
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 15024/29634 (зі змінами)
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання адміністративної послуги
|
Заява
|
8
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Заява про скасування; судове рішення
|
9
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
У паперовій формі або електронній формі
|
10
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
11
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Надається у день прийняття заяви
|
12
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
1) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом;
2) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;
3) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;
4) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;
5) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
1) прийняття рішення про скасування; внесення запису про скасування/скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав;
2) рішення про відмову у скасуванні
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту*
|