Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону   по вул. Ніжинська брама в сел. Козелець  Чернігівського району  Чернігівської області, за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  Відкриті торги з особливостями UA-2025-11-04-010355-а

Очікувана вартість закупівлі:193 752,00 грн

Розмір бюджетного призначення:  196 580,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 22.07.2025 року № 3398-105/VIII «Про затвердження  кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг»

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону   по вул. Тиха в с. Лихолітки 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-11-03-004421-а

Очікувана вартість закупівлі: 2735,45грн

Розмір бюджетного призначення: 2814,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Бензин А-95 (Євро 5),  картка; дизельне паливо (Євро5), картка (для забезпечення роботи генераторів в процесі виробництва електричної енергії),  за ЄЗС ДК 021:2015:09130000-9 – нафта і дистиляти

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Використання електронного каталогу – запит  пропозицій постачальників UA-2025-11-03-003211-а

Очікувана вартість закупівлі: 40 989,00 грн

Розмір бюджетного призначення: 42 000,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: Бензин А-95 (Євро 5) – 300  літрів Дизельне паливо (Євро 5)- 400 л

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,  затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку (регіональні ціни на пальне Чернігівська область), а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься  в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також аналізу обсягів товару та інформації про аналогічні закупівлі розміщені на сайті https://prozorro.gov.ua.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Бензин та дизельне паливо, які Продавець планує відпускати Покупцю на запропонованих АЗС, повинен відповідати діючим вимогам встановленим законодавством України, а саме: ДСТУ 7687:2015. «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Соборності в сел. Козелець

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-10-29-010074-а

Очікувана вартість закупівлі:  2902,97 грн

Розмір бюджетного призначення:  3764,40 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 05.09.2025 року №3462-108/VIII  «Про затвердження  кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць».

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:   Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону   по вул. Набережна в с. Лихолітки

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-10-29-008407-а

Очікувана вартість закупівлі:  5 315,01 грн

Розмір бюджетного призначення:  5 457,60 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року №3212-98/VIII «Про затвердження  кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги».

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Насоси каналізаційні,  за ЄЗС ДК 021:2015: 42120000-6 – насоси та компресори

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-10-24-010759-а

Очікувана вартість закупівлі:  600 000,00 грн

Розмір бюджетного призначення: 600 000,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 2 штуки

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:  Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,  затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься  в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель.

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Несамовсмоктуючий, одноступінчатий відцентровий насос, призначений для перекачування неочищених стічних вод. Насос призначений для періодичної та безперервної експлуатації в зануреному положенні. Технічні характеристики складені у відповідності до вимог замовника.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону   по вул. Тиха в с. Лихолітки 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-10-22-003126-а

Очікувана вартість закупівлі: 192 946,80 грн

Розмір бюджетного призначення: 199 321,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження  кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Проведення технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Собрності в сел. Козелець

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-10-21-007525-а

Очікувана вартість закупівлі:  3705,84 грн

Розмір бюджетного призначення:  3764,40 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі:1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 05.09.2025 року №3462-108/VIII  «Про затвердження  кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:   Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС із застосуванням укладальників асфальтобетону   по вул. Набережна в с. Лихолітки 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  Відкриті торги з особливостями UA-2025-10-16-012361-а

Очікувана вартість закупівлі: 374 173,20 грн

Розмір бюджетного призначення:  383 191,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі:  1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 14.03.2025 року № 3212-98/VIII «Про затвердження  кошторисної документації з улаштування вирівнювального шару ґрунтового покриття дороги»

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з улаштування вирівнювального шару грунтового покриття дороги з відходів від фрезерування та ЩПС виконуються у відповідності до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». При наданні послуг/виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити дотримання вимог розділу 5 ГБН В.2.3-2018-540:2012 «Охорона довкілля при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг».

 

 

 

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:  Електрична енергія, за ЄЗС ДК 021:2015: 09310000-5 - електрична енергія

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  Використання електронного каталогу – запит  пропозицій постачальників

Очікувана вартість закупівлі:  536 340,00 грн

Розмір бюджетного призначення: 600 000,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 70 000 кВт∙год

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,  затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 року № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься  в мережі Інтернет у відкритому доступі та моніторингом електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ щодо визначених очікуваних вартостей схожого предмету закупівлі Замовниками за період, при оголошенні закупівель. А також на сайтах https://www.oree.com.ua/, https://bi.prozorro.org/sense/ .

Визначення очікуваної вартості здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності об’єктів громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань.

Кошти місцевого бюджету

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним в ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT). За одиницю виміру кількості електричної енергії  береться кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом  однієї години. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до потреб Козелецької селищної ради

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.