Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(сорок шоста сесія восьмого скликання)

25 липня 2025 року

сел. Козелець

 № 19-46/VIII

Про внесення змін до рішення другої  (позачергової)

сесії восьмого скликання  від 18 грудня 2020 року № 02-2/VIII

«Про затвердження структури і загальної чисельності

апарату селищної ради та її виконавчих органів

в новій редакції»

         Відповідно до статтей 32, 40 Кодексу законів про працю України, постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», листа Відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради від 14 липня 2025 року № 169, враховуючи пропозиції селищного голови щодо внесення змін до структури апарату селищної ради та її виконавчих органів для покращення виконання роботи селищної ради, керуючись статтями 11,25,26,42,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада  вирішила:

  1. Внести зміни до рішення другої (позачергової) сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 18 грудня 2020 року № 02-2/VIII «Про затвердження структури і загальної чисельності апарату селищної ради та її виконавчих органів в новій редакції» (зі змінами, затвердженими рішеннями: третьої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 грудня 2020 року № 51-3/VIII, п’ятої сесії селищної ради восьмого скликання від 28 січня 2021 року № 17-5/VIII, восьмої сесії селищної ради восьмого скликання від 30 квітня 2021 року № 09-8/VIII, одинадцятої (позачергової) сесії селищної ради восьмого скликання від 09 липня 2021 року № 02-11/VIII, чотирнадцятої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 вересня 2021 року № 16-14/VIII, шістнадцятої сесії восьмого скликання від 26 листопада 2021 року                                 № 28-16/VIII, вісімнадцятої сесії восьмого скликання від 27 січня 2022 року     № 08-18/VIII, тридцять третьої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 березня 2024 року № 65-33/ VIII, сорок четвертої сесії селищної ради восьмого скликання від 11 квітня 2025 року № 94-44/VIII, сорок п’ятої сесії селищної ради восьмого скликання від 13 червня 2025 року № 10-45/VIII ), а саме:

 1.1. Вивести із структури виконавчого органу селищної ради:

       Відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради посади:

  • бухгалтер – 1 штатна одиниця;
  • фахівець із соціальної роботи – 4 штатні одиниці;
  • соціальний робітник – 24 штатні одиниці.

      1.2. Ввести до структури виконавчого органу селищної ради:

             Відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради посади:

  • головний бухгалтер – 1 штатна одиниця;
  • головний спеціаліст - 1 штатна одиниця.
  1. Затвердити структуру та загальну чисельність апарату селищної ради та її виконавчих органів в кількості - 235 штатних одиниці (апарат селищної ради - 114, виконавчі органи селищної ради -121), згідно додатку.
  2. Начальнику Відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради здійснити заходи щодо приведення штатного розпису Відділу соціального захисту населення Козелецької селищної ради у відповідність до даного рішення.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.

Голова  Валентин БРИГИНЕЦЬ

 

 

    Додаток до рішення сорок шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 25.07.2025 року                          № 19-46/VIII
   
   
Структура
та загальна чисельність апарату селищної ради та її виконавчих органів
(назва установи)
     
№ з\п Назва структурного підрозділу Кількість штатних посад
1 2 3
Апарат селищної ради
І. Селищний голова 1
ІІ. Секретар 1
ІІІ. Заступники 3
  Заступник з фінансово - економічних та соціальних питань  1
  Заступник з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності 1
  Заступник з питань діяльності виконавчих органів ради 1
ІV. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету 1
V. Старости 19
VI. Фінансово - господарський відділ 6
  Начальник відділу-головний бухгалтер 1
  Заступник начальника відділу - заступник головного бухгалтера 1
  Головний спеціаліст  4
VII. Відділ з питань публічних закупівель 3
  Начальник відділу 1
  Головний спеціаліст 1
  Провідний спеціаліст  1
VIII. Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ 3
  Начальник відділу - головний архітектор 1
  Головний спеціаліст з жкг 1
  Головний спеціаліст з ведення містобудівного кадастру 1
IX. Відділ земельних відносин та комунальної власності 5
  Начальник відділу 1
  Головний спеціаліст з питань комунальної власності 1
  Головний спеціаліст із земельних відносин 2
  Провідний спеціаліст-землевпорядник 1
Х. Відділ Центр надання адміністративних послуг 34
  Начальник відділу - державний реєстратор 1
  Заступник начальника відділу 1
  Державний реєстратор 2
  Адміністратор 4
  Головний спеціаліст з надання адміністративних послуг 6
  Головний спеціаліст- системний адміністратор 1
  Діловод  19
XI. Загальний відділ 6
  Начальник відділу 1
  Головний спеціаліст з інформаційної діяльності 1
  Головний спеціаліст із загальних питань та контролю 3
  Провідний спеціаліст із загальних питань та контролю 1
XIІ. Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи 5
  Начальник відділу 1
  Заступник начальника відділу 1
  Головний спеціаліст з організаційно-кадрової роботи 1
  Головний спеціаліст із юридичного забезпечення 1
  Головний спеціаліст з ведення персонально-первинного обліку призовників та військовозобовязаних  1
XIІІ. Сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охороні праці 2
  Завідувач сектору 1
  Головний спеціаліст  1
XІV. Господарська група 25
  Завідувач господарства 1
  Прибиральник службових приміщень 3
  Опалювач 13
  Оператор комп"ютерного набору 1
  Водій автотранспортних засобів 2
  Сторож 4
  Двірник 1
Разом   114
     
                                                Виконавчі органи
І. Фінансове управління:  7
  Начальник управління 1
  Головний бухгалтер управління 1
  1. Бюджетний відділ 3
  Заступник начальника фінансового управління - начальник бюджетного відділу 1
  Головний спеціаліст  2
  2. Сектор економічного розвитку 2
  Завідувач сектору 1
  Головний спеціаліст 1
ІІ. Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту  107
  Начальник управління 1
  Інспектор з кадрів 1
  Юрисконсульт 1
  Діловод 1
  1.Відділ освіти 4
  Заступник начальника управління -начальник відділу 1
  Методист 3
  2. Сектор сім'ї, молоді та спорту 2
  Завідувач сектору 1
  Головний спеціаліст 1
  3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності 15
  Начальник відділу - головний бухгалтер 1
  Заступник начальника відділу - заступник головного бухгалтера 1
  Бухгалтер  9
  Економіст 4
  4. Відділ культури 49
  Начальник відділу 1
  Працівники закладів культури старостинських округів 48
  Директор б/к 11,5
  Завідуючий сільським клубом 12,5
  Керівник народного колективу 4
  Керівник художній 10
  Прибиральник службових приміщень 10
  5. Господарська група 33
  Начальник господарської групи 1
  Інженер  4
  Комірник 1
  Інженер  1
  Слюсар – електрик з ремонту електроустаткування  1
  Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків  1
  Оператор котельні  4
  Інженер комп'ютерних систем 1
  Прибиральник службових приміщень 1
  Водій автотранспортних засобів 16
  Сторож  2
ІІІ. Відділ  соціального захисту населення 4
  Начальник відділу 1
  Головний бухгалтер  1
  Головний спеціаліст  2
IV. Служба у справах дітей 3
  Начальник  1
  Головний спеціаліст 1
  Спеціаліст 1 категорії 1
Разом   121
     
     
     
Секретар             Сергій ВЕЛИКОХАТНІЙ

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.