Ви тут: Головна
Селищна рада
Функціональні повноваження
Послуги
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно




Інформаційна картка адміністративної послуги
Заборона вчинення реєстраційних дій
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна / рішення суду щодо заборони вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна; рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або уповноваженою особою у паперовій формі* |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
У день прийняття заяви |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
1) внесення заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна до бази даних заяв Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; 2) внесення рішення суду щодо заборони вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили до бази даних заяв Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
вебпортал Мін’юсту* |
*Після початку роботи інформаційної взаємодії між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиним державним реєстром судових рішень, рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій
Інформаційна картка адміністративної послуги
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634; |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява органу місцевого самоврядування або уповноваженої особи |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Уповноваженою особою органу місцевого самоврядування або уповноваженою ним особою у паперовій формі |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Надається в день реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно |
12 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством; 2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав |
13 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) безхазяйне майно не підлягає обліку відповідно до закону; 2) із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна звернулася неналежна особа; 3) у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно наявні записи про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, щодо якого подано заяву про взяття на облік |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
1) рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; внесення до спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про взяття на облік нерухомого майна, про об’єкти та суб’єктів цих прав; 2) рішення про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту* |
*Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі
Інформаційна картка адміністративної послуги
Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634; |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
заява заявника або уповноваженої особи; |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію прав; документ, що підтверджує сплату адміністративного збору у повному обсязі або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору; документи, передбачені статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами) |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
У паперовій формі – заявником або уповноваженою особою |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, передбачених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
В день реєстрації заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно |
12 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
1) подання документів для державної реєстрації обтяження речового права на нерухоме майно не в повному обсязі, передбаченому законодавством; 2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 Закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації обтяження; 3) направлення запиту до суду для отримання копії судового рішення |
13 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) заявлене обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; 8) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав; 9) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса; 10) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
1) прийняття рішення про державну реєстрацію прав; внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідних відомостей про обтяження, про об’єкти та суб’єктів цих прав; формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав; 2) рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту* |
*Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі
Інформаційна картка адміністративної послуги
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява заявника або уповноваженої особи; через вебпортал Мін’юсту надається особі, яка бажає отримати таку інформацію та ідентифікована шляхом використання кваліфікованого електронного підпису |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або справляння в повному обсязі адміністративного збору через Інтернет з використанням платіжних систем або в інший спосіб, визначений договором про надання сервісної послуги |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
У паперовій формі – заявником або уповноваженою особою; в електронній формі – автоматично програмними засобами ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно шляхом зазначення параметрів пошуку за одним або декількома ідентифікаторами |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається платно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
В режимі реального часу |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами); наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій 2 території України» (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява заявника або уповноваженої особи; |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява встановленої форми; документ, що підтверджує сплату адміністративного збору в повному обсязі або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто або уповноваженою особою у паперовій формі |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно, крім випадків передбачених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
В день реєстрації заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно |
12 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством; 2) направлення запиту до суду для отримання судового рішення |
13 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) заявлене речове право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 2) заява про внесення змін подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса; 8) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
1) прийняття рішення про внесення змін; внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідних змін до відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів цих прав; 3 формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію змін; 2) рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту* |
*Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі
Інформаційна картка адміністративної послуги
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням)
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії рейдерству» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 15024/29634 (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про скасування; судове рішення |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
У паперовій формі або електронній формі |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Надається у день прийняття заяви |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом; 2) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження; 3) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; 4) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав; 5) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1) прийняття рішення про скасування; внесення запису про скасування/скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав; 2) рішення про відмову у скасуванні |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту* |
*Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі
Інформаційна картка адміністративної послуги
Державна реєстрація речового права, похідного від права власності
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селищне Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами); наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598 (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява власника, іншого правонабувача, сторони правочину, у яких виникло речове право, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважена ними особа |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію прав; документ, що підтверджує сплату адміністративного збору в повному обсязі або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору; документи, необхідні для відповідної реєстрації, передбачені статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами) |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1) у паперовій формі – заявником особисто або уповноваженою ним особою; 2) в електронній формі – через Єдиний державний вебпортал електронних послуг чи інші інформаційні системи* |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація інших речових прав, відмінних від права власності проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав, крім випадку, передбаченому статтею 31-2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Скорочені строки проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, похідних від права власності: 2 робочі дні; 1 робочий день; 2 години |
12 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством; 2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для 3 державної реєстрації прав; 3) направлення запиту до суду для отримання копії судового рішення |
13 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) заявлене речове право не підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 2) заява про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, похідних від права власності подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви; 8) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса; 9) заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, похідних від права власності в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі; 10) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 11) відсутність згоди заставодержателя (іпотекодержателя) на дострокове припинення дії договору емфітевзису, суперфіцію щодо державної реєстрації припинення таких прав, що перебувають у заставі (іпотеці) |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
1) прийняття рішення про державну реєстрацію прав; відкриття розділу в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно, про об’єкти та суб’єктів цих прав; формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав; 2) рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту* |
*Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі
Інформаційна картка адміністративної послуги
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598 (зі змінами); наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
заява заявника або уповноваженої особи; |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
заява про державну реєстрацію прав; документ, що підтверджує сплату адміністративного збору у повному обсязі або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору; документи, передбачені частиною першою статті 27 або частинами першою-четвертою статті 271 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами) |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1) у паперовій формі документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою; 2) в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг чи інші інформаційні системи (у разі державної реєстрації прав, реєстрацію яких проведено до 01 січня 2013 року відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення; державної реєстрації права власності на закінчений будівництвом індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок; державної реєстрації прав на підставі судового рішення)* |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація права власності прав проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав, крім випадку, передбаченого статтею 31-2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Інші скорочені строки надання адміністративної послуги: 2 робочі дні; 1 робочий день; 2 години |
12 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством; 2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для 3 державної реєстрації прав; 3) направлення запиту до суду для отримання копії судового рішення |
13 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 2) заява про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав; 8) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса; 9) заяву про державну реєстрацію прав в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі; 10) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав; 11) заявник звернувся із заявою про державну реєстрацію права власності щодо майна, що відповідно до поданих для такої реєстрації документів відчужено особою, яка на момент проведення такої реєстрації внесена до Єдиного реєстру боржників, у тому числі за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
1) прийняття рішення про державну реєстрацію прав; відкриття розділу в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів цих прав; формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав; 2) рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту* |
*Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше