Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Бурих в с. Сираї Чернігівського району Чернігівської області»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ЗВІТ про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-05-01-003770-а
Очікувана вартість закупівлі: 7 180,55 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 285,20 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі:1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 488 472,59 грн.
Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Амосова в сел. Козелець
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи UA-2025-05-01-002624-а
Очікувана вартість закупівлі: 5879,88 грн
Розмір бюджетного призначення: 7 887,60 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 399 992,00 грн.Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:
1) проводить перевірку:
- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;
3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.
4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;
5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;
7) бере участь у проведенні перевірки:
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.
9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.
Інформація щодо процедур закупівель на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону по вул. Богословська в сел. Козелець
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-02-011809-а
Очікувана вартість закупівлі: 4484,08 грн
Розмір бюджетного призначення: 5188,80 грн
Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга
Обґрунтування
Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом, і повинна бути не більше ніж 1,5% від договірної ціни. За результатами відкритих торгів, пропозиція учасника становить 298 938,69 грн.Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду: Проводить перевірку за наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо.
Здійснення процедур публічних закупівель у 2025 році
Здійснення процедур публічних закупівель у 2024 році
Архів
інформації щодо процедур закупівель
Закупівля послуг з розподілу електричної енергії (pdf)
Закупівля послуг з розподілу природного газу (pdf)
Грейдерування та відсипка ґрунтової частини доорги в с.Жеребецьке, вул.Шевченка (pdf)
Інформація щодо процедур закупівель природного газу на 2024 рік (pdf)
Закупівля електричної енергія на 2024 рік(pdf)
Грейдерування та відсипка ґрунтової частини дороги по вулиці Івана Котляревського в смт Козелець (pdf)
Інформація щодо процедур закупівель послуг з надання доступу до мережі Інтернет від 25.01.2023
Інформація щодо процедур закупівель послуг зрозподілу природного газу від 27.01.2023
Інформація щодо процедур закупівель послуг з надання доступу до мережі Інтернет від 13.02.2023
Інформація щодо процедур зпкупівель послуги з надання доступу до мережі Інтернетослуги з надання доступу до мережі Інтернет від 20.02.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з розробки проєкту землеустрою в с.Скрипчин від 20.03.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з надання доступу до мережі Інтернет в с. Омелянів від 22.03.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель на поточний ремонт вул. Незалежності смт. Козелець від 28.03.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель бензину А-95 від 28.03.2023
Інформація щодо процедур закупівель бордюрів тротуарних від 31.03.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з надання доступу до мережі Інтернет в с.Омелянів від 03.04.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з поточного ремонту аварійної ділянки дорожнього покриття вул. Київська смт.Козелець від 05.04.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з поточного ремонту аварійної ділянки дорожнього покриття вул. Соборності смт.Козелець від 15.05.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель цементу М500 від 22.05.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Козелецької селищної ради (села Бригинці, Карасинівка, Мирне, Риків, Корніїв, Пізнє, Нічогівка) від 19.06.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Козелецької селищної ради (села Берлози, Гламазди, Сивухи, Часнівці, Данівка, Курганське) від 21.06.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Козелецької селищної ради (села Омелянів, Калитянське, Привітне, Савин, Озерне, Булахів) від 23.06.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Козелецької селищної ради (села Лемеші, Боярівка, Горбачі, Пісоцьке, Шапіхи, Шолойки, Шуляки, Лихолітки) від 26.06.2023 року
Інформація щодо процедур публічних закупівель цементу М500 від 27.06.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Козелецької селищної ради (села Олексіївщина, Закревське, Жеребецьке, Тополі, Єрків, Гарбузин, Бобруйки) від 28.06.2023 року
Інформація щодо процедур публічних закупівель з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Козелецької селищної ради (села Білейки, Кривицьке, Новики, Опеньки, Тарасів, Шами, Скрипчин, Пушкарі) від 30.06.2023 року
Інформація щодо процедур публічних закупівель з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Козелецької селищної ради (села Пилятин, Ставиське, Блудше, нова Гребля, Патюти, Гладке, Будище) від 04.07.2023 року
Інформація щодо процедур публічних закупівель з поточного ремонту аварійної ділянки дорожнього покриття на вул. Селянська смт.Козелець від 07.08.2023 року
Інформація щодо процедур публічних закупівель природного газу від 15.09.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель бензину А-95, дизельного палива від 18.09.2023
Інформація щодо процедцр публічних закупівель профнастилу та супутніх матеріалірофнастилу та супутніх матеріалів від 25.09.2023
Інформація щодо процедур публічних закупівель газового палива (природний газ)азового палива (природний газ) від 29.09.2023
Інформація щодо процедури публічної закупівлі профнастилу та супутніх матеріалів (прямий договір) від 05.10.2023
Головні розпорядники коштів селищної ради, які здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб громади через електронну систему публічних закупівель України ProZorro
Назва замовника товарів, робіт і послуг |
Код ЄДРПОУ |
Тендерні процедури та плани закупівель замовника |
|
Козелецька селищна рада |
|||
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
|||
Фінансове управління селищної ради |
|||
Відділ соціального захисту населення |
|||
КП «Козелецьводоканал» |
|||
КНП «Козелецька ЛІЛ» |
|||
КНП «Козелецький ЦПМСД» |
|||
КУ «Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю» Козелецької селищної ради |
Інформація щодо процедур закупівель бензину А-95 від 20.01.2022
Інформація щодо процедур закупівель розподілу природного газу від 20.01.2022
Інформація щодо процедур закупівель послуги з висвітлення діяльності селищної ради у друкованих ЗМІ від 03.02.2022
Інформація щодо процедур закупівель комп'ютерного обладнання та приладдя від 07.02.2022
Інформація щодо процедур закупівель бензину А-95 (повторні) від 07.02.2022
Інформація щодо процедур закупівель канцелярських товарів від 08.02.2022
Інформація щодо процедур закупівель послуг з надання доступу до мережі інтернет від 02.03.2022
Послуги провайдера Інтернету від 17.10.2022
Інформація щодо процедур закупівель бензину А-95 від 17.11.2022
Інформація щодо процедур закупівель природного газу від 17.11.2022
Інформація щодо процедур закупівель послуг з надання доступу до мережі Інтернет від 18.11.2022
Інформація щодо процедур закупівель бензину А-95 від 23.11.2022
Інформація щодо процедур публічних закупівель електричної енергії від 07.12.2022
Інформація щодо процедур закупівель послуг з надання доступу до мережі Інтернет від 07.12.2022
Інформація щодо процедур публічних закупівель електричної енергії (повторно) від 12.12.2022
Інформація щодо процедур публічних закупівель електричної енергії на 2023 рік від 12.12.2022
Інформація щодо процедур публічних закупівель бензину та дизельного палива від 16.12.2022
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше