Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Меню

Інформація щодо процедур закупівель  на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами)

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС: Проведення технічного нагляду по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Свято-Миколаївська в сел. Козелець  

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-09-29-004906-а

Очікувана вартість закупівлі:  6350,00 грн

Розмір бюджетного призначення:7620,00 грн

Кількість (обсяг) предмета закупівлі: 1 послуга

Обґрунтування

Очікуваної вартості предмета закупівлі:  Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена за кошторисом. Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 22.07.2025 року №3396-105/VIII «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 20 травня 2025 року № 3315-1102/VIII «Про затвердження  кошторисної документації з поточного ремонту проїзної частини вулиць»

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обов’язки спеціалістів по технічному нагляду:

1) проводить перевірку:

- наявності у підрядника, який здійснює виконання послуг по Об’єкту, документів, що підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, обладнання, устаткування на їх відповідність державним будівельним нормам та правилам, іншим нормативам та стандартам, граничним показникам вартості тощо, що використовуються (здійснюються) під час поточного ремонту Об’єкту, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;

- відповідності виконаних послуг по Об’єкту, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;

- відповідності обсягів та якості виконаних послуг по Об’єкту дефектному акту, технічному завданню;

- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) веде облік обсягів прийнятих і оплачених послуг, а також послуг, виконаних з недоліками;

3) здійснює перевірку відповідності кількості, обсягів і вартості виконаних підрядником, який виконує послугу по Об’єкту, відображених в актах приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, відомість ресурсів, на відповідність дефектному акту, укладеним договором на виконання послуг по Об’єкту, вимогам ДБН та нормативам, які діють у галузі будівництва.

4) проводить разом з підрядником огляд та оцінку результатів наданих послуг, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів, про що складається відповідний акт;

5) повідомляє підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

6) оформлює акти послуг, виконаних з недоліками;

7) бере участь у проведенні перевірки:

- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

8) виконує інші функції, пов’язані з технічним наглядом з виконання послуг по Об’єкту.

9) бере участь у роботі комісії під час складання Акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).

10) самостійно проводить контрольні обміри на Об’єкті.

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.