Ви тут: Головна
Селищна рада
Функціональні повноваження
Рішення
Рішення виконкому
Рішення виконкому 2024 рік
Рішення 89 виконкому від 22.10.2024
№ 3014-89/VIII від 22.10.2024







Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
22 жовтня 2024 року
сел. Козелець
№ 3014-89/VIII
Про погодження Програми підтримки
розвитку вторинної медичної допомоги
на території Козелецької селищної ради
на 2025-2027 роки
Відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 року № 955 «Про затвердження Програми подання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги», з метою забезпечення надання медичної допомоги дорослому і дитячому населенню Козелецької громади та своєчасної виплати заробітної плати медичним працівникам, керуючись ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 22 жовтня 2024 року
№ 3014-89/VIII
Програма
підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
сел. Козелець
2024 рік
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. | Ініціатор розроблення Програми | Козелецька селищна рада, комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
2. | Нормативно-правові акти, як підстава для розроблення Програми | Конституція України, Бюджетний кодекс України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні»,«Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», «Основи законодавства України про охорону здоров’я» |
3. | Розробники Програми | Комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
4. | Відповідальні виконавці Програми | Комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
5. | Учасники Програми | Козелецька селищна рада, фінансове управління Козелецької селищної ради, комунальне некомерційне підприємство «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради |
6. | Термін реалізації Програми | 2025 – 2027 роки |
7. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього | Всього – 101 175,0 тис. грн.2025 р. – 18 170,0 тис. грн.;2026 р. – 25 089,0 тис. грн.;2027 р. – 57 916,0 тис. грн. |
7.1. | в тому числі:кошти селищного бюджету | Всього – 46 834,52 тис. грн.2025 р. – 8 545,89 тис. грн.;2026 р. – 11 680,11 тис. грн.;2027 р. – 26 608,52 тис. грн. |
7.2. | кошти інших джерел | Всього – 54 340,48 тис. грн.2025 р. – 9 624,11 тис. грн.;2026 р. – 13 408,89 тис. грн.;2027 р. – 31 307,48 тис. грн. |
1.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Аналіз стану здоров’я населення та діяльності закладів охорони здоров’я свідчить, що демографічна ситуація в громаді характеризується поступовим зменшенням загальної чисельності населення та народжуваності із зростанням загальної смертності, негативним природнім приростом.
В структурі основних причин смертності дорослого населення перше місце посідають хвороби кровообігу; на другому місці – злоякісні новоутворення; на третьому – травми та отруєння і на четверте місце стабільно виходять хвороби органів травлення.
У структурі захворюваності жителів громади переважають хронічні неінфекційні захворювання, які в першу чергу формують структуру смертності населення, із яких «левову частку» складають хвороби системи кровообігу і злоякісні новоутворення.
Дані хвороби формують в тому числі і структуру первинного виходу населення громади на інвалідність.
Зважаючи на соціально-економічну ситуацію, інтенсифікацію міграційних процесів та фактичний стан здоров'я населення громади дана Програма буде спрямована на мобілізацію ресурсів органів місцевого самоврядування, сил закладів охорони здоров'я і самого населення на покращення тих показників здоров'я, які в першу чергу формують демографічну ситуацію громади, а відтак показник здоров'я громади в цілому.
Рівень санітарної культури жителів залишається недостатнім, значна його частина має шкідливі для здоров’я звички.
Надзвичайно низьким є показник чисельності населення, яке регулярно займається фізичною культурою. Залишається бідною інфраструктура та індустрія здоров’я.
Охорона здоров’я визначається одним із пріоритетних напрямків державної політики та одним із основних факторів національної безпеки країни.
Перспективність розвитку суспільства визначається станом здоров’я людини та державними витратами на охорону здоров’я.
Здоров’я людини є головною цінністю держави, має важливе значення в житті кожної людини, надає можливість досягнути індивідуального і суспільного добробуту та благополуччя, є головною умовою стійкого економічного розвитку.
Ключовими проблемами охорони здоров’я населення є:
Погіршення стану здоров’я зумовлене насамперед комплексом не медичних, а соціально-економічних та екологічних чинників, недосконалим способом життя населення. Оскільки здоров’я населення є результатом діяльності не тільки галузі охорони здоров’я і інтегральним показником успішності функціонування держави, усіх її інституцій.
Необхідність розроблення Програми підтримки розвитку вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки (далі – Програма) пов’язано з потребою у забезпеченні ефективного фінансування розвитку системи охорони здоров`я, вдосконалення надання вторинної медичної допомоги та невідкладної медичної допомоги населенню Козелецької територіальної громади на вторинному рівні.
Програма визначає цілі та шляхи розвитку комунального некомерційного підприємства «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради (далі – Підприємство).
Прийняття Програми сприятиме поліпшенню стану здоров’я населення шляхом забезпечення своєчасної та якісної вторинної медичної допомоги, що базується на інтегрованому підході до вирішення медико-соціальних потреб, як окремих громадян, так і громади в цілому.
2.Мета Програми
Метою Програми є поліпшення демографічної ситуації, збереження і зміцнення здоров’я населення шляхом підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги, з пріоритетним напрямом профілактики та лікування хронічних неінфекційних та інфекційних захворювань, найбільш значущих в соціально-економічному та медико-демографічному плані.
Необхідність розроблення Програми зумовлена:
Враховуючи фінансово-економічну кризу, суттєве зростання цін на лікарські засоби та медичні вироби, продукти харчування та енергоносії, питання ефективного, раціонального та гарантованого фінансування заходів щодо охорони здоров’я населення стає особливо актуальним.
Необхідність прийняття Програми також зумовлено тривожною медико-демографічною ситуацією громади, що характеризується невисоким рівнем народжуваності та зростанням рівня загальної смертності, в тому числі смертності чоловічого населення працездатного віку, демографічним старінням, зростанням загального тягаря хвороб, які формують демографічну ситуацію.
Низький рівень матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров'я громади, недостатність оснащення сучасною високо-технологічною апаратурою, лабораторним обладнанням впливають на рівень діагностики та лікування захворювань, які мають значний соціальний тягар для економіки громади, зумовлюють високі показники занедбаності та несвоєчасності надання медичної допомоги, високу інвалідизацію та смертність в працездатному віці.
Все це обумовлює необхідність розробки та впровадження нових сучасних технологій в лікувально-діагностичний процес та заходів покращення матеріально-технічного стану закладів охорони здоров'я громади.
Програма спрямована на реалізацію пріоритетів у сфері охорони здоров'я щодо профілактики хронічних неінфекційних захворювань, задоволення медичних потреб населення громади за найбільш значущими в соціально-економічному і медико-демографічному плані захворюваннями та покращення якості життя.
Провідними шляхами реалізації заходів Програми є організаційні заходи з модернізації системи охорони здоров'я в рамках законодавства України, забезпечення комунальних закладів охорони здоров'я обладнанням, лікарськими засобами та медичними виробами тощо.
3. Обґрунтування шляхів та способів розв’язання проблеми
Оптимальними шляхами розв’язання проблем, визначених
Програмою, є:
4. Фінансове забезпечення виконання Програми
Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється відповідно до законодавства за рахунок коштів Козелецької селищної ради, залучення додаткових коштів для розвитку якісної вторинної медичної допомоги на території Козелецької селищної ради відповідно до Закону України «Про державно-приватне партнерство», інших джерел фінансування, не заборонених законодавством України.
Обсяг фінансування Програми може бути уточнений, виходячи з конкретних завдань та реальних можливостей селищного бюджету.
Виконання Програми у повному обсязі можливе лише за умови стабільного фінансування її складових.
5.Основні завдання і заходи Програми. Очікувані результати
Основними завданнями Програми є:
Виконання Програми дасть можливість:
Покращити демографічну ситуацію в Козелецькій територіальній громаді:
Удосконалити організаційну структуру системи медичного обслуговування:
- розробити оптимальну для потреб громадян систему профілізації стаціонарного лікувального закладу, привести до належного стану приміщення, у яких він розташований, оновити медичне устаткування;
- створити умови для реалізації принципу організації та координації лікарем надання пацієнтам спеціалізованої медичної допомоги;
- забезпечити щорічне фінансування робіт по приведенню до належного стану приміщень лікувального закладу, придбання сучасного обладнання та медикаментів, а також забезпечення передбачених законом виплат для працівників підприємства;
- забезпечити утилізацію медичних відходів;
- забезпечити безпеку пацієнтів та медичного персоналу в частині забезпечення належної технічної експлуатації ліфтів і забезпечення пожежної безпеки.
Підвищити якість надання медичної допомоги:
Посилити кадровий потенціал медичної галузі:
- покращити соціальну підтримку медичних працівників;
- покращити якісний склад кадрів працівників лікувального закладу за рахунок запровадження сучасних технологій кадрової роботи (залучення молодих фахівців, конкурсний відбір кадрів, ефективні системи атестації, забезпечення професійного росту, формування резерву керівного складу);
- поглибити співпрацю з державними медичними закладами з метою створення системи безперервного підвищення кваліфікації медичних працівників системи охорони здоров’я.
Створити цілісну систему інформаційного забезпечення системи охорони здоров'я в умовах єдиного медичного простору:
4. Контроль за виконанням Програми
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації завдань основними та безпосередніми учасниками Програми.
Контроль за виконанням завдань здійснюється постійною комісією селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності.
Додаток
до Програми
Ресурсне забезпечення Програми підтримки
розвитку вторинної медичної
допомоги на території Козелецької селищної ради
на 2025 -2027 роки
(тис. грн.)
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
Етапи виконання Програми |
Усього витрат на викона- ння Програми |
||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
||
Обсяг ресурсів, всього |
18 170,0 |
25 089,0 |
57 916,0 |
101 175,0 |
В тому числі: |
||||
- селищний бюджет |
8 545,89 |
11 680,11 |
26 608,52 |
46 834,52 |
- кошти інших джерел |
9 624,11 |
13 408,89 |
31 307,48 |
54 340,48 |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше