|
№ з/п
|
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
|
Відповідальні за виконання
|
|
1.
|
Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес
|
Загальний відділ
|
|
2.
|
Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації
|
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи
|
|
3.
|
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації
|
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи
|
|
4.
|
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
|
Загальний відділ
|
|
5.
|
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником
|
Загальний відділ
|
|
6.
|
Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики
|
Відділи, сектори, управління – за результатами прийняття нормативно-правових актів відповідного напрямку
|
|
7.
|
Інформація про нормативно-правові засади діяльності
|
Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи
|
|
8.
|
Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального секторів економіки
|
Розпорядники бюджетних коштів
|
|
9.
|
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради
|
|
10.
|
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради
|
|
11.
|
Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій
|
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ
|
|
12.
|
Перелік об’єктів комунальної власності
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
13.
|
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду)
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
14.
|
Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
15.
|
Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів
|
Фінансово-господарський відділ, відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ
|
|
16.
|
Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету
|
Фінансове управління
|
|
17.
|
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету
|
Фінансове управління
|
|
18.
|
Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
19.
|
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті
|
Фінансово-господарський відділ, відділ з питань публічних закупівель
|
|
20.
|
Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі
|
КП «Козелецьводоканал»
|
|
21.
|
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради, сектор економічного розвитку фінансового управління
|
|
22.
|
Дані про розміщення громадських вбиралень
|
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ
|
|
23.
|
Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту
|
Фінансове управління
|
|
24.
|
Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них)
|
Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
25.
|
Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
26.
|
Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт
|
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ, фінансово-господарський відділ
|
|
27.
|
Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад)
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
28.
|
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування
|
Загальний відділ
|
|
29.
|
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому
|
Загальний відділ
|
|
30.
|
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень
|
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ
|
|
31.
|
Надані містобудівні умови та обмеження
|
Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ
|
|
32.
|
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
|
Відділ соціального захисту населення
|
|
33.
|
Дані про тарифи на комунальні послуги
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради
|
|
34.
|
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
|
Загальний відділ
|
|
35.
|
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів
|
Фінансове управління
|
|
36.
|
Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
37.
|
Дані про надані адміністративні послуги
|
Центр надання адміністративних послуг
|
|
38.
|
Дані про педагогічних працівників закладів освіти
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту
|
|
39.
|
Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті
|
Фінансове управління
|
|
40.
|
Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті
|
Фінансове управління
|
|
41.
|
Перелік розпорядників бюджетних коштів
|
Фінансове управління
|
|
42.
|
Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту
|
|
43.
|
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту
|
|
44.
|
Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів
|
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту
|
|
45.
|
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради
|
|
46.
|
Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
47.
|
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
|
Відділ земельних відносин та комунальної власності
|
|
48.
|
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів
|
Фінансово-господарський відділ, відділ земельних відносин та комунальної власності
|