Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(сорок п’ята сесія восьмого скликання)

13 червня 2025 року

сел. Козелець

 № 13-45/VIII

Про затвердження Положення про

відділ Центр надання адміністративних послуг

Козелецької селищної ради у новій редакції

         На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг (зі змінами та доповненнями), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про Центр надання адміністративних послуг», керуючись статтями 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада вирішила:

  1. Затвердити Положення про відділ Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради в новій редакції, згідно з додатком.
  2. Рішення тридцять четвертої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 16червня 2024 року № 16-34/VIII«Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради у новій редакції» вважати таким, що втратило чинність.

3.Дане рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.

4.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.

Голова      Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток

до рішення сорок п‘ятої

сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання

від 13 червня  2025 року

№13-45/VIII

Положення

про відділ Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

 (нова редакція)

І.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 Відділ Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради (далі – відділ ЦНАП або Центр) є структурним підрозділом Козелецької селищної ради, який утворено у складі виконавчих органів Козелецької селищної ради з метою забезпечення надання адміністративних та дозвільних послуг фізичним та юридичним особам (далі – суб’єктам звернень).

  • Відділ ЦНАП підконтрольний і підзвітний Козелецькій селищній раді, підпорядкований її виконавчому комітету, селищному голові. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації відділу ЦНАП приймається Козелецькою селищною радою.
  • Організаційно-правова форма – орган місцевого самоврядування, працівники є посадовими особами органу місцевого самоврядування.
  • Положення є основним документом, що визначає правовий статус, цілі, завдання, функції, права та обов’язки відділу ЦНАП, а також порядок організації його роботи і взаємодії з іншими структурними підрозділами, підприємствами, установами, організаціями.
  • Відділ ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», «Про звернення громадян», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про захист персональних даних», «Про запобігання корупції», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.

Загальні принципи роботи учасників Центру:

доступність послуг для всіх фізичних та юридичних осіб;

дотримання стандартів надання послуг;

відповідність розміру плати за послуг вимогам законодавства;

відкритість та прозорість;

зрозумілість процедур;

оперативність у вирішенні питань;

забезпечення доступу суб'єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Принципи співпраці учасників Центру:

суворе дотримання законодавчих та інших нормативно – правових актів, що регулюють порядок надання адміністративних послуг;

встановлення єдиних для усіх суб'єктів звернень та суб'єктів надання адміністративних послуг вимог відповідно до законодавства до порядку надання адміністративних послуг, проведення реєстраційних дій;

забезпечення рівності прав суб'єктів звернень;

беззастережне дотримання принципу організаційної єдності;

інформування всіх учасників Центру про зміни, які відбулися в законодавчих та інших нормативно-правових актах щодо процедур надання адміністративних послуг;

оперативне реагування та усунення виявлених недоліків, які можуть стати причиною порушення прав та законних інтересів суб'єктів звернень, термінів надання адміністративних послуг або погіршувати якість обслуговування відвідувачів;

сприяння налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру та суб'єктів звернень;

сприяння формуванню позитивної думки суб'єктів господарської діяльності та громадськості щодо системи надання адміністративних послуг за принципом організаційної єдності.

  • Положення про відділ ЦНАП та порядок взаємодії його учасників (далі -Положення) встановлює єдині організаційні принципи роботи працівників виконавчих органів селищної ради, а також, інших суб’єктів надання адміністративних послуг (далі – відділ ЦНАП), державних та комунальних підприємств, установ в одному приміщенні з питань організації надання адміністративних та інших публічних послуг та порядок взаємодії учасників Центру з метою налагодження якісного документообігу та вирішення звернень суб’єктів звернення.
  • Порядок взаємодії, що встановлюється цим Положенням, є обов'язковим до виконання для всіх учасників відділу ЦНАП.
  • Основні технічні вимоги до організації прийому суб’єктів звернень у Центр, оснащення робочих місць працівників, залучених до роботи Центру, визначається регламентом роботи відділу ЦНАП, а також графіком роботи, який затверджується Козелецькою селищною радою.
  • Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається та затверджується рішенням сесії Козелецької селищної ради і включає адміністративні послуги, суб’єктами надання яких є виконавчі органи селищної ради, та адміністративні послуги, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади (територіальні органи/підрозділи центральних органів виконавчої влади).

До адміністративних послуг також прирівнюється надання органом місцевого самоврядування, їх посадовими особами витяг і в та виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результат і яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

ІІ.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

На відділ ЦНАП покладаються такі основні завдання:

  • організація надання адміністративних та дозвільних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  • спрощення процедури отримання адміністративних, дозвільних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
  • вжиття заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі;
  • використання сучасних інформаційних технологій з метою доступності замовлення адміністративних та дозвільних послуг в он-лайн режимі.
    • Відділ ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також у випадках передбачених законодавством –безпосередньо представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.
    • Відділ ЦНАП здійснює:
    • - державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових правна нерухоме майно;
    • - державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, містяться в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
    • - реалізацію повноважень з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб, видача Витягів про реєстрацію місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, видача Витягу про зняття з реєстрації місця проживання, здійснення актуалізації даних осіб та наповнення реєстру територіальної громади;
    • - державну реєстрацію актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;
    • - надання відомостей з Державного земельного кадастру;
    • -ведення погосподарського обліку та перезакладання документів погосподарського обліку;
    • -здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно–правових актів.

ІІІ.ПРАВА ВІДДІЛУ ЦНАП

  • Відділ ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
  • Безоплатно отримує від суб’єктів надання адміністративних та дозвільних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.
  • Отримує відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних чи дозвільних послуг.
  • Взаємодіє з представниками районного ЦНАП, інших ОТГ в рамках чинних Меморандумів та угод про співпрацю.
  • Може утворювати віддалені робочі місця, а також територіальні підрозділи (за потреби).

IV. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ ЦНАП

    Штатний розпис та структура відділу ЦНАП затверджуються у встановленому порядку рішенням сесії Козелецької селищної ради.

    Очолює начальник відділу - державний реєстратор відділу ЦНАП Козелецької селищної ради, на якого покладаються обов’язки щодо здійснення функцій з керівництва та відповідальності за організацію його діяльності.

    Відділ ЦНАП Козелецької селищної ради складається із начальника, заступника начальника, адміністраторів, державних реєстраторів, головних спеціалістів, головного спеціаліста - системного адміністратора та діловодів віддалених робочих місць по старостинських округах.

  • Начальник, заступник начальника, адміністратори, державні реєстратори та інші працівники Центру призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням Козелецького селищного голови відповідно до чинного законодавства.

      Розташування Центру: 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, сел. Козелець, вул. Соборності,27 (перший поверх адміністративної будівлі).

      З метою забезпечення зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень у межах старостинських округів Козелецької селищної ради при відділі ЦНАП утворені віддалені робочі місця для роботи діловодів Центру в яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається Козелецькою селищною радою, за наступними адресами:

Берлозівський старостинський округ – 17000, Чернігівська область,Чернігівський район,село Берлози, вулиця Каштанова,3;

Білейківський старостинський округ - 17004, Чернігівська область, Чернігівський район,село Білейки, вулиця Олександра Довженка,18;

Бобруйківський старостинський округ – 17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;

Бригинцівський старостинський округ – 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Тараса Шевченка, 24а;

Булахівський старостинський округ – 17070, Чернігівська область,Чернігівський район,село Булахів,вулицяТараса Шевченка,32;

Данівський старостинський округ - 17080, Чернігівська область,

Чернігівський район,село Данівка, вулиця Молодіжна,41;

Лемешівський старостинський округ – 17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вулиця Магістральна,17;

Лихолітський старостинський округ - 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська,2;

Озерненський старостинський округ – 17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова,29;

Омелянівський старостинський округ – 17084,Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру,32а;

Патютинський старостинський округ –17051,Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вулиця Миколи Мартиненка,29;

Пилятинський старостинський округ  –17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Тараса Шевченка, 4а;

Скрипчинський старостинський округ –17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна,29;

Стависький старостинський округ – 17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська,55а;

Село Мостище - 17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;

Село Нічогівка - 17083, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;

Села: Сираї, Карпоки, Сокирин - 17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 44;

Село Савин - 17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;

Села: Олексіївщина, Закревське, Жеребецьке, Тополі, Гарбузин, Єрків - 17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.

         Повноваження працівників віддаленого робочого місця визначаються відповідно до вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», рішеннями сесії Козелецької селищної ради, цим Положенням та посадовими інструкціями.

      Внутрішня структура відділу ЦНАП включає в себе організаційне поєднання в одному приміщені адміністративних органів та їх посадових осіб і службовців, що має забезпечувати дотримання та функціонування принципу організаційної єдності в організації надання послуг.

      Кількість представників місцевих (територіальних) органів державної виконавчої влади, державних  та комунальних підприємств, установ, задіяних у роботі Центру, визначається в межах граничної чисельності робочих місць відповідно до узгоджених рішень про надання робочих місць.

V.ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ ЦНАП

         Начальник відділу – державний реєстратор відділу Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради діє в рамках чинного законодавства та завдань, покладених на Центр:

  • здійснює керівництво роботою відділу ЦНАП, несе персональну відповідальність за організацію його діяльності;
  • організовує діяльність відділу ЦНАП, утому числі щодо взаємодії з суб’єктами надання адміністративних та дозвільних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;
  • координує діяльність адміністраторів, державних реєстраторів та інших працівників Центру, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
  • організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає з міс та
  • час проведення інформаційних заходів;
  • сприяє підвищенню кваліфікації персоналу Центру ;
  • сприяє створенню належних умов праці, вносить пропозиції щодо покращення матеріально-технічного забезпечення Центру
  • розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів; державних реєстраторів та інших працівників Центу;
  • може здійснювати функції адміністратора;
  • виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та Положенням про відділ ЦНАП;
  • представляє Центру при взаємодії з представниками центру Чернігівської районної державної адміністрації, іншими громадами;
  • бере участь у роботі грантових Програм та проектів, спрямованих на розбудову Центру.

VІ.ЗАГАЛЬНО–ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ

 Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги у відділі ЦНАП звертається до адміністратора - посадової особи відділу Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради, або у випадках передбачених законодавством – представника суб’єкта надання адміністративних послуг.

Основними завданнями адміністратора є:

  • надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних та дозвільних послуг;
  • прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних та дозвільних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних чи дозвільних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
  • складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
  • видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
  • організаційне забезпечення надання адміністративних та дозвільних послуг суб’єктами їх надання;
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних чи дозвільних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
  • надання адміністративних та дозвільних послуг у випадках, передбачених законом;
  • складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
  • надання адміністративних та дозвільних послуг з використанням сучасних інформаційних технологій, систем ідентифікації особи (надання он-лайн послуг).

Адміністратор має право:

  • безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних та дозвільних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
  • погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної чи дозвільної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
  • інформувати керівника відділу ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних чи дозвільних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної (дозвільної) послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
  • посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної чи дозвільної послуги;
  • порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру;
  • отримувати відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних чи дозвільних послуг;
  • від імені виконавчого органу селищної ради розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення, і накладати адміністративні стягнення.
    • Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування відділу ЦНАП.
    • За рішенням Козелецької селищної ради окремі функції адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяви та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг здійснюються старостою відповідно до чинного законодавства.

Державний реєстратор має печатку, зразок та опис якої встановлюється Міністерством юстиції України. Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Втручання в діяльність державного реєстратора, крім випадків, передбачених законодавством України, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

  • Повноваження державного реєстратора, передбачені Законом України "Продержавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців та громадських формувань", з прийому документів для надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та видачі оформлених результатів їх надання можуть виконувати адміністратори відділу ЦНАП.
  • Повноваження державного реєстратора, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", з видачі та прийому документів можуть виконувати адміністратори Центру.
  • При створені віддалених робочих місць для роботи адміністраторів та діловодів дотримуються вимоги організації надання адміністративних послуг, які визначені Законом України «Про адміністративні послуги» (стенди, вивіски, графік роботи, бланки заяв, зразки їх заповнення, зони очікування та інше), «Про місцеве самоврядування в Україні», рішеннями сесії Козелецької селищної ради, цим положенням та посадовими інструкціями.

За рішенням органу, який утворив відділ ЦНАП, в ньому також може здійснюватися:

- прийняття звітів, декларацій, скарг;

- надання консультацій;

-прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

- довідок.

        Час прийому суб’єктів звернень у відділ ЦНАП становить не менш як п’яти днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним(єдиним)для всіх адміністративних та дозвільних послуг, що надаються через відділ ЦНАП, але не менше, ніж 40 годин на тиждень. Центр не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.

Конкретний режим роботи Центру, зокрема дні та години прийому суб’єктів звернення, визначаються Козелецькою селищною радою відповідно до законодавства.

Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу ЦНАП здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів, а також з інших джерел дозволених законодавством.

VІІ.НАДАННЯ СУПУТНІХ ПОСЛУГ УВІДДІЛІ ЦНАП

      У приміщеннях Центру можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання відповідно до чинного законодавства.

      Надання платних супутніх послуг суб’єктами надання адміністративних послуг, адміністративними органами, адміністраторами, представниками суб'єктів надання адміністративних послугу Центрі забороняється.

VІІІ. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ ЦНАП

Фінансування діяльності відділу ЦНАП здійснюється за рахунок коштів місцевого, державного бюджетів, грандів міжнародних та українських організацій та інших джерел, незаборонених чинним законодавством України.

ІХ.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

      Посадові особи, уповноважені відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, адміністратори, представники учасників Центру несуть дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену Законом, за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

       Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів, державних реєстраторів, представників учасників Центру, керівників Центру та його працівників віддалених робочих місць можуть бути оскаржені у встановленому Законом порядку.

      Шкода, заподіяна фізичним або юридичним особам посадовими особами, уповноваженими відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, представниками учасників Центру, внаслідок їх неправомірних дій або прийнятих ними рішень, відшкодовується у встановленому Законом порядку.

      Козелецька селищна рада, учасник Центру, відшкодувавши шкоду, заподіяну посадовою особою, уповноваженою відповідно до Закону надавати адміністративні послуги, представником учасника Центру, внаслідок незаконно прийнятих ними рішень, дій чи бездіяльності, мають право зворотної вимоги до  винної особи згідно із Законом.

Секретар    Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.