Ви тут: Головна
Сторінка профспілки
Рішення
Рішення сесії
Рішення сесій 2025 року
46 сесія VIII скликання селищної ради від 25.07.2025 року
№ 12-46/VIII від 25.07.2025 року






Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
(сорок шоста сесія восьмого скликання)
25 липня 2025 року
сел. Козелець
№ 12-46/VIII
Про затвердження Програми інформатизації
«Цифрова громада» Козелецької селищної
ради на 2025-2027 роки
Відповідно до законів України «Про Національну програму інформатизації», «Про інформацію», «Про концепцію національної програми інформатизації», «Про доступ до публічної інформації», з метою впровадження комплексу заходів для вирішення проблем інформатизації територіальної громади, підвищення рівня поінформованості та забезпечення доступу громадян до процесів цифрового розвитку, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада вирішила:
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток
до рішення сорок шостої сесії
Козелецької селищної ради
восьмого скликання
від 25 липня 2025 року № 12-46/VIII
Програма інформатизації «Цифрова громада»
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
І. Паспорт Програми
1. |
Найменування територіальної громади |
Козелецька селищна рада |
|||
2. |
Код за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територіальних громад |
||||
3. |
Заголовок, дата, номер розпорядчого документа про розроблення проекту Програми |
||||
4. |
Дата погодження проекту Програми Генеральним державним замовником національної програми інформатизації |
12.05.2025 року Міністерство цифрової трансформації |
|||
5. |
Мета Програми |
Метою Програми є забезпечення громадян своєчасною, достовірною та повною інформацією шляхом широкого використання інформаційних технологій поглиблення та подальший розвиток інформатизації територіальної громади в інтеграційному зв'язку з Національною програмою інформатизації України, і, як наслідок, ефективна взаємодія Козелецької селищної ради з жителями територіальної громади, застосування новітніх інформаційних технологій, сучасних методів та засобів збору, оброблення, зберігання інформації, створення умов для побудови інформаційного суспільства |
|||
6. |
Розробник Програми |
Козелецька селищна рада |
|||
7. |
Керівник Програми |
Секретар Козелецької селищної ради |
|||
Великохатній Сергій Леонідович, +380977395910, E.mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
|||||
8. |
Відповідальні за виконання заходів Програми |
Козелецька селищна рада та її виконавчі органи зі статусом юридичної особи, комунальні підприємства селищної ради |
|||
(структурні підрозділи органу місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації) |
|||||
9. |
Строк виконання Програми |
січень 2025 – грудень 2027 року |
|||
10. |
Джерела та обсяги фінансування |
2025 |
2026 |
2027 |
Всього |
Загальний обсяг, тис. грн, |
1075,0 |
900,0 |
765,0 |
2740,0 |
|
у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
|
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|
|
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|
бюджет територіальної громади |
1075,0 |
900,0 |
765,0 |
2740,0 |
|
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
ІІ. Загальні положення
Програма інформатизації «Цифрова громада» Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки розроблена з урахуванням вимог:
Програма розроблена та виконується як складова частина Національної програми інформатизації, відповідно до вимог внутрішнього Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання.
Програма передбачає аналіз стану інформаційно-комунікаційної структури та наявних цифрових рішень в громаді, визначення мети, завдань, пріоритетних напрямків інформатизації та цифровізації, очікуваних результатів від реалізації заходів та подальшого їх впливу на соціально-економічний розвиток громади.
В межах реалізації Програми в громаді вирішуються завдання переходу до відкритого та прозорого публічного управління, орієнтованого на інтереси людей та спрямованого на розвиток інформаційного суспільства, здійснення економічної діяльності на засадах результативності та ефективності; створення умов для розвитку інфраструктури інформатизації та цифровізації; забезпечення сталого інноваційного розвитку громади в цілому.
Серед іншого, Програма спрямована на подальший розвиток електронного урядування та електронної демократії, що має на меті стимулювання політичної активності особистості та сприяння її політичній соціалізації. Для узгодженості дій громада отримує дані щодо позиції громадян, які мають доступ до офіційної інформації з тих чи інших питань життєдіяльності громади, надає можливість висловлювати свої пропозиції та слідкувати за їх виконанням, підтримувати діалог з представниками влади в онлайн режимі та впливати на прийняття рішень.
Виконання заходів Програми передбачає участь широкого кола представників громади у вирішенні питань життєдіяльності та сталого розвитку громади шляхом застосування засобів інформатизації та цифрових рішень.
ІІІ. Аналіз стану інформатизації та основних тенденцій цифрової трансформації територіальної громади за попередній період; визначення проблем, що потребують розв’язання
Територія Козелецької селищної ради згідно з адміністративно-територіальним устроєм України входить до складу Чернігівського району Чернігівської області. До складу громади входить 53 населених пункти, а загальна площа території громади складає 698,97 км2.
За наявними даними, станом на 01 січня 2025 року чисельність наявного населення Козелецької селищної ради становить 17369 особи.
В громаді функціонують: 1 адміністративний об'єкт (селищна рада), 19 старостинських округів, 2 комунальні медичні заклади, 1 комунальне підприємство, 7 закладів загальної середньої освіти та 1 філія, 11 закладів дошкільної освіти, 1 центр надання адміністративних послуг, 30 об’єктів культури (бібліотеки та клуби), 1 спортивний заклад, 1 будинок творчості дітей та юнацтва ( БТДЮ).
Працівники, що працюють в бюджетних установах громади можна виділити за секторами: публічне управління та адміністрування, освіта, охорона здоров’я, соціальна сфера, культура, спорт, містобудування та архітектура, житлово-комунальне господарство, інфраструктура, захист довкілля, безпека тощо.
У цих умовах значно зростають вимоги до рівня інформатизації суспільства та інформаційно-аналітичного забезпечення громади з метою поглиблення інтеграції у регіональну, державну та європейську спільноту.
Програма є першим документом громади в сфері цифрового розвитку.
Фактором ефективної роботи апарату ради та органів виконавчої влади є наявність сучасного матеріально-технічного забезпечення: персональних комп’ютерів, периферії, ліцензійного програмного забезпечення, надійних локальних телекомунікаційних систем.
На даний час забезпеченість комп’ютерною технікою апарату ради та органів виконавчої влади становить 100%. Всі комп’ютери підключені до мережі Internet, електронної пошти, але ряд комп’ютерної техніки та програмного забезпечення потребує оновлення.
Для досягнення визначених цілей в громаді на сьогоднішній час відкрите питання по визначенню цифрового лідера та розглядається можливість створення відповідного підрозділу з цифровізації в структурі виконавчого органу територіальної громади. Відкритим питанням в громаді залишається запровадження системи електронного документообігу.
Козелецька селищна рада має розроблений та функціонуючий веб-сайт https:// https://kozsr.gov.ua, що мають в своєму складі всю необхідну, актуальну та повну інформацію про територіальну громаду, структурні підрозділи та діяльність виконавчого комітету ради, депутатський склад та комісії, відомості про бюджет, а також адміністративні послуги.
Головна сторінка веб-сайту одразу повідомляє про всі актуальні та важливі новини громади. Має сторінку громади в соціальних мережах https://www.facebook.com/kozeletsselrada.
В 2017 році на території громади створено Центр надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП), де реалізовуються принципи одержання населенням широкого спектру інформації, отримання кваліфікованої консультації чи надання необхідної послуги в одному місці у сучасно обладнаному приміщенні з професійно підготовленим і привітливим до громадян персоналом. За принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», в межах одного приміщення можливо отримати послуги, які надаються різними органами влади та підрозділами органу місцевого самоврядування, зручно, швидко та в одному місці, з відповідними комфортними умовами очікування, заповнення документів, сплати за послуги, отримання консультації з будь-яких питань, тощо.
Відділ ЦНАП здійснює надання з 12 напрямках адміністративних послуг, надано доступ державному реєстратору до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі - ЄІССС), Реєстру територіальної громади (далі - РТГ), Прихисток, Реєстру пошкодженого та знищеного майна та Реєстру надавачів соціальних послуг. В рамках Програми планується придбати додаткове обладнання, що надасть можливість надавати адміністративні послугу в повному обсязі та підключення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Єдиного державного демографічного реєстру (далі - ЄДДР) та Єдиного державного реєстру транспортних засобів.
Апарат та виконавчі органи ради налічують 129 робочих місць, які забезпечені всією необхідною комп’ютерною технікою, але 70% цієї комп’ютерної техніки застаріло та потребує оновлення або модернізації, а також оновлення застарілого операційного програмного забезпечення. Тому потребує опрацювання питання щодо придбання сучасних засобів інформатизації та відповідного ліцензійного програмного забезпечення у тому числі для забезпечення безпеки інформації на персональних засобах інформатизації та сервісної підтримки.
З метою побудови єдиного електронного комунікаційного центру громади, інтеграції робочих місць в єдину безпекову корпоративну мережу в рамках Програми планується створення сучасного захищеного приміщення з відповідним серверним та електронним-комунікаційним обладнанням.
На території громади розташовано 7 закладів загальної середньої освіти та 1 їхня філія, 11 закладів дошкільної освіти. Усі заклади підключено до мережі високошвидкісного Інтернет. В закладах середньої освіти громади працює 213 вчителів із них зареєстровано на платформі всеукраїнської школи онлайн (далі - ВШО) – 114, тож показник користування педагогами платформою ВШО в Козелецької селищної ради складає 53%. Також згідно з аналізом використання е-журналів та е-щоденників всі заклади середньої освіти використовують дані цифрові сервіси, тож показник по використанню складає 100%.
Територія громади налічує в своєму складі 53 населених пунктів, але в 13 населених пунктах відсутній широкосмуговий інтернет. Три населені пункти громади не мають чіткого сигналу від мобільних операторів. Решта населених пунктів забезпечені необхідним обладнанням з підключення до мережі високошвидкісного Інтернет та суцільним покриттям мобільного зв’язку.
На даний час електронні послуги та електронна демократія ставить за ціль допомагати державним та місцевим органам влади надавати публічні послуги більш ефективно і прозоро завдяки розширеним можливостям та новим інструментам електронного урядування, розробленим в інклюзивний спосіб.
У рамках реалізації Програми продовжуватиметься діяльність, спрямована на системний розвиток електронного урядування та електронної демократії, зокрема запровадження та популяризація найбільш ефективних інструментів, онлайн-платформ “Дія. Цифрова освіта”.
Додаткової уваги потребує питання з посилення співпраці з організаціями, які надають міжнародну технічну допомогу щодо залучення інвестицій у сфери інформатизації та цифрового розвитку громади.
Наразі, для Козелецької селищної ради актуальними проблемами залишаються:
ІV. Мета, пріоритетні напрями та завдання інформатизації території територіальної громади
Програма спрямована на формування та реалізацію політики у сферах інформатизації, цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства на місцевому рівні.
Програма позиціонується як стратегічний документ розвитку територіальної громади, тому її реалізація вимагає залучення фінансових, фізичних та людських ресурсів.
Метою Програми є забезпечення громадян своєчасною, достовірною та повною інформацією шляхом широкого використання інформаційних технологій поглиблення та подальший розвиток інформатизації територіальної громади в інтеграційному зв'язку з Національною програмою інформатизації України, і, як наслідок, ефективна взаємодія Козелецької селищної ради з жителями територіальної громади, застосування новітніх інформаційних технологій, сучасних методів та засобів збору, оброблення, зберігання інформації, створення умов для побудови інформаційного суспільства.
До пріоритетних напрямів інформатизації територіальної громади належать:
Пріоритетний напрям «Цифрова трансформація органу місцевого самоврядування» включає такі завдання:
Пріоритетний напрям «Цифровізація публічних послуг» включає такі завдання:
Пріоритетний напрям «Розбудова інфраструктури інформатизації територіальної громади» включає такі завдання:
Пріоритетний напрям «Підвищення рівня цифрової грамотності різних категорій громадян» включає такі завдання:
V. Очікувані результати виконання Програми
Результати виконання Програми спрямовані на вирішення таких завдань:
- побудова сучасної системи місцевого самоуправління шляхом впровадження технологій е-урядування, е-демократії;
- впровадження/розбудова системи електронного документообігу з метою забезпечення оперативності та достовірності даних, необхідних для обґрунтування та прийняття управлінських рішень;
- отримання громадянами рівного якісного доступу до інформації та послуг державних та комунальних установ;
- поліпшення якості надання адміністративних послуг населенню та бізнесу;
- розвиток освіти, медичної, соціальної та культурної сфери громади;
- розвиток комунікаційної інфраструктури як підґрунтя для впровадження цифрових рішень;
- створення нових, розвиток та підтримка існуючих інформаційних ресурсів;
- сприяння становлення інформаційного суспільства та забезпечення сталого розвитку громади.
VI. Моніторинг та проведення оцінки результативності виконання Програми
Моніторинг і оцінка результативності виконання Програми здійснюється за напрямами:
стан впровадження проектів інформатизації територіальної громади;
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її завдань та заходів. Координацію та контроль за ходом виконання Програми здійснює Козелецька селищна рада та її виконавчий апарат.
З метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів, відповідальні виконавці (головні розпорядники коштів), протягом періоду дії Програми, ініціюють внесення змін до Програми на підставі даних аналізу, щодо стану її виконання.
Звіт про хід виконання Програми щорічно вноситься на засідання сесії Козелецької селищної ради для розгляду, але не пізніше 1 кварталу року, що настає за звітним.
В останній рік дії Програми розробник подає пропозиції про доцільність її фінансування на наступні роки.
Додаток 1
до Програма інформатизації «Цифрова громада»
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
Перелік завдань, проектів, робіт з інформатизації на три роки
Назва завдання |
Назва проекту, робіт з інформатизації |
Відповідальні за виконання |
Строки виконання |
Джерела фінансування |
Обсяги фінансування, тис. грн |
Очікувані результати |
|||
Всього |
2025 |
2026 |
2027 |
||||||
1. Цифрова трансформація органу місцевого самоврядування |
|||||||||
Створення (модернізація) інформаційно- комунікаційних систем (закупівля комп’ютерного, серверного та іншого обладнання) |
Придбання сучасної комп'ютерної техніки та обладнання для відділів селищної ради. |
Загальний обсяг, у тому числі: |
800,0 |
250,0 |
250,0 |
300,0 |
Оснащення сучасною комп’ютерною технікою, серверного, мережевого та іншого обладнання |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
800,0 |
250,0 |
250,0 |
300,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Побудова сучасної захищеної локальної мережі з можливістю керування мережевими потоками в будівлі Козелецької селищної ради |
Загальний обсяг, у тому числі: |
200,0 |
150,0 |
30,0 |
20,0 |
Оснащення сучасною комп’ютерною технікою, серверного, мережевого та іншого обладнання |
|||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
200,0 |
150,0 |
30,0 |
20,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Придбання та встановлення відео та аудіо обладнання, яке допоможе більш якісно проводити сесії, засідання виконкому, інші заходи в приміщенні Козелецької селищної ради, технічна підтримка електронної системи голосування |
Загальний обсяг, у тому числі: |
180,0 |
80,0 |
50,0 |
50,0 |
Покращення якості проведення заходів у залі засідань, проведення відеотрансляцій сесій, засідань виконкому, голосування за допомогою електронної системи |
|||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
180,0 |
80,0 |
50,0 |
50,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
Розвиток системи електронного документообігу в органі місцевого самоврядування, заснованих ним підприємствах, установах та організаціях |
Забезпечення безперебійного функціонування електронного документообігу, збільшення кількості користувачів |
Загальний обсяг, у тому числі: |
450,0 |
150,0 |
150,0 |
150,0 |
Ефективне впровадження Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Покращення ефективності роботи відділів Козелецької селищної ради |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
450,0 |
150,0 |
150,0 |
150,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Забезпечення функціонування інформаційно- комунікаційних систем в т.ч. оновлення ліцензій програмних продуктів, тощо |
Безперебійне функціонування інформаційно- комунікаційних систем. Встановлення ліцензійного ПЗ (операційні системи, текстові редактори, антивіруси, інші) |
Загальний обсяг, у тому числі: |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Функціонування інформаційно- комунікаційних систем, ПЗ та дотримання вимог законодавства у сфері ліцензування програмного забезпечення. Створення можливості користування програмним забезпеченням та отримання кваліфікованої підтримки оновлень |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Забезпечення розвитку офіційного сайту органу місцевого самоврядування, в тому числі у відповідності до дизайн-коду Дія |
Удосконалення офіційного сайту Козелецької селищної ради, який відповідає дизайн-коду Дія |
Загальний обсяг, у тому числі: |
30,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
Функціонування сайту, який відповідає дизайн - коду Дія |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
30,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Створення електронних архівів та оцифрування реєстрів, створення інформаційної панелі (дашборд) |
Оцифрування даних наявних у відділах селищної ради, зокрема, шляхом внесення їх до Аналітичного порталу Чернігівщини, створення інформаційної панелі( дашборду) на основі цих даних |
Усі відділи та структурні підрозділи Козелецької селищної ради |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
Доступність даних у цифровому вигляді |
|
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
Створення єдиного домену, поштової системи структурних підрозділів селищної ради; |
Створення офіційної електронної поштової скриньки Козелецької селищної ради та її структурних підрозділів в доменній зоні gov.ua |
Загальний обсяг, у тому числі: |
20,0 |
10,0 |
5,0 |
5,0 |
Функціонування офіційної електронної поштової скриньки під доменом органів державної влади gov.ua |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
20,0 |
10,0 |
5,0 |
5,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Просування інструментів електронної демократії: електронних петицій, опитувань, звернень громадян, обговорення проектів нормативно- правових актів, громадського бюджету, «Відкрита громада»; |
Популяризація наявних в громаді інструментів е- демократії. Розміщення інформаційних матеріалів на офіційному сайті, на сторінках соціальних мереж. Створення друкованих матеріалів |
Загальний обсяг, у тому числі: |
10,0 |
5,0 |
5,0 |
- |
Збільшення кількості користувачів інструментами е - демократії та збільшення їхнього впливу на прийняття рішень |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
10,0 |
5,0 |
5,0 |
- |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
1990,0 |
755,0 |
600,0 |
635,0 |
||||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
1990,0 |
755,0 |
600,0 |
635,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
2. Цифровізація публічних послуг |
|||||||||
Цифровий розвиток публічних послуг у житлово- комунальній сфері (встановлення GPS-трекерів на комунальний транспорт, створення онлайн-мапи пересування) |
Створення онлайн карти пересування комунального транспорту |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) |
Загальний обсяг, у тому числі: |
50,0 |
50,0 |
- |
- |
Можливість відстеження комунальної техніки в режимі онлайн |
|
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
50,0 |
50,0 |
- |
- |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Встановлення GPS-трекерів на комунальний транспорт |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ |
Загальний обсяг, у тому числі: |
60,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
Можливість відстеження комунальної техніки в режимі онлайн |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
60,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Забезпечення цифровізації туристичних маршрутів, об’єктів культури та туристичних відвідувань, маркування їх QR кодом |
Створення онлайн карти туристичних маршрутів з позначенням об'єктів культури |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) Відділ культури |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
Популяризація історико- культурної та природно- рекреаційної спадщини, генерування конкурентоспроможних туристичних продуктів громади |
|
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Виготовлення табличок з QR маркуванням та їхнє встановлення |
Відділ культури |
Загальний обсяг, у тому числі: |
40,0 |
20,0 |
20,0 |
- |
Популяризація історико- культурної та природно- рекреаційної спадщини, генерування конкурентоспроможних туристичних продуктів громади |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
40,0 |
20,0 |
20,0 |
- |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
150,0 |
90,0 |
40,0 |
20,0 |
||||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
150,0 |
90,0 |
40,0 |
20,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
3. Розбудова інфраструктури інформатизації територіальної громади |
|||||||||
Модернізація центру надання адміністративних послуг у «Дія. Центр» та розширення мережі точок доступу до публічних послуг |
Здійснення заходів щодо відповідності критеріям Дія Центру |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) ЦНАП |
Загальний обсяг, у тому числі: |
500,0 |
150,0 |
250,0 |
100,0 |
Суттєве покращення якості надання адміністративних послуг |
|
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
500,0 |
150,0 |
250,0 |
100 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Облаштування відкритих Wi- Fi зон у громадських місцях, а також у приміщеннях органу місцевого самоврядування |
Встановлення Wi-fi маршрутизаторів у громадських місцях, створення точок доступу |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) |
Загальний обсяг, у тому числі: |
100,0 |
80,0 |
10,0 |
10,0 |
Забезпечення можливості отримання населенням сучасних електронних сервісів та послуг. Упровадження бездротової мережі Wi-Fi. Створення умов для вільного доступу до мережі Інтернет населення громади |
|
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
100,0 |
80,0 |
10,0 |
10,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
|||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
600,0 |
230,0 |
260,0 |
110,0 |
||||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
|||||
бюджет територіальної громади |
600,0 |
230,0 |
260,0 |
110,0 |
|||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
4. Підвищення рівня цифрової грамотності різних категорій громадян |
||||||||||
Підвищення кваліфікації працівників органу місцевого самоврядування та депутатів місцевої ради з питань інформатизації, цифрового розвитку, електронного урядування, електронної демократії |
Проведення навчань, перегляд освітніх серіалів на порталі «Дія. Цифрова освіта», здобуття сертифікатів про проходження курсів |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
Підвищення кваліфікації посадових осіб з цифрової грамотності та цифрових навичок, кібербезпеки та кібергігієни |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
||||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
||||||
Сприяння розвитку цифрової компетентності працівників сфер освіти, охорони здоров’я, культури, туризму |
Проведення навчань працівників нових навичок роботи з комп'ютером, правилам кібергігієни. |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
Забезпечення підвищення рівня цифрової компетентності працівників громади різних сфер, зокрема через національну платформу «Дія. Цифрова освіта» |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
||||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
||||||
Популяризація використання онлайн-платформи «Дія. Цифрова освіта» |
Розміщення інформаційних повідомлень на офіційних ресурсах Козелецької селищної ради. |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
Збільшення кількості користувачів ресурсу. Можливість здобути нові знання та навички на порталі |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
||||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
||||||
Впровадження у закладах освіти навчальних програм для ефективного формування сучасних цифрових навичок |
Навчання школярів 5-11 класів цифровій грамотності, в тому числі, ознайомлення з е-інструментами демократії, які працюють в громаді. Можливість використання одного із інструментів е- демократії - шкільного громадського бюджету. |
Відділ освіти |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
Підвищення рівня компетентності мешканців в цифровій сфері ще зі шкільних років |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
||||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
||||||
Проведення заходів для підвищення рівня цифрової грамотності громадян та культури безпекового поводження в кіберпросторі |
Проведення заходів з підвищення рівня цифрової грамотності та кібергігієни мешканців громади |
Відділ інформаційних технологій, захисту інформації та цифрової трансформації ( у разі створення) |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
Забезпечення підвищення рівня цифрової компетентності працівників громади різних сфер, зокрема через національну платформу «Дія. Цифрова освіта» |
||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
||||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
||||||
Всього за напрямом |
Загальний обсяг, у тому числі: |
- |
- |
- |
- |
|||||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
бюджет територіальної громади |
- |
- |
- |
- |
||||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
||||||
Всього за Програмою |
Загальний обсяг, у тому числі: |
2740,0 |
1075,0 |
900,0 |
765,0 |
|||||
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
районний бюджет |
- |
- |
- |
- |
||||||
бюджет територіальної громади |
2740,0 |
1075,0 |
900,0 |
765,0 |
||||||
інші джерела |
- |
- |
- |
- |
Додаток 2
до Програма інформатизації «Цифрова громада»
Козелецької селищної ради на 2025-2027 роки
Перелік індикаторів виконання програми, проекту, робіт з інформатизації органу місцевого самоврядування
Перелік індикаторів виконання програми, проекту, робіт з інформатизації органу місцевого самоврядування
№ з/п |
Назва пріоритетного напряму |
Найменування індикатора |
Одиниця виміру |
Базове значення |
Цільові значення індикатора |
Динаміка (+/-, %) |
||
2025 |
2026 |
2027 |
||||||
1. |
Цифрова трансформація органу місцевого самоврядування |
% посадових осіб, підключених до системи електронного документообігу |
% |
|||||
% комунальних закладів та установ, зокрема їхніх підрозділів, підключених до системи електронного документообігу |
% |
|||||||
% зареєстрованих документів структурних підрозділів ОМС, які підписують цифровим підписом Керівника |
% |
|||||||
Інтеграція СЕД ОМС із СЕВ ОВВ |
Так/НІ |
|||||||
% персональних комп’ютерів серверів у ОМС віком до 7 років |
% |
|||||||
% комп’ютерної техніки в ОМС, на якій регулярно (1 раз на квартал) проводиться контроль оновлень ПЗ до останньої версії |
% |
|||||||
% унікальних користувачів до чисельності населення ТГ, що підписували місцеві електронні петиції ТГ |
% |
|||||||
% унікальних користувачів до чисельності населення ТГ, що взяли участь у голосуванні за проекти громадського бюджету ТГ в електронному вигляді |
% |
|||||||
% обсягу закупівель ОМС, які доступні для онлайн моніторингу громадянами на онлайн платформах від загального обсягу закупівель |
% |
|||||||
% наборів даних, опублікованих онлайн, що перебувають у володінні ТГ з реєстру «Наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації» згідно до абзаца 6 Порядку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних відповідно до Постанови КМУ №835 |
% |
|||||||
ОМС зареєстрований як розпорядник інформації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та оприлюднює публічну інформацію у формі відкритих даних відповідно до законодавства |
Так/НІ |
|||||||
Відповідність офіційного сайту ОМС дизайн-коду Дія |
Так/Ні |
|||||||
% проведених (висвітлених) відео-трансляцій пленарних засідань ради ТГ, засідань виконавчого комітету до загальної кількості засідань, що підлягають оприлюдненню, упродовж звітного року |
% |
|||||||
Цифровізація публічних послуг |
Наявність можливості оплати за надання адміністративної послуги онлайн |
Так/Ні |
||||||
% підрозділів та віддалених місць ЦНАП, що обладнанні електронною чергою (включно з онлайн реєстрацією) |
% |
|||||||
2. |
Наявність функціональних можливостей програмного забезпечення ЦНАП (наявна електронна система взаємодії з суб’єктами надання послуг, електронної реєстрації звернень, можливість прикріплення скан копії до реєстраційного онлайн запису/запиту) |
Так/Ні |
||||||
% робочих місць адміністраторів ЦНАП обладнаних для QR валідації Дія (включаючи віддалені робочі місця) |
% |
|||||||
% робочих місць адміністраторів ЦНАП обладнаних зчитувачем ID-карток (включаючи віддалені робочі місця) |
% |
|||||||
Наявність IVR системи (в т.ч. для ЦНАП та інших підрозділів, що надають послуги) для надання інформації ОМС |
Так/Ні |
|||||||
Наявність та використання мобільної валізи ЦНАП |
Так/Ні |
|||||||
% ЗЗО у ТГ, які використовують шкільні електронні журнали та/або е-платформи для шкіл |
% |
|||||||
Наявність у публічному доступі геопорталу ТГ |
Так/Ні |
|||||||
Наявність туристичної інформації на ресурсах, що адмініструють ОМС |
Так/Ні |
|||||||
Наявність інформації про культурні заходи на порталі ТГ (або інших офіційних сторінок) |
Так/Ні |
|||||||
% туристичних ресурсів та пам’яток, маркованих QR-кодом від загальної кількості туристичних ресурсів та пам’яток |
% |
|||||||
% підрозділів та віддалених робочих місць ЦНАП підключених до системи онлайн моніторингу та оцінки якості Порталу Дія |
% |
|||||||
Наявність Політики (ВНД) з кібербезпеки на рівні ОМС |
Так/Ні |
|||||||
ТГ підключена до системи інформування про кіберінциденти MISP-UA та MISP CERT UA |
Так/Ні |
|||||||
Кількість об лаштованих відкритих WI-FI зон у громадських містах, а також у приміщеннях ОМС |
Одиниць |
|||||||
3. |
Розбудова інфраструктури інформатизації територіальної громади |
Створення «Дія.Центр» |
Так/Ні |
|||||
Кількість активних камер відеоспостереження |
Одиниць |
|||||||
Кількість датчиків вимірювання якості повітря |
Одиниць |
|||||||
Створення ситуаційних центрів |
Так/Ні |
|||||||
Запроваджено моніторинг енергоефективності для об’єктів комунальної власності |
Так/Ні |
|||||||
% посадових осіб ОМС, які пройшли навчання (підвищення кваліфікації) на платформі «Дія. Цифрова освіта» від загальної кількості посадових осіб ОМС |
% |
|||||||
4. |
Підвищення рівня цифрової грамотності різних категорій громадян |
% жителів поважного віку (60+), які пройшли навчання з цифрової грамотності / гігієни у загальній чисельності наявного населення поважного віку |
% |
|||||
Кількість створених хабів цифрової освіти на базі соціальних закладів територіальної громади (бібліотек, молодіжних центрів тощо ) |
Одиниць |
|||||||
% посадових осіб ОМС, які пройшли навчання (підвищення кваліфікації) на платформі «Дія.Цифрова освіта» від загальної кількості посадових осіб ОМС |
% |
|||||||
Кількість створених хабів цифрової освіти на базі соціальних закладів територіальної громади (бібліотек, молодіжних центрів тощо) |
Одиниць |
|||||||
Кількість проведених заходів для підвищення рівня цифрової грамотності громадян та культури безпекового поводження в кіберпросторі |
Одиниць |
Секретар Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше