Інформаційна картка адміністративної послуги
Надання кадастрової довідки з містобудівного кадастру
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
17000,Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №559 "Про містобудівний кадастр" |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява (в довільній формі); 2. Схема розташування земельної ділянки; 3. Копія витягу з ЄДР (для ФОП), копії установчих документів для (для ЮО), копія документа, що посвідчує особу (для ФОП та фізичних осіб); 4. Копія технічного паспорта з планом приміщень. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Не повний перелік документів 2. Подання документів, що містять недостовірні відомості |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Надання кадастрової довідки з містобудівного кадастру 2. Відмова у наданні кадастрової довідки з містобудівного кадастру |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява суб’єкта звернення щодо внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди у частині ескізів фасадів за формою, наведеною у додатку до цієї інформаційної картки; 2. Примірник паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності; 3. Нові ескізи фасадів тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1.Паспорт прив’язки тимчасової споруди для впровадження підприємницької діяльності 2. Відмова у продовженні терміну дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Продовження строку дії паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" Закон України "Про благоустрій населених пунктів". |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява про видачу дубліката; 2.Існуючий паспорт прив'язки (оригінал). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Подання неповного пакета документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Паспорт прив’язки тимчасової споруди для впровадження підприємницької діяльності 2. Відмова у продовженні терміну дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" Закон України "Про благоустрій населених пунктів". |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява у довільній формі; 2. Схема розміщення тимчасової споруди; 3. Ескізи фасадів тимчасової споруди у кольорі М 1:50 (для стаціонарних тимчасових споруд); 4. Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Подання недостовірних відомостей; 2. Подання неповного пакета документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Паспорт прив'язки тимчасової споруди; 2. Відмова у оформленні паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Внесення змін до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
(крім об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”)
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів від 23.06.2021 № 681 “Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва“ |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.05.2017 №135 „Про затвердження Порядку ведення реєстру містобудівних умов та обмежень“, містобудівна документація, державні будівельні норми |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява про внесення змін до містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва. |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява про внесення змін до містобудівних умов та обмежень 2. Примірник містобудівних умов та обмежень замовника 3. Проектні пропозиції зі змінами |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто (через представника) у центрі надання адміністративних послуг або через засоби поштового зв’язку. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
- неподання повного пакета документів, необхідних для прийняття рішення про внесення змін до містобудівних умов та обмежень; - виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; - невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки зі змінами; 2. Лист з обґрунтуванням підстав відмови у внесенні змін містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом) або електронною поштою. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки (крім об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та об’єктів, на які поширюється дія
Закону України “Про державну таємницю”)
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення забудовника |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки); 2. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці (у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3.Копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно); 4. Викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; 5. Містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі; |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто (через представника) у центрі надання адміністративних послуг або через засоби поштового зв’язку. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні; 2. Неподання необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 3. Виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки; 2. Лист з обґрунтуванням підстав відмови у видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом) або електронною поштою. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Видача дубліката будівельного паспорту забудови земельної ділянки
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 103 від 05.07.2011р. «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення забудовника |
8. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Заява про видачу дубліката будівельного паспорта |
9. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява подається особисто замовником або уповноваженим представником, (в тому числі через центри надання адміністративних послуг) або поштовим відправленням з описом вкладення. |
10. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про видачу дубліката будівельного паспорта. |
12. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Відсутня заява |
13. |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Надання дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки; 2. Обґрунтована письмова відмова у видачі дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки. |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо в центрі надання адміністративних послуг, через який подано відповідну заяву |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 103 від 05.07.2011р. «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення забудовника |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Заява на видачу будівельного паспорта 2. Засвідчена копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію 3. Ескізні наміри забудови 4.Проект будівництва (за наявності) 5. Засвідчена згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Для отримання будівельного паспорта забудовник звертається з письмовою заявою щодо намірів забудови земельної ділянки. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Неподання повного пакета документів, визначених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011 №103. 2. Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Примірник будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо в центрі надання адміністративних послуг, через який подано відповідну заяву |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Видача довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява; 2. Довідка про період реєстрації за місцем проживання (у разі відсутності відповідної інформації в паспорті громадянина України); 3. Копія паспорта-сторінки 1, 2, 3 та всі сторінки з відмітками реєстрації місця проживання; 4. Документ, що підтверджує зміну прізвища (копія) (за необхідності). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
У місячний строк |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Відсутність підстав для отримання житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання або документів, передбачених Порядком; 2.Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Видача довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду; 2. Відмова у видачі довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646)21234. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Житловий кодекс України. Закон України «Про адміністративні послуги» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Особисто або уповноваженою особою по дорученню, завіреному у встановленому порядку |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Заява 2.Дані особистого паспорту та ідентифікаційного номеру (копії особистого паспорту 1, 2 та 11 сторінок) (для фізичних осіб) 3.Свідоцтво про державну реєстрацію підприємства (посвідчено в установленому законом порядку), довідку про внесення до Єдиного державного реєстру (копія) (для юридичних осіб) 4.Копія документу, яка підтверджує право власності на житлове приміщення, житловий будинок 5.Копія технічного паспорту на жиле приміщення або жилий будинок 6.Письмова згода мешканців прилеглих квартир при втручанні в елементи спільної власності 7.Довідка про відсутність зареєстрованих осіб 8.Технічний висновок щодо стану існуючих будівельних конструкцій та інженерних мереж, можливості їх реконструкції та перепланування, з метою зміни цільового призначення та висновок про можливість переведення жилих приміщень, житлового будинку до нежитлового фонду 9.Згода об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, у разі розміщення квартири в будинку, де створено таке об’єднання особою замовника). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи надаються суб’єктом звернення особисто, або уповноваженою особою, в довіреності якої має бути чітко зазначено, на який саме вид адміністративних послуг подаються документи. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 30 календарних днів. |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративних послуг |
1. Подання суб’єктом звернення неповного пакету документів. 2. Виявлення в документах виправлень, недостовірних відомостей, або розбіжностей. 3. Відсутність підстав для перебування на квартирному обліку. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення про переведення об’єкта нерухомого майна з житлового в нежитловий або з нежитлового в житловий |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Звернення до центру надання адміністративних послуг. |
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше