Ви тут: Головна
Публічні закупівлі
Планування закупівель
Рішення
Рішення виконкому
Рішення виконкому 2025 рік
Рішення 105 виконкому селищної ради від 22.07.2025 року
№ 3370-105/VIII від 22.07.2025 року







Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
22 липня 2025 року
сел. Козелець
№ 3370-105/VIII
Про схвалення звіту про виконання
селищного бюджету за 6 місяців 2025 року
Керуючись п. 4 ст. 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- по доходах у сумі 154 176,0 тис. грн., в тому числі по доходах загального фонду селищного бюджету у сумі 152 264,4 тис. грн. та по доходах спеціального фонду селищного бюджету у сумі 1 911,6 тис. грн., згідно додатку;
- по видатках у сумі 124 587,5 тис. грн., в тому числі по видатках загального фонду селищного бюджету у сумі 122 401,1 тис. грн. та по видатках спеціального фонду селищного бюджету у сумі 2 186,4 тис. грн., згідно додатку.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
СХВАЛЕНО
рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 22 липня 2025 року
№ 3370-105/VIII
Пояснювальна записка до звіту про
виконання Козелецького селищного бюджету
за 6 місяців 2025 року
(тис. грн.)
Доходи загальний фонд |
Видатки загальний фонд |
|
Призначено по бюджету на рік |
199 021,5 |
190 471,5 |
Призначено з урахуванням змін на рік |
229 427,1 |
221 159,8 |
Виконано за 6 місяців 2025 року |
152 264,4 |
122 194,4 |
Процент виконання /до річних призначень/ |
76,5 |
64,2 |
Процент виконання /до уточнених призначень/ |
66,4 |
55,3 |
Загальна площа території громади становить 698,9 км2, нині за даними старостатів у громаді налічується 17,5 тис. осіб наявного населення, з них 52,9 % – жінки. У віковій структурі переважають люди вікової групи від 18 до 60 років – 54 %.
Економічний потенціал громади складається з підприємств, які зареєстровані та діють на території громади, це орієнтовно 877 суб’єктів господарювання, в тому числі 198 малих підприємств (юридичних осіб), 1 – середнє підприємство (юридична особа) та 681 фізичних осіб-підприємців. За видами економічної діяльності пріоритетною сферою суб’єктів підприємництва в громаді залишається торгівля та сфера послуг, питома вага яких становить 75%. Значно менше суб’єктів господарювання діють в промисловості, сільському господарстві та будівництві, на долю яких приходиться близько 23%.
Найбільшими промисловими підприємствами на території селищної ради є ТОВ «Веселі бобри» (код ЄДРПОУ 35550269), яким за 6 місяців 2025 року сплачено 2 389,3 тис. грн. (питома вага надходжень складає 2,6 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету). Основний вид діяльності – виробництво дерев’яних будівельних конструкцій і столярні вироби, виробництво мотузки з деревної шерсті.
ТОВ «Фудреформ» (код ЄДРПОУ 38963791) за 1 півріччя 2025 року сплачено 1 992,0 тис. грн. (питома вага надходжень складає 2,1 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету). Основний вид діяльності – виробництво прянощів і приправ та інших харчових продуктів.
Найбільшим сільськогосподарським підприємством, що здійснює діяльність на території громади є ТОВ «АР Козелець» (код ЄДРПОУ 37750091), яким було сплачено за 6 місяців 2025 року до бюджету селищної ради 14 070,5 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових та бобових культур, насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 8,5% від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).
СТОВ «Полісся» (код ЄДРПОУ 03799140) було сплачено за звітний період 2025 року до бюджету селищної ради 1 368,4 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових та бобових культур, насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 1,5 % від усіх податкових надходжень до селищного бюджету), ФГ ПК «Агродар» (код ЄДРПОУ 39184205) було сплачено за 6 місяців 2025року до бюджету селищної ради 1 173,9 тис. грн. Підприємство спеціалізується на вирощуванні зернових та бобових культур, насіння олійних культур (питома вага надходжень складає 1,3% від усіх податкових надходжень до селищного бюджету).
Мережа внутрішньої торгівлі в громаді доволі розвинута. Так станом на 01.01.2025 року попит населення громади задовольняють 158 об’єктів стаціонарної роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, а також промисловими товарами. На території сел. Козелець діють об’єкти роздрібної торгівлі, найбільші за оборотом з них магазини «Фора», «АТБ», мережеві соціальні магазини «Аврора» та «Єва», в минулому році розпочали свою діяльність магазини «Броско», «ТРАШ».
Заклади роздрібної торгівлі розташовані як в адміністративному центрі, так і у 32 із 53 населених пунктах громади.
Селищу Козелець притаманно різноманіття закладів громадського харчування – це ресторани: «М», «Фенікс», «Козак Вакула»; кафе: «КАФА», «Добра Пані», кав’ярні та інші.
На території Козелецької громади діють 2 торговельні ринки.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника станом на 01.07.2025 року становить 17 679,83 грн.
Станом на 1 липня 2025 року на обліку в центрі зайнятості перебувало 137 безробітних громадян громади.
Кількість працездатного населення по громаді станом на 01.07.2025 року становить 9 450 осіб, з них зайнятого населення – 7 064 особи.
За 6 місяців 2025 року до загального фонду селищного бюджету надійшло 152 264,4 тис. грн. власних та закріплених доходів, в тому числі 93 587,5 тис. грн. власних надходжень. По власних надходженнях бюджетні призначення виконані на 104,5 %. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 53,7 % або на 32 660,4 тис. грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, який складає 52,8 % в загальних власних надходженнях склали 49 357,4 тис. грн., що становить 109,2 відсотків до уточнених призначень відповідного періоду та 162,4 % до минулорічних надходжень відповідного періоду або збільшились на 18 963,9 тис. грн.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло 342,6 тис. грн., що становить 103,8% до бюджетних призначень та 136,1 відсотків до надходжень минулого року.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення надійшло 215,5 тис. грн., що становить 215,5% до бюджетних призначень відповідного періоду та 99,8 відсотків до надходжень 6 місяців 2024 року.
Акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів за звітний період надійшло 6 066,8 тис. грн., що становить 105,6 % до бюджетних призначень та 145,1 % до минулорічних надходжень аналогічного періоду. Приріст склав 1 886,1 тис. грн.
Акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів надійшло 1 194,9 тис. грн., що становить 214,9 % до бюджетних призначень та 157,9 % до відповідних надходжень 2024 року.
Надходження акцизного податку з продажу алкоголю склали 1 775,0 тис. грн. Бюджетні призначення виконані на 98,6 відсотків до уточнених призначень та збільшились в порівнянні з відповідним періодом 2024 року на 240,5 тис. грн.
Акцизного податку з реалізації тютюнових виробів надійшло 2 789,9 тис. грн., що становить 187,6 відсотки до надходжень 6 місяців 2024 року.
За перше півріччя 2025 рік податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до селищного бюджету надійшло 2 392,2 тис. грн., що становить 68,6 % до річних бюджетних призначень та на 1 005,5 тис. грн. більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року. Збільшення надходжень відбулося за рахунок погашення заборгованості платників податку за минулі роки.
Плати за землю надійшло 7 371,7 тис. грн. Бюджетні призначення виконані на 118,2 %. В порівнянні з відповідним періодом 2024 року надходження збільшились на 3,1 млн. грн.
88,3 відсотка в загальних надходженнях плати за землю становлять надходження від оренди земель запасу та резерву, які склали 6 506,7 тис. грн.
Надходження туристичного збору склали 3,1 тис. грн. і збільшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 3,3 відсотки. Транспортного податку надійшло 44,2 тис. грн.
Надходження єдиного податку склали 19 574,1 тис. грн., що становить 54% до річних бюджетних призначень і на 6 483,0 тис. грн. або 49,5 % більше минулорічних надходжень 6 місяців. Збільшення надходжень відбулось за рахунок збільшення майже в три рази сплати єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників (сплата мінімального податкового зобов’язання), підвищення активності існуючих та створення нових платників податку.
Надходження по державному миту склали 10,9 тис. грн.
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що знаходиться в комунальній власності склали 209,4 тис. грн.
Інших надходжень до бюджету селищної ради залучено 512,4 тис. грн.
Плати за надання адміністративних послуг мобілізовано 511,2 тис. грн., в аналогічному періоді 2024 року дані надходження складали 633,8 тис. грн.
Адмінштрафів та штрафних санкцій залучено 1 182,5 тис. грн. проти 1 946,6 тис. грн. минулорічних надходжень.
До спеціального фонду в першому півріччі 2025 році без врахування офіційних трансфертів мобілізовано 1 600,4 тис. грн., в тому числі: 106,7 тис. грн. – екологічний податок, 7,6 тис. грн. – інші надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища, 40,3 тис. грн. – цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування, 1 445,7 тис. грн. – власні надходження бюджетних установ.
Офіційних трансфертів з державного бюджету до спеціального фонду бюджету надійшло 311,2 тис. грн. (субвенція з державного бюджету на покращення харчування учнів).
Обсяг видатків та кредитування загального фонду селищного бюджету за 6 місяців 2025 року склав 122 194,4 тис. грн.
Видатки спеціального фонду виконані у сумі 2 186,4 тис. грн.
Видатки загального фонду на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ склали 90 972,6 тис. грн., що складає 74,4 % загального обсягу видатків.
На оплату енергоносіїв, спожитих бюджетними установами спрямовано – 5 792,7 тис. грн. (4,7%), продуктів харчування – 3 209,0 тис. грн. (2,6%). Тобто, на першочергові виплати спрямовано 81,7% всіх видатків загального фонду бюджету.
На утримання всіх органів місцевого самоврядування спрямовано 20 513,1 тис. грн., що складає 16,8% до всіх проведених видатків загального фонду.
Із загальної суми видатків на оплату праці працівників органів місцевого самоврядування та нарахувань на неї спрямовано 17 386,0 тис. грн., на оплату спожитих енергоносіїв – 1 785,4 тис. грн., що складає відповідно 84,8% та 8,7% до загальної суми витрат за звітний період 2025 року по галузі управління.
На забезпечення фінансування «Програми фінансового забезпечення нагородження відзнаками селищної ради та здійснення інших виплат, а також фінансування для забезпечення належного утримання майна на території Козелецької селищної ради на 2023-2025 роки» видатки склали 10,5 тис. грн.
На утримання Трудового архіву видатки склали 152,9 тис. грн., з них кошти субвенції з бюджетів інших громад – 70,5 тис. грн.
На галузь освіти по загальному фонду за звітний період спрямовано 73 338,7 тис. грн. (60,0% від всіх видатків), в тому числі на фінансування по загальному фонду використано 32 648,0 тис. грн. освітньої субвенції; 36,5 тис. грн. – субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету; 2 495,3 тис. грн. – субвенція з державного бюджету на здійснення доплат педпрацівникам закладів загальної середньої освіти.
Видатки спеціального фонду проведені в сумі 2 186,4 тис. грн.
Із загальної суми видатків на оплату праці працівників освіти та нарахувань на неї спрямовано 62 789,5 тис. грн. або 85,6 відсотка до загальної суми витрат по галузі.
На оплату комунальних послуг та за спожиті енергоносії направлено у звітному періоді 3 407,3 тис. грн. або 4,6% до загальних видатків.
На харчування дітей в дошкільних закладах та загальноосвітніх школах направлено 3 209,0 тис. грн. (4,4%). Середня вартість харчування за перше півріччя 2025 року склала в закладах дошкільної освіти – 76,00 грн. діто-день, в шкільних закладах – 43,00 грн.
За рахунок коштів селищного бюджету на монтаж пожежної сигналізації в укритті Данівського ліцею використано 125,3 тис. грн.; проведення коригування проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції харчоблоку в Козелецькому ліцеї № 3 – 90,0 тис. грн.; придбана шафа медична в Козелецький ліцей № 1 – 15,1 тис. грн.; проведено капітальний ремонт електропроводки в Козелецькому ЗДО № 2 – 426,8 тис. грн.; придбано 2 опалювальні котли в БТДЮ на суму – 325,8 тис. грн.; проведено поточний ремонт по заміні вікон в Козелецькому ліцеї № 3 – 290,5 тис. грн. (за рахунок коштів ЮНІСЕФ).
Використано субвенцій з державного бюджету:
За перше півріччя надано спонсорської допомоги від відокремленого підрозділу Угорської Екуменічної Служби Допомоги в Україні Козелецькому ліцею № 3 на суму 315,4 тис. грн. (ноутбуки, принтери, телевізори, планшети, кулери для води); Благодійного фонду «Київська школа економіки» Козелецькому ліцею № 3 на суму 147,2 тис. грн. (лави Аліса); ВПІНО «Філія АКТЕД» Козелецькому ліцею № 3 на суму 120,2 тис. грн. (вогнегасники, аптечки, ручні насоси, ломи, лопати, лави для сидіння, стільці, столи, ковдри та інше.
На фінансування закладів та заходів культури у звітному періоді видатки склали 6 229,0 тис. грн. по загальному фонду бюджету (5,1% селищного бюджету) та 127,4 тис. грн. – по спеціальному.
На виплату заробітної плати працівникам закладів культури спрямовано 5 949,6 тис. грн., на оплату спожитих енергоносіїв 134,5 тис. грн., що складає 95,5 та 2,2 відсотки відповідно до всіх видатків загального фонду по галузі.
В Козелецьку центральну бібліотеку придбано опалювальний котел вартістю 125,4 тис. грн.
Заклади та заходи з фізичної культури та спорту профінансовані на 2 172,2 тис. грн.
На оплату праці з нарахуваннями спрямовані видатки в сумі 1 876,9 тис. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 10,6 тис. грн. На придбання спортінвентаря спрямовано – 221,5 тис. грн., на оплату відряджувальних – 63,3 тис. грн.
На фінансування закладів охорони здоров’я спрямовано 5 888,7 тис. грн.:
- на виконання «Програми підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної територіальної громади на 2025-2027 роки» - 2 768,8 тис. грн., з них 1 837,6 тис. грн. іншої субвенції з Деснянської, Остерської та Кіптівської територіальних громад;
- на виконання «Програми забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю технічними та іншими засобами на 2024-2026 р.р.» - 332,0 тис. грн., з них кошти іншої субвенції – 32,3 тис. грн.;
- на виконання «Програми підтримки сталого функціонування та модернізації матеріально-технічної бази закладів первинної медико-санітарної допомоги» – 2 787,4 тис. грн., з них 1 220,8 тис. грн. кошти іншої субвенції з Кіптівської територіальної громади;
- на виконання «Програми безоплатного забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань на 2023-2025 р.р.» - 21,5 тис. грн.
На соціальний захист та соціальне забезпечення спрямовано з загального фонду 4 421,6 тис. грн.
Із загальної суми видатків на оплату праці працівників та нарахувань на неї спрямовано 2 970,5 тис. грн. або 67,2 відсотки до загальної суми витрат за звітний період, на комунальні послуги та спожиті енергоносії направлено 87,0 тис. грн.
На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спрямовано 218,2 тис. грн., які повністю спрямовані на виплату заробітної плати з нарахуваннями.
На забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю спрямовано 1 466,8 тис. грн., які 100-відсотково спрямовано на заробітну плату з нарахуваннями.
На фінансування комунальної установи «Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю» спрямовано 1 395,8 тис. грн.
В загальних видатках витрати на заробітну плату з нарахуваннями складають 1 285,6 тис. грн., на оплату енергоносіїв – 87,0 тис. грн. або 98,3% до загальних видатків.
Інші видатки на соціальний захист населення згідно «Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на 2025-2026 р.р.» склали 118,0 тис. грн. (допомогу отримали 20 осіб), «Програми підтримки збільшення народжуваності на території Козелецької селищної ради на 2025-2026 р.р.» - 100,0 тис. грн. (народилося 20 дітей), на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи направлено 22,8 тис. грн., на Програму надання допомоги громадянам, які отримують програмний гемодіаліз на 2025-2026 р.р. – 100,1 тис. грн., на надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку – 3,8 тис. грн., на Програму підтримки ветеранів війни та захисників України на 2024-2026 р.р. – 502,8 тис. грн. (допомогу отримали 110 осіб).
Козелецькою селищною радою на благоустрій в першому півріччі 2025 року спрямовано 5 239,4 тис. грн. за проведені роботи по благоустрою громади:
- 366,8 тис. грн. – за вуличне освітлення громади;
- 0,6 тис. грн. – водопостачання кладовища;
- 75,8 тис. грн. – придбання матеріалів та оплату послуг;
- 577,5 тис. грн. – згідно Програми фінансової підтримки водопровідно-каналізаційного господарства КП «Козелецьводоканал» на 2023-2025 р.р.;
- 4 218,6 тис. грн. згідно «Програми фінансової підтримки «Козелецьводоканал» на 2023-2025 р.р.».
На утримання та розвиток автомобільних доріг направлено 1 950,4 тис. грн.
На здійснення заходів із землеустрою – 5,9 тис. грн.
Видатки по заходах із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха склали 125,3 тис. грн. (виготовлення ПКД та технагляд, проведено монтаж автоматичної пожежної сигналізації в протирадіаційному укритті Данівського ліцею).
На Програму матеріально-технічної підтримки військових частин ЗСУ, підрозділів територіальної оборони на 2025-2026 р.р. направлено 1 900,0 тис. грн.
На виконання «Програми місцевого стимулювання працівників екстренної медичної допомоги Козелецької станції Чернігівської станції Е(Ш)МД на 2025 рік» направлено 400,0 тис. грн.
З обласного бюджету надійшло іншої субвенції в сумі 46,6 тис. грн.:
- на виконання доручень виборців депутатами обласної ради – 20,0 тис. грн. (на покращення матеріально-технічної бази КНП «Козелецький ЦПМСД».
- на пільгове обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 26,6 тис. грн.
Трансфертів до бюджету громади по спеціальному фонду на забезпечення харчування учнів надійшло 311,2 тис. грн.
По «Іншій субвенції з місцевого бюджету» видатки склали 106,3 тис. грн., в тому числі:
- 90,0 тис. грн. бюджету Новобілоуській сільській раді на Новобілоуський ІРЦ;
- 16,3 тис. грн. районному бюджету на одноразову допомогу дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування після досягнення 18-річного віку.
Заступник начальника фінансового
управління – начальник бюджетного
відділу селищної ради Світлана САМОЙЛЕНКО
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше