Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015 код 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ)

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-09-25-006582-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

7340 метри кубічні

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якість, фізико-хімічні показники (ФХП) та інші характеристики природного газу, який постачається замовнику, повинні відповідати вимогам, визначеним Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2493 (далі — Кодекс № 2493), Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2494 (далі — Кодекс № 2494).

6

Розмір бюджетного призначення 

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік 

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

125 166,08 грн, з ПДВ

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Меблі для навчальних кабінетів біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії, за ЄЗС ДК 021:2015: 39160000-1 – шкільні меблі

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-09-22-006186-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

  • комплект меблів для оснащення STEM-лабораторії ТИП 1 – 1 комплект;
  • комплект меблів для оснащення STEM-лабораторії ТИП 2 – 1 комплект;
  • комплект меблів для оснащення кабінету фізики – 1 комплект;
  • комплект меблів для оснащення кабінету хімії – 1 комплект;
  • комплект меблів для оснащення кабінету біології – 1 комплект;
  • комплект меблів для оснащення кабінету географії – 1 комплект;
  • комплект меблів для оснащення кабінету математики – 1 комплект.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до отриманої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору та співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

1 046 400,00 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Засоби навчання для забезпечення викладання предмета «Захист України», за ЄЗС ДК 021:2015: 39160000-1 – шкільні меблі

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-09-18-004215-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

  1. Компас із водною колбою – 4 шт;
  2. Курвіметр – 1 шт;
  3. Протрактор – 1 шт;
  4. Аптечка стандартна індивідуальна (АМЗІ) – 2 шт;
  5. Збройний ремінь одноточковий – 1 шт;
  6. Індивідуальний протихімічний пакет ІПП-11 – 2 шт;
  7. Система базова ремінно плечова – 3 шт;
  8. Підсумок для турнікетів – 4 шт;
  9. Підсумок для турнікету закритий – 4 шт;
  10. Турнікет САТ – 15 шт;
  11. Турнікет СІЧ – 15 шт;
  12. Пояс розвантажувальний War Belt – 1 шт;
  13. Бинт гемостатичний – 5 шт;
  14. Бинт еластичний – 4 шт;
  15. Бинт марлевий медичний нестерильний – 2 шт;
  16. Пов'язка оклюзійна (наліпка) – 3 шт;
  17. Пов'язка тиснуча (бандаж) – 4 шт;
  18. Комір шийний іммобілізаційний – 1 шт;
  19. Джгут типу SWAT – 2 шт;
  20. Стропи евакуаційні – 2 шт;
  21. Набір шин для кінцівок (типу UNO Emergency Splint) (5 шт) – 2 шт;
  22. Ноші м’які – 2 шт;
  23. Каремат (спальний килимок) складний – 15 шт;
  24. Манекен для тампонування ран, 2 типи поранень, з системою подачі крові – 2 шт;
  25. Манекен для тампонування ран, кульове вхідне поранення, з системою подачі крові – 2 шт;
  26. Комплект тактичного взуття (Демісезонні черевики) – 1 комплект;
  27. Комплект тактичного одягу (вітро-волого захисний костюм (куртка та штани) – 1 комплект;
  28. Рукавиці стрілецькі повно палі – 1 пара;
  29. Окуляри балістичні (з чохлом та трьома лінзами) – 4 шт;
  30. Бінокль з сіткою – 1 шт;
  31. Кулі до гвинтівки пневматичної 4,5 мм – 15 шт;
  32. Наплічник тактичний – 2 шт;
  33. Медичний рюкзак (наплічник меддопомоги) – 1 шт;
  34. Об'ємний стенд вибухонебезпечних предметів ТИП 2 – 1 шт;
  35. Комплект медичних стендів – 1 комплект;
  36. Навчальна топографічна карта масштабу 1:50000 (нового зразка) – 5 шт.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 10 травня 2024 року № 659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти», зі змінами.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік, відповідно Постанови КМУ від 27 грудня 2023 р. № 1374 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета “Захист України”».

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

202 700,00 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro..

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Поточний ремонт підлоги навчальних кабінетів Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Свято-Преображенська, будинок 32А, за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-09-11-009395-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

1 послуга

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно затвердженої кошторисної документації «Поточний ремонт підлоги навчальних кабінетів Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Свято-Преображенська, будинок 32А».

Послуги повинні бути надані з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду послуг з поточного ремонту; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі будівництва. Еквівалентні матеріальні ресурси (в тому числі обладнання/устаткування) повинні бути відповідної (не гіршої) якості та з відповідними характеристиками, що забезпечать досягнення визначених у документації показників.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених затвердженим кошторисом на 2025 рік. 

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

1 996 438,80 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до затвердженої у встановленому порядку кошторисної документації та Експертної оцінки (позитивна) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний ремонт підлоги навчальних кабінетів Козелецького ліцею №3 Козелецької селищної ради Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Свято-Преображенська, будинок 32А» від 04 вересня 2025 року № 2084/25 виданого Товариством з обмеженою відповідальністю "КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА"

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Овочі та фрукти, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-09-04-010312-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Капуста білоголова свіжа, середньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 – 670 кг; капуста пекінська, свіжа, першого товарного сорту – 480 кг; морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035 – 660 кг; буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033 – 700 кг; цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234 – 732 кг; огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247 – 315 кг; помідори (томати) свіжі, польові, округлі, ДСТУ 3246 – 295 кг; перець солодкий свіжий, округлої форми, ДСТУ 2659 – 145 кг; лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту – 102 кг; яблука свіжі, середньостиглі, вищого товарного сорту, рожеві види плодів, ДСТУ 8133 – 1150 кг; груші середньостиглі, вищого товарного сорту, діаметр не менше 70 мм – 600 кг; банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см – 1400 кг; апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту – 850 кг; мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см – 830 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006 р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

523 808 грн., з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Засоби навчання, приладдя та навчальне обладнання для навчальних кабінетів біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії, за ЄЗС ДК 021:2015: 39160000-1 шкільні меблі

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-08-12-009506-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення STEM-лабораторії ТИП 1 – 1 комплект;
  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення STEM-лабораторії ТИП 2 – 1 комплект;
  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення кабінету фізики – 1 комплект;
  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення кабінету хімії – 1 комплект;
  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення кабінету біології – 1 комплект;
  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення кабінету географії – 1 комплект;
  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення кабінету математики ТИП 1 – 1 комплект;
  • комплект засобів навчання, приладдя та навчального обладнання для оснащення кабінету математики ТИП 2 – 1 комплект

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до отриманої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору та співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

5 679 534,00 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на подібні послуги, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Послуги  з надання доступу до мережі Інтернет, за ЄЗС  ДК 021:2015: 72410000-7 – послуги провайдерів

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-08-01-003929-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

3 послуги:

  • Лот 1 – Послуги з надання доступу до мережі Інтернет, за ЄЗС ДК 021:2015: 72410000-7 – послуги провайдерів – 1 послуга
  • Лот 2 – Послуги з надання доступу до мережі Інтернет, за ЄЗС ДК 021:2015: 72410000-7 – послуги провайдерів – 1 послуга 
  • Лот 3 – Послуги з надання доступу до мережі Інтернет, за ЄЗС ДК 021:2015: 72410000-7 – послуги провайдерів – 1 послуга

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Телекомунікаційні послуги з надання доступу до Інтернету надаються відповідно до вимог законодавства, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 29, ст. 1074), та інших нормативно-правових актів, та забезпечують цілодобове надання у користування та обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах телекомунікаційної мережі.

Час роботи та обсяг інформації не обмежується, доступ до мережі Інтернет 24/7.

Затримка передачі даних з серверів Інтернет та від серверів Споживача не більш ніж 150 м/с для не менш ніж 95% тестових пакетів виміряється за допомогою утиліт traceroute, ping з маршрутизатора Споживача;

Швидкість порту підключення на кожного з учасників відповідно до лотів: 100 Мбіт/с.

Забезпечення захисту каналу зв’язку Споживача від паразитного трафіку;

Забезпечення мережевої фільтрації та зовнішньої маршрутизації каналів зв’язку на стороні Провайдера, мета зменшення впливу мережевих атак на обладнання Споживача;

Запланована недоступність послуг - до 8 годин на місяць; аварійна недоступність послуг - 48 годин на місяць.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

14 480,00 грн, з ПДВ, з якої очікувана вартість предмета закупівлі за лотами:

  • Лот 1 – 9 680,00 грн, з ПДВ;
  • Лот 2 – 2 400,00,00 грн, з ПДВ;
  • Лот 3 – 2 400,00 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275.

Визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі аналізу фактичного отримання послуг для забезпечення діяльності об’єктів, підпорядкованих управлінню освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради у минулих періодах, з урахуванням запланованих поточних завдань.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників, за ЄЗС ДК 021:2015: 85110000-3 – послуги лікувальних закладів та супутні послуги

2

Вид процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-07-30-007629-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

1 послуга.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Послуги з медичного огляду проводяться відповідно до Постанови КМУ № 599 від 23.05.2001 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок»,  наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», наказу МОЗ України № 65/80 від 31.01.2013 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», Постанови КМУ від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих» та Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом МОЗ України від 18.04.2022 року № 651 та іншим чинним законодавчим актам, що регулюють діяльність у даній сфері.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення відповідно кошторису на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

428 963,00 грн, з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на подібні послуги, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі аналізу фактичного отримання послуг замовником у минулих періодах, з урахуванням запланованих поточних завдань.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Картопля, за ЄЗС ДК 021:2015: 03210000-6 – зернові культури та картопля

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-07-31-007878-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 – 9000 кг.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/(умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 р., Закону України «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2006р.

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений в межах передбачених кошторисом на 2025 рік.

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

225000,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 року №710  «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Замовник

Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради

1

Назва предмета закупівлі

Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель 65" з ОС на базі Android, без ПК модуля, мобільний стенд, за ЄЗС ДК 021:2015: 32320000-2 – телевізійне й аудіовізуальне обладнання

2

Вид процедури закупівлі

Запит пропозицій постачальників

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-07-31-001176-a

4

Кількість (обсяг) предмета закупівлі

НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 65" з ОС на базі Android, без ПК модуля, мобільний стенд - 10 шт.

5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»

6

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до отриманої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році та співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility

7

Очікувана вартість предмета закупівлі

845 800,00 грн. з ПДВ.

8

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275, шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціни на подібні товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.