Ви тут: Головна
Селищна рада
Виконавчі органи
Послуги
Комунальні послуги
Публічний договір приєднання про надання послуг з управління побутовими відходами з індивідуальним споживачем 2025





Публічний договір
Публічний договір приєднання про надання послуг з управління побутовими відходами з індивідуальним споживачем
01 січня 2025 року селище Козелець
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко-Сервіс-Козелець», що є платником єдиного податку 5 %, в особі фінансового директора підприємства Шуляк Юлії Вікторівни, який діє на підставі довіреності, (далі - виконавець) з однієї сторони, та індивідуальний споживач
____________________________________________________________________________________________________
(далі - споживач), з іншої сторони, уклали індивідуальний договір про надання послуги з управління побутовими відходами.
Загальні положення
Предмет договору
Надання послуги за видами побутових відходів
Вимоги до якості послуги
Права та обов’язки споживача
12.1. одержувати своєчасно та належної якості послугу згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи і умовами договору;
12.2. без додаткової оплати одержувати від виконавця засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, інформацію про тарифи на послугу з управління побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, норми надання послуги, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, обсяги зібраних побутових відходів (за видами), обсяги побутових відходів, переданих на місця видалення відходів та/або об’єкти, що здійснюють відновлення відходів, з наведенням коду операції відповідно до Переліку операцій з видалення відходів та Переліку операцій з відновлення відходів, наведених в додатках 1 та 2 до Закону України “Про управління відходами”. Така інформація надається засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, або на зазначений споживачем засіб зв’язку у додатку до цього договору у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;
12.3. на відшкодування збитків та шкоди, завданих його майну та життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги;
12.4. на усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуги протягом п’яти робочих днів з моменту звернення споживача;
12.5. на зменшення розміру плати за послугу у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості;
12.6. на несплату вартості послуги за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження такої відсутності;
12.7. на перевірку обсягу надання та якості послуги в установленому законодавством про житлово-комунальні послуги порядку;
12.8. складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням правил надання послуги;
12.9. отримувати без додаткової оплати інформацію про проведені виконавцем нарахування плати за послугу (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;
12.10. отримувати повну та достовірну інформацію про безпечність об’єктів відновлення побутових відходів.
13.1. своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з його вини;
13.2. оплачувати в установлений договором строк надану послугу;
13.3. дотримуватися правил пожежної безпеки та санітарних норм;
13.4. у разі несвоєчасного здійснення платежів за послугу сплачувати пеню в розмірі, встановленому відповідно до пункту 25 цього договору;
13.5. письмово інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;
13.6. забезпечити роздільне збирання побутових відходів;
13.7. визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків;
13.8. обладнати контейнерні майданчики, утримувати їх у належному санітарному стані, забезпечувати освітлення в темний час доби;
13.9. забезпечити належне збирання та зберігання відходів, встановлення достатньої кількості контейнерів у разі застосування контейнерної системи для збирання побутових відходів з метою запобігання їх переповненню; утримувати контейнери відповідно до вимог санітарних норм і правил;
13.10. забезпечити передачу побутових відходів до системи управління побутовими відходами, а побутові відходи, на які поширюється розширена відповідальність виробника, - до системи приймання або роздільного збирання, створеної організаціями розширеної відповідальності виробників.
Права та обов’язки виконавця
14.1. у разі застосування контейнерної системи вимагати від споживача встановити контейнери та обладнати контейнерні майданчики та забезпечувати їх утримання у належному санітарно-технічному стані, а у разі застосування безконтейнерної системи - територію для збирання пластикових пакетів з побутовими відходами;
14.2. вимагати від споживача своєчасно збирати та належним чином зберігати побутові відходи, встановлювати передбачену договором кількість контейнерів у разі застосування контейнерної системи та запобігати їх переповненню;
14.3. вимагати від споживача здійснювати роздільне збирання побутових відходів;
14.4. обмежити (припинити) надання послуги у разі її неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або обсяг надання послуги не відповідають умовам договору;
14.5. вимагати від споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених виконавцем;
14.6. отримувати інформацію від споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача.
15.1. забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи та умовами договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;
15.2. готувати та укладати із споживачем договори про надання послуги з визначенням відповідальності за дотримання умов її виконання згідно з типовим договором;
15.3. без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, необхідну інформацію про тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, щомісячні обсяги зібраних побутових відходів (за видами), щомісячні обсяги переданих різних видів побутових відходів іншим суб’єктам господарювання на місця видалення відходів або об’єкти відновлення відходів з наведенням коду операції відповідно до Переліку операцій з видалення відходів та Переліку операцій з відновлення відходів, наведених в додатках 1 і 2 до Закону України “Про управління відходами”;
15.4. розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором, при наявності доказів ненадання послуг, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості;
15.5. вживати заходів до усунення порушень якості послуги у строки, встановлені законодавством;
15.6. самостійно здійснювати перерахунок вартості послуги за весь період її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, а також сплачувати неустойку (штраф) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 25 цього договору;
15.7. своєчасно реагувати на виклики споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуги;
15.8. своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги, що виникли з його вини;
15.9. інформувати споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів у порядку, встановленому відповідно до пункту 26 цього договору;
15.10. укладати договори із суб’єктами господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів. Якщо виконавцем послуги є адміністратор послуги, він також укладає договори із суб’єктами господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів;
15.11. забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів у разі перебування їх у власності суб’єкта господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів;
15.12. забезпечувати ліквідацію звалища змішаних відходів протягом однієї доби з моменту його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, а також невідкладне проведення прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб;
15.13. проводити інформаційні кампанії для підвищення обізнаності громадськості з питань запобігання утворенню відходів та забрудненню навколишнього природного середовища.
Тариф та порядок оплати послуги
16.1 плати за Послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу (тарифів) на Послугу та обсягу надання Послуг, визначених відповідно до законодавства;
16.2 плати за абонентське обслуговування в розмірі, визначеному Виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України.
16.3 Згідно з Рішеннями Виконавчого комітету Козелецької селищної ради «Про встановлення ТОВ «Еко-Сервіс-Козелець» середньозважених тарифів на послуги з управління побутовими відходами» №3132-95/VIII від 21 січня 2025 року тариф на Послугу за видами побутових відходів становить:
16.4 Змішані відходи – 335,50 грн. за 1 куб. метр для всіх категорій Споживачів;
- 63,75 гри. плата в місяць на 1 мешканця багатоквартирного будинку
Розрахунок: (335,50 грн/мЗ * 2,28 мЗ/рік )/ 12 міс = 63,75 грн/міс
- 67,10 гри. плата в місяць на 1 мешканця житлового будинку індивідуальної забудови
Розрахунок: (335,50 грн/мЗ * 2,4 мЗ/рік )/ 12 міс = 67,10 грн/міс.
16.5 Великогабаритні відходи – 344,74 грн. за 1 куб. метр для всіх категорій Споживачів;
16.6 Ремонтні відходи – 438, 88 грн. за 1 куб. метр для всіх категорій Споживачів;
28.1. першу чергу – в рахунок плати за Послугу;
28.2. у другу чергу – в рахунок плати за абонентське обслуговування.
29.1. довідки про фактичне місце проживання;
29.2. довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
29.3. довідки, що підтверджує тимчасове перебування в лікувально-профілактичних і санітарно-профілактичних закладах;
29.4. довідки, що підтверджує навчання в іншому місті;
29.5. довідки, що підтверджує проходження військової служби;
29.6. довідки, що підтверджує відбування покарання;
29.7. документів, що підтверджує тимчасове перебування за кордоном;
29.8. інших документів, що підтверджують тимчасову відсутність Споживача.
Відповідальність сторін за порушення договору
Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 “Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).
Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.
Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.
У разі ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості виконавець здійснює перерахунок вартості послуги, а також сплачує споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги), за кожен день ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалася ліквідація наслідків аварій або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача).
Аварійно-відновними роботами є комплекс робіт з ліквідації наслідків аварій, що виникли, а також із запобігання аваріям та аварійним ситуаціям.
Порядок і умови внесення змін до договору, зокрема щодо тарифу на послугу
Інформування споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів здійснюється виконавцем в порядку, затвердженому Мінінфраструктури.
Форс-мажорні обставини
Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання
Прикінцеві положення
Реквізити виконавця
ТОВ «Еко-Сервіс-Козелець»
код згідно з ЄДРПОУ: 37894785
місцезнаходження: 17000, вул. Ф.Сидорука 3,
сел. Козелець, Чернігівська обл.
рахунок: IBAN UA473052990000026003016302725
Банк АТ КБ «ПРИВАТБАНК»,
МФО 305299
рахунок: IBAN UA603535530000026008300831365
Банк АТ «Ощадбанк»
МФО 353553
номер телефону: +38 (093) -362-66-69;
тел. з (viber) +38 (096)-566-97-39
адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
офіційний веб-сайт: http://www.eco-s-k.com.ua
Додаток 1
до індивідуального
договору про надання послуги з
управління побутовими відходами
ЗАЯВА
Ознайомившись з умовами Договору про надання послуги з управління побутовими відходами, розміщеного на офіційний веб-сайт Козелецької селищної ради https://kozsr.gov.ua та виконавця послуг http://www.eco-s-k.com.ua
приєднуюсь до Договору про надання послуги з управління побутовими відходами Виконавцем яких є ТОВ “Еко-Сервіс-Козелець”
Прізвище, ім'я та по батькові |
||
Адреса об’єкту надання послуг: |
Інд. |
|
Обл. |
Чернігівська |
|
Населений пункт |
||
Вул, № буд, кв |
||
Паспорт серія ______ № |
||
Ідентифікаційний номер |
||
Кількість зареєстрованих та/або проживаючих осіб споживача |
||
Тел. |
||
Еmail: |
||
_____________________ |
__________________________________ |
__________________________________ |
__________
* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше