Інформаційна картка адміністративної послуги
Реєстрація пасіки
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ ЦОВВ від 19.02.2021 №338 "Про деякі питання у сфері бджільництва" Порядок реєстрації пасік |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява за формою 2. Засвідчена заявником копія паспорта пасіки |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
1 день |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Подані документи не відповідають вимогам законодавства |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Реєстрація пасіки |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: ІІ та ІІІ спортивний розряд
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Лист-клопотання суб’єкту фізичної культури і спорту; 2. Дві фотокартки (розміром 3х4); 3. Фотокопія паспорту 1-3, 10-11 сторінок або свідоцтва про народження для дітей до 16 років; 4. Фотокопія протоколу або витягу з протоколу відповідних офіційних змагань, підтверджуючих виконаний результат, завірених печаткою |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1.Встановлено невідповідність поданих документів вимогам законодавства; 2. Виявлення у заяві недостовірних даних; 3. Невиконання кваліфікаційних норм та вимог до видів спорту, які затверджуються наказом Мінмолодьспорту України; 4. Довічна спортивна дискваліфікація спортсмена, у тому числі за порушення антидопінгових правил. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1.Відмова у присвоєнні спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів; 2. Присвоєння спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: “Кандидат у майстри спорту України” та I спортивний розряд
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; t |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Лист-клопотання суб'єкту фізичної культури і спорту, керівника ДЮСШ, комітету, спортивної федерації 2. Фотокартка 3х4 см (для Кандидатів у майстри спорту України) 3. Фотокопія першої та другої сторінок паспорту громадянина України або свідоцтва про народження, завірені печаткою 4. Фотокопія протоколу або витягу з протоколу відповідних офіційних змагань (для ігрових видів спорту - копії протоколів змагань, що засвідчують участь спортсмена не менше ніж у 50 відсотках ігор за календарем змагань) за підписом підтверджуючих виконаний результат: - головного судді і трьох суддів не нижче першої категорії (для Кандидатів у майстри спорту України); - головного судді і трьох суддів не нижче другої категорії (для І спортивного розряду); - спортивної федерації з відповідного виду спорту |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Довічна спортивна дискваліфікація спортсмена, у тому числі за порушення антидопінгових правил 2. Виявлення у заяві недостовірних даних 3. Документи подано з порушенням вимог законодавства 4. Невиконання кваліфікаційних норм та вимог до видів спорту, які затверджуються наказом Мінмолодьспорту України |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Відмова у присвоєнні спортивних розрядів спортсменам: "Кандидат у майстри спорту України" та І спортивний розряд Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: "Кандидат у майстри спорту України" та І спортивний розряд |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Надання копії (витягу з) рішення селищної ради, копії (витягу з) рішення виконавчого комітету селищної ради, копії (витягу з) протоколу сесії пленарного засідання селищної ради, копії (витягу з) розпорядження селищного голови
Центру надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний
|
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» № 280/97-ВР від 21.05.1997. Закон України «Про звернення громадян» № 393/96-ВР від 02.10.1996. Закон України «Про доступ до публічної інформації», |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Рішення Козелецької селищної ради від 31.08.2017 № 10-5/ VІІІ «Про затвердження положення про загальний відділ Козелецької селищної ради»; Рішення Козелецької селищної ради від 16 червня 2017 року № 02-2/VІІІ «Про затвердження Регламенту роботи Козелецької селищної ради» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
|
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява. 2. Довіреність або нотаріально засвідчена копія довіреності (для уповноваженої особи). 3. Копії установчих документів підприємства, засвідчена заявником (для юридичних осіб). 4.Копія паспорта громадянина України (1, 2, 11 сторінки). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до центру надання адміністративних послуг. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 1-15 робочих днів (в залежності від складності запиту, але не більше 30 днів) з дня реєстрації у загальному відділі. |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративних послуг |
1. Відсутність рішення Козелецької селищній ради у загальному відділі ради (згідно з терміном зберігання). 2. Відсутність указаного в заяві рішення (запитуваної інформації в рішенні) із-за надання заявником недостовірної, помилкової чи недостатньої інформації. 3. Не вказана дата та номер рішення, незрозуміло передано зміст рішення чи запитуваної інформації. 4. Звернення з порушенням вимог ст. 11, 21 Закону України «Про інформацію» (наявність у запитуваних документах конфіденційної інформації стосовно інших осіб). |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Копія рішення (витяг з рішення),розпорядження Козелецької селищної ради на паперовому носію, завірена належним чином. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Звернення до центру надання адміністративних послуг. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася похоронити померлого
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місце знаходження центру надання адміністративної послуги Місце знаходження віддалених робочих місць |
17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27
17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3; 17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18; 17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а; 17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32; 17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41; 17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а; 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ; 17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29; 17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32; 17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29; 17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а; 17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29; 17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а; 17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55; 17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42; 17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75; 17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 1700 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний
|
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява 2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або серія та номер паспорта з відміткою про відмову від прийняття такого номера 3.Копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу 4.Копія свідоцтва про смерть |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
15 робочий день |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Допомога на поховання не виплачується у разі смерті особи, яка перебувала на повному державному утриманні у відповідній установі (закладі) (крім випадків, коли поховання здійснюється виконавцем волевиявлення померлого або особою, яка зобов'язалася поховати померлого) |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Допомога на поховання |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Надання матеріальної допомоги громадянам
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місце знаходження центру надання адміністративної послуги Місце знаходження віддалених робочих місць |
17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27
17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3; 17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18; 17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а; 17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32; 17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41; 17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а; 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ; 17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29; 17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32; 17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29; 17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а; 17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29; 17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а; 17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7; 17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55; 17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42; 17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75; 17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 1700 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний
|
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» Закону України «Про соціальні послуги» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Рішення другої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 16 червня 2017 року №07-2/VIII про затвердження програми про надання адресної грошової допомоги |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення фізичної особи, яка має намір отримати грошову допомогу (далі – заявник) |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1) заява громадянина до Козелецької селищної ради; 3) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків одержувача допомоги/заявника (у разі, коли одержувачем допомоги є особа з обмеженими фізичними можливостями, або визнана недієздатною чи обмежено дієздатною). Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган, подають копію паспорта з відповідною відміткою; 4) акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника; 7) банківські (поштові) реквізити одержувача допомоги (заявника). 8) копія витягу про реєстрацію місця проживання особи. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
До 30 днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративних послуг |
Відсутність документів необхідних для отримання послуги. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Надання матеріальної допомоги |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи) |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 15.06.2006 №833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів" |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява про погодження режиму роботи 2. Два примірника листа погодження режиму роботи за встановленою формою |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатне надання |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
5 календарних днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Порушення чинного законодавства в сфері торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення; 2. Виявлення у заяві недостовірних даних; 3. Подання документів, з порушенням вимог законодавства. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Відмова у встановленні зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних; 2. Встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад. |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом). |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Коригування адреси об'єкта, що будуються (на підставі проектної документації)
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07 липня 2021 №690 «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява та пакет документів |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Для коригування адреси щодо об’єкта будівництва подаються такі документи: 1) заява; 2) документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; 3) генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво); 4) копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням; 5) копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто (через представника) у центрі надання адміністративних послуг або через засоби поштового зв’язку. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
05 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1) подання неповного пакета документів; 2) виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально; 3) подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником; 4) подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про коригування адреси на відповідній території |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення про присвоєння адреси (витяг з електронної системи) |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом) або електронною поштою. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки (крім об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”)
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 2 13 67. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів від 23.06.2021 № 681 “Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва“ |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.05.2017 №135 „Про затвердження Порядку ведення реєстру містобудівних умов та обмежень“, містобудівна документація, державні будівельні норми |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява про скасування містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва. |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про скасування містобудівних умов та обмежень |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто (через представника) у центрі надання адміністративних послуг або через засоби поштового зв’язку. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Неподання повного пакета документів, необхідних для прийняття рішення. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Скасування містобудівних умови та обмежень для проектування об’єкта будівництва |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом) або електронною поштою. |
Інформаційна картка адміністративної послуги
Внесення змін до будівельного паспорту забудови земельної ділянки
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради
(затверджено рішенням тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг |
Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради 17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративних послуг |
Графік роботи ЦНАП: Понеділок – Вівторок з 800 до 1700 Середа з 800 до 2000 Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя – вихідний Графік роботи відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради : Понеділок – Четвер з 800 до 1700 П’ятниця з 800 до 1600 Субота, Неділя - вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративних послуг |
Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Телефон: (04646) 4-15-63, Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 103 від 05.07.2011р. «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення забудовника |
8. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява на внесення змін 2. Примірник будівельного паспорта замовника; 3. Ескізні наміри змін (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо); 4. Засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на зміни в забудові. |
9. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява подається особисто замовником або уповноваженим представником, (в тому числі через центри надання адміністративних послуг) або поштовим відправленням з описом вкладення. |
10. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про видачу дубліката будівельного паспорта. |
12. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Неподання повного пакета документів; 2. Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам; 3. Подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта. |
13. |
Результат надання адміністративної послуги |
1.Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки; 2. Обґрунтована письмова відмова у видачі дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки. |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо в центрі надання адміністративних послуг, через який подано відповідну заяву |
Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше