Інформаційна картка адміністративної послуги
Взяття на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява з підписами всіх повнолітніх членів сім’ї; 2. Копії документів, що посвідчують особу заявника; 3. Довідки про дохід заявника та всіх членів його сім’ї; 4. Довідка бюро технічної інвентаризації про відсутність у громадянина іншого житла для проживання за місцем отримання житла з фонду житла для тимчасового проживання, а у разі прибуття громадянина з іншого регіону (крім внутрішньо переміщених осіб) - зазначена довідка з попереднього місця проживання; 5. Копії документів про підтвердження набуття першочергового права на забезпечення житловим приміщенням з фондів житла для тимчасового проживання (сім’ї з неповнолітніми дітьми, вагітні жінки, особи, які втратили працездатність, та особи пенсійного віку); 6. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують сімейні, родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про державну реєстрацію шлюбу, посвідчення опікуна або піклувальника), або довідка про склад сім’ї; 7. Біженці крім документів, додатково, подають довідки, видані органом міграційної служби за місцем проживання біженця: про реєстрацію за місцем проживання біженця; про відсутність житла у пункті тимчасового розміщення біженців чи відсутність такого пункту; 8. Внутрішньо переміщені особи за умови наявності у них житла, непридатного для подальшого проживання, яке розташоване на території України (крім тимчасово окупованої території України та/або населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення), надають довідку про визнання жилого будинку (жилого приміщення) таким, що не відповідає санітарним і технічним вимогам, яка видається місцевим органом виконавчої влади або виконавчим органом місцевого самоврядування за місцем розташування такого житла; 9. Громадяни, які вимушені залишити житлове приміщення внаслідок його аварійного стану, стихійного лиха або з інших підстав, що загрожують стану та безпеці відповідного житлового приміщення, крім документів, додатково подають довідку, видану місцевим органом виконавчої влади або виконавчим органом місцевого самоврядування за попереднім місцем проживання, про непридатність наявного у них житла для подальшого проживання; 10. Громадяни, які втратили житло внаслідок звернення стягнення на житлові приміщення, що були придбані ними за рахунок кредиту (позики) банку чи іншої особи, повернення якого забезпечено іпотекою відповідного приміщення, додатково подають: рішення кредитора про звернення стягнення на передане в іпотеку житлове приміщення та письмову вимогу кредитора або нового власника цього житлового приміщення щодо його звільнення - у разі добровільного виселення; витяг з рішення суду щодо примусового виселення з житлового приміщення - у разі примусового виселення. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Відсутність підстав для отримання житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання або документів, передбачених Порядком; 2.Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Взяття на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення; 2. Відмова у взятті на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Кодекс Житловий |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява про взяття на квартирний облік 2. Довідка про реєстрацію місця проживання 3. Довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті сільської, селищної, міської ради) 4. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через законного представника. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Подання документів, які містять недостовірні відомості, що встановлено відповідним органом місцевого самоврядування 2.Подання документів у неповному обсязі 3. Подання документів, які містять виправлення 4.Подання документів, що не підтверджують можливість визнання у встановленому порядку громадянина таким, що потребує надання соціального житла |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення про взяття на квартирний облік. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Рішення щодо продовження строку проживання в жилих приміщеннях з фондів житла для тимчасового проживання
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява з підписами всіх повнолітніх членів сім’ї; 2. Документи, які підтверджують необхідність продовження терміну проживання в тимчасовому або соціальному житловому фонді. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів; 2.Подання документів, що містять недостовірні відомості. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Рішення щодо продовження строку проживання в жилих приміщеннях з фондів житла для тимчасового проживання; 2.Відмова у продовження строку проживання в жилих приміщеннях з фондів житла для тимчасового проживання. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Видача ордера на жиле приміщення
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява; 2.Облікові справи громадян, щодо яких приймається рішення; 3. Паспорти (або документи, що їх замінюють) членів сім'ї, включених до ордера (пред'являються при одержанні ордера); 4. Довіреність на право представляти інтереси суб’єкта звернення, оформлена в установленому законодавством порядку (у разі звернення уповноваженого представника). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Ордер на житлове приміщення. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Видача дубліката свідоцтва про право власності
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду" |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява про видачу дубліката; 2.Копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (за пред’явленням оригіналу); 3. Зіпсоване свідоцтво про право власності, у разі наявності; 4.Документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи; 5.Документ, що посвідчує особу представника. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів 2. Подання документів, з порушенням вимог законодавства |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Дублікат свідоцтва про право власності на приватизоване житло; 2. Відмова у видачі дубліката свідоцтва про право власності на приватизоване житло. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Видача свідоцтва про право власності
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України "Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків" Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду" |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку), житлового приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі; 2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним; 3. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); 4. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо); 5. Довідка про реєстрацію місця проживання заявника та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), житловому приміщенні гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі; 6. Технічний паспорт на квартиру (кімнату, жилий блок, секцію) у житловому будинку (гуртожитку), а на одноквартирний будинок - технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок; 7.Копія ордера на житлове приміщення або ордера на житлову площу у гуртожитку; 8. Документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду; 9. Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації; 10. Заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію; 11. Громадяни, які проживають у гуртожитку також додають: витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла; копію договору найму жилого приміщення та/або копію договору оренди житла; форму первинної облікової документації № 028/о "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Вартість послуг з оформлення документів на право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку оплачується громадянами за розцінками, що встановлюються місцевими органами виконавчої влади. |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Накладення арешту на квартиру; 2. Подання заяви з порушенням строків, передбачених Законом; 3. Квартира (будинок) не підлягає приватизації відповідно до п.2 ст.2 Закону Україна "Про приватизацію державного житлового фонду"; 4. Відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про здобувача ліцензії (суб’єкта господарювання) або наявність відомостей про державну реєстрацію його припинення; 5. Документи подано з порушенням вимог законодавства; 6. Не повний перелік документів; 7. Не здійснено доплату за понаднормову надлишкову площу, що приватизується (у разі необхідності); 8.Використане право на приватизацію; |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Видача свідоцтва про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку; 2. Відмова у приватизації та видачі свідоцтва про право власності на квартиру (будинок), житлове приміщення у гуртожитку. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Зміна адреси об’єкта нерухомого майна (для введених в експлуатацію об’єктів)
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місце знаходження центру надання адміністративної послуги Місце знаходження віддалених робочих місць Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27
17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3; 17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18; 17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а; 17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32; 17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41; 17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а; 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ; 17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29; 17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32; 17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29; 17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а; 17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29; 17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а; 17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55; 17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42; 17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75; 17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1. Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 1700 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 07 липня 2021 р. № 690 "Про затвердження Порядку присвоєння адрес об'єктам будівництва, об'єктам нерухомого майна". Постанова КМУ від 27.03.2019 №367 "Деякі питання дерегуляції господарської діяльності |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява власника (співвласників) об’єкта нерухомого майна про зміну адреси із зазначенням раніше присвоєної адреси об’єкта нерухомого майна, відомостей про документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб); 2. Документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, коли об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), - якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів; 3. Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 4. Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
5 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Подання неповного пакету документів; 2. Подання заяви до уповноваженого органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території; 3. Подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву; 4. Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Внесення інформації про зміну адреси об’єкта нерухомого майна до реєстру адрес; 2. Оприлюднення рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна на офіційному вебсайті суб'єкта надання адміністративної послуги (за наявності); 3. Рішення про зміну адреси; 4. Повідомлення про відмову у зміні адреси об’єкта нерухомого майна з обґрунтуванням підстав такої відмови. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місце знаходження центру надання адміністративної послуги Місце знаходження віддалених робочих місць Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27
17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3; 17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18; 17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а; 17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32; 17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41; 17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а; 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ; 17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29; 17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32; 17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29; 17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а; 17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29; 17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а; 17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55; 17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42; 17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75; 17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1. Відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць Інформація щодо графіку роботи представника уповноваженого органу |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 1700 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради: Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт уповноваженого органу |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 07.07.2021р. № 690 "Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна" |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заяви про присвоєння адреси об’єкту будівництва або об’єкту нерухомого майна; 2. Викопіювання з топографо-геодезичного плану у масштабі М 1:500 із зазначенням місця розташування запланованих об’єктів будівництва, а також головного входу до будинку (для будинків); 3. Копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, - у разі присвоєння адреси об’єкту будівництва та якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів; 4. Копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, - у разі присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна та якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів 5. Оригінал довіреності (у випадку подання документів уповноваженою особою). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
5 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково); 2. Виявлення в поданих документах недостовірної інформації; 3. Неповний пакет документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Внесення інформації про присвоєння адреси об’єкту будівництва до реєстру адрес; 2. Оприлюднення рішення про присвоєння адреси об’єкту будівництва на офіційному вебсайті суб'єкта надання адміністративної послуги (за наявності) або в друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (за відсутності вебсайту); 3.Приймає рішення про присвоєння адреси, що повинно містити відомості про ідентифікатор об’єкта будівництва. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше