Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Зміст статті

ПОРЯДОК ДЕННИЙ засідання виконавчого комітету Козелецької селищної ради № 57

  1. Про перерозподіл видатків селищного бюджету.
  2. Про умови проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів).
  3. Про створення комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Козелецької селищної ради.
  4. Про надання дозволу на дарування житла.
  5. Про надання дозволу ТОВ «РІТЕЙЛ КОНСАЛТІНГ» на проведення робіт з благоустрою прибудинкової території нежитлової будівлі по                          вул. Франка, 12 в смт. Козелець.
  6. Про надання адресної одноразової грошової допомоги при народженні дитини.
  7. Про надання адресної одноразової грошової допомоги.
  8. Про погодження видачі дублікату свідоцтва про право власності на об’єкт нерухомого майна в с. Данівка.
  9. Про збільшення дохідної та видаткової частини селищного бюджету.
  10. Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку з поточного ремонту дорожнього покриття в с. Лемеші.
  11. Рішення з грифом обмеженого доступу.

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 824-57/VIII

Про перерозподіл видатків

селищного бюджету

Відповідно до п. 16 рішення двадцять другої сесії селищної ради восьмого скликання від 20.12.2022 року № 05-22/VIII «Про селищний        бюджет Козелецької селищної ради на 2023 рік» та статті 23 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року     № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», заслухавши інформацію заступника начальника фінансового управління Козелецької селищної ради Самойленко С.М., керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Внести відповідні зміни до розпису селищного бюджету, а саме:

1.1. Збільшити призначення по загальному фонду селищного бюджету по КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в сумі 290 000,00 грн. та КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в сумі 200 000,00 грн.

1.2. Збільшити призначення по загальному фонду селищного бюджету по КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в сумі 55 000,00 грн. та КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в сумі 35 000,00 грн.

1.3. Збільшити призначення по загальному фонду селищного бюджету по КПКВК 0615031 «Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл» КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» в сумі 20 000,00 грн.

1.4. Зменшити призначення по загальному фонду селищного бюджету по КПКВК 0611141 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в сумі 100 000,00 грн. та КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в сумі 300 000,00 грн.

1.5. Зменшити призначення по загальному фонду селищного бюджету по КПКВК 0614060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в сумі 100 000,00 грн. та КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в сумі 100 000,00 грн.

1.6. Збільшити призначення спеціального фонду селищного бюджету по КПКВК 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» в сумі 22 500,00 грн. (згідно коду 602400) за рахунок зменшення загального фонду бюджету по КПКВК 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в сумі 22 500,00 грн.

  1. Заступнику начальника фінансового управління Козелецької селищної ради (Самойленко С.М.) провести вищезазначені зміни до розпису селищного бюджету та врахувати дане рішення при внесенні змін до рішення двадцять другої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 20 грудня 2022 року № 05-22/VIII «Про селищний бюджет Козелецької селищної ради на 2023 рік».
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Селищний голова                                                            Валентин БРИГИНЕЦЬ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 825-57/VIII

Про умови проведення конкурсу на надання

послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів)

Відповідно до законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 року № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами», Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України           від 16.11.2011 року № 1173, керуючись статтями 28, 30 Закону України               «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Оголосити конкурс на надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів).
  2. Затвердити конкурсну документацію з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) на території населених пунктів Козелецької селищної ради, згідно додатку 1.
  3. Утворити конкурсну комісію по організації та проведенню конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) на території населених пунктів Козелецької селищної ради та затвердити її персональний склад, згідно додатку 2.
  4. Конкурсній комісії провести конкурс на надання послуг з вивезення побутових відходів у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 року № 1173.
  5. Головному спеціалісту з інформаційної діяльності загального відділу селищної ради забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному сайті Козелецької селищної ради.
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності Моцьора В.В.

Селищний голова                                                                 Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 13 червня 2023 року

№ 825-57/VIII

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 

з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів  (рідких побутових відходів) на території населених пунктів

Козелецької селищної ради 

смт. Козелець

2023


 

  1. Загальні положення

1.1.   Конкурс проводиться на підставі рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради № 825-57/VIII від 13 червня 2023 року «Про умови проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів)».

1.2.   Перелік послуг: збирання та вивезення рідких побутових відходів з багатоквартирних будинків, приватного сектору та суб’єктів господарювання.

1.3.   Організатор конкурсу – Козелецька селищна рада.

1.4.   Місце знаходження організатора конкурсу: 17000                            смт. Козелець, вул. Соборності, 27 (адмінбудинок селищної ради).

1.5.   Відповідальний за зв’язок з учасниками конкурсу: Золотаревська Олена Олександрівна – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.6. Місце подання конкурсних пропозицій: 17000 смт. Козелець,            вул. Соборності, 27 (адмінбудинок селищної ради), каб. 310.

1.7. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: 13 липня 2023 року, 09:00 год.

  1. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу

 

2.1. У конкурсі мають право брати участь суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам, встановленим для таких осіб цією конкурсною документацією.

2.2. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

  • наявність матеріально-технічної бази;
  • наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації;
  • наявність досвіду роботи з надання послуг з вивезення рідких побутових відходів;
  • вартість надання послуг;
  • наявність договору з підприємством, яке надає послуги з очищення рідких побутових відходів або наявність власних очисних споруд.

2.3. Учасниками конкурсу можуть бути суб’єкти господарювання:

- установчими документами, яких передбачено провадження діяльності у сфері поводження з рідкими побутовими відходами;

- які можуть забезпечити виконання обов’язків, визначених у ч. 2                ст. 8 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Кількість учасників конкурсу не обмежується.

  1. Критерії відповідності учасника встановленим кваліфікаційним вимогам

3.1.   Критеріями відповідності учасника встановленим кваліфікаційним вимогам є:

  • достатня кількість спеціалізованої техніки для надання послуг;
  • можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання робіт з обслуговування та ремонту транспортних засобів;
  • підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів;
  • можливість проводити в установленому порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті;
  • вартість надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів);
  • укомплектованість суб’єкта господарювання кваліфікованими кадрами;
  • достатній досвід роботи у сфері поводження з рідкими побутовими відходами;
  • наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвласників);
  • перспективи впровадження передових технологій у сфері поводження з рідкими побутовими відходами.
  • укладення типових договорів зі споживачами послуг або розміщення на офіційному сайті публічного договору, передбаченого постановою Кабінету Міністрів Україні від 10.12.2008 року № 1070 та ведення абонентських розрахунків з мешканцями населених пунктів Козелецької селищної ради.

 

  1. Обсяг послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) та вимоги щодо якості надання послуг

 

4.1. У відповідності до пунктів 6, 7 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 року № 1070 та розділу IV Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 року № 259, обсяг послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) розробляються учасниками конкурсу.

4.2. Виконавець послуг повинен забезпечити:

  • дотримання графіка вивозу рідких побутових відходів, погодженого з органом місцевого самоврядування;
  • дотримання вимог стандартів, нормативів, норм, порядків і Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 року № 1070.

 

  1. Характеристика території, де повинні надаватися послуги з вивезення побутових відходів

 

5.1. Послуги з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) повинні надаватися на території населених пунктів Козелецької селищної ради.

5.2. Перелік та загальна характеристика об’єктів утворення рідких побутових відходів в зазначених межах:

Категорії та найменування споживачів послуг

Показники

Найменування

Кількісна величина

Населення всього:

Кількість чоловік

7696

в тому числі:

Кількість багатоквартирних будинків з централізованим водопостачанням та водовідведенням

Кількість будинків/Кількість  чоловік

23/1388

Кількість багатоквартирних будинків з централізованим водопостачанням без централізованого водовідведення

Кількість будинків/Кількість  чоловік

19/615

Населення будинків приватного сектору з присадибною ділянкою з централізованим водопостачанням без централізованого водовідведення

Кількість будинків/Кількість чоловік

2276/5693

Бюджетні установи та організації:

Адмінбудівлі селищної ради

Кількість/Кількість робочих місць

3/90

Ліцеї

Кількість/Кількість учнів

13/1897

Дитячі дошкільні заклади

Кількість/Кількість місць

11/451

Інші споживачі

Кількість/Кількість найманих осіб

62/450

5.3. Об'єктів поводження з відходами, їх місцезнаходження та середня відстань до них.

На території Козелецької селищної ради є очисні споруди ЕКОКОМПАКТ-500.

  1. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам

 

6.1. Вимоги до конкурсних пропозицій:

Конкурсні пропозиції подаються особисто або надсилаються поштою на адресу, зазначену в оголошенні про проведення конкурсу, в запечатаному конверті з позначкою «На конкурс», на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора і учасника конкурсу, а також перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.

Документи, які учаснику необхідно надати у складі конкурсної пропозиції, подаються в оригіналі або належним чином засвідчених копіях.

Усі довідки надаються від учасника у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).

Конкурсна пропозиція повинна бути підписана уповноваженою особою учасника, пронумерована, прошита та скріплена печаткою підприємства. У складі конкурсної пропозиції необхідно надати реєстр усіх наданих документів.

Відповідальність за помилки, допущені в документах, наданих до конкурсної комісії, несе учасник.

6.2. Перелік документів, які подаються учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам:

6.2.1. Балансовий звіт суб'єкта господарювання за останній звітній період.

6.2.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, що містить відомості про учасника конкурсу. 

6.2.3. Копія статуту або іншого установчого документа учасника конкурсу.

6.2.4. Розрахунок тарифу на надання послуг та посилання на нормативні акти, згідно якого його розраховано.

6.2.5. Розрахунок обсягів надання послуг з вивезення рідких побутових відходів.

6.2.6. Довідка відповідних органів Державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов'язаннями та платежами до Пенсійного фонду України;

6.2.7. Документ, що містить інформацію про технічний потенціал суб'єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних  засобів, які перебувають на балансі суб'єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку, тощо);

6.2.8. Документ, що містить відомості про обсяги надання послуг із збирання та перевезення рідких побутових відходів за останній рік;

6.2.9. Технічні паспорти на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;

6.2.10. Довідка-характеристика спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення рідких побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать  спеціально обладнані транспортні засоби (за умови оренди), номер телефону керівника такої організації;

6.2.11. Довідка про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;

6.2.12. Довідка про проходження водіями медичного огляду;

6.2.13. Документ, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів);

6.2.14. Інші документи, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення  побутових відходів (рідких побутових відходів) належного рівня якості.

 

  1. Внесення змін та роз’яснення учасникам конкурсної документації

 

7.1. Організатор конкурсу має право внести зміни до конкурсної документації не пізніше, ніж за сім днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій, про що протягом трьох робочих днів у письмовому вигляді повідомляє всім учасникам конкурсу, які звернулися за отриманням конкурсної документації.

7.2. У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту, організатор конкурсу продовжує строк подання конкурсних пропозицій не менше, ніж на сім календарних днів.

7.3. У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації, організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, дату та час проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів. Під час проведення зазначених зборів ведеться протокол, який надсилається або надається усім учасникам зборів в день їх проведення.

  1. Строки проведення конкурсу, місце та час розкриття конвертів

8.1. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій зазначається в оголошенні.

8.2. Місце розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями: 17000 смт. Козелець, вул. Соборності, 27, малий зал засідань селищної ради.

8.3. Дата й час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями зазначаються в оголошенні.

  1. Визначення переможця конкурсу та укладання договору

 

9.1. Переможцем конкурсу визнається учасник, який відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної кількості та якості, конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.

9.2. Організатор конкурсу вводить у дію рішенням виконавчого комітету Козелецької селищної ради рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів). 

Строк, протягом якого виконавець має право надавати такі послуги – 5 років.

У разі, коли у конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозицію не було відхилено, строк, на який він визначається виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, становить 12 місяців.

9.3. З переможцем конкурсу протягом десяти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення укладається договір на надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) на території Козелецької селищної ради.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                    Людмила НАБІЛЬСЬКА

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 13 червня 2023 року

№ 825-57/VIII

Склад

конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (рідких побутових відходів) на території населених пунктів Козелецької селищної ради

Голова комісії:

Моцьор Володимир Васильович – заступник селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності селищної ради.

Заступник комісії:

Золотаревська Олена Олександрівна – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Секретар комісії:

Набільська Людмила Олександрівна – керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради.

Члени комісії:

Лєпєєва Тетяна Олександрівна – начальник відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради;

Матющенко Олена Михайлівна  – начальник фінансового управління селищної ради;

Василенко Микола Миколайович – головний спеціаліст з питань земельних відносин відділу земельних відносин та комунальної власності селищної ради;

Приходьон Петро Іванович – член виконавчого комітету селищної ради (за згодою).

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                    Людмила НАБІЛЬСЬКА

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 826-57/VIII

Про створення комісії з розгляду питань

щодо надання компенсації за пошкоджені

об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових

дій, терористичних актів, диверсій, спричинених  збройною агресією Російської Федерації проти України на території Козелецької селищної ради

На виконання Закону України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», пункту 7 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкодженого внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381, з метою розгляду питань щодо надання компенсації, враховуючи дані Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, керуючись ст. 40 Закону України           «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Створити Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Козелецької селищної ради та затвердити її склад (додаток 1).
  2. Затвердити Положення про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Козелецької селищної ради (додаток 2).
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Селищний голова                                                             Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 13 червня 2023 року

№ 826-57/VIII

СКЛАД комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Козелецької селищної ради

1.

Гарбуз

Микола Павлович

Заступник селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань, голова комісії;

2.

Золотаревська

Олена Олександрівна

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступник голови комісії;

3.

Науменко

Олександр Михайлович

Начальник відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради, секретар комісії;

4.

Лєпєєва

Тетяна Олександрівна

Начальник відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради;

5.

Дрофенко

Ольга Андріївна

Завідувач сектору економічного розвитку фінансового управління селищної ради;

6.

Дубинський

Леонід Михайлович

Головний спеціаліст з ведення містобудівного кадастру відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради;

7.

Бреус

Оксана Петрівна

Головний спеціаліст з питань комунальної власності відділу земельних відносин та комунальної власності селищної ради;

8.

Пузік

Олександр Володимирович

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг селищної ради;

9.

Представники громадськості в кількості не менше однієї третини загального складу комісії;

10.

Староста відповідного старостинського округу;

11.

Депутат Козелецької селищної ради (за згодою);

12.

Фахівець в галузі знань «Будівництво та архітектура»;

13.

Суб’єкт оціночної діяльності (за згодою)

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                    Людмила НАБІЛЬСЬКА

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Козелецької селищної ради

від 13 червня 2023 року

№ 826-57/VIII

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України

  1. Комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі — Комісія) утворюється з метою прийняття рішень про надання/відмову в наданні компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення».

Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, цим Положенням.

Комісія здійснює свою роботу відповідно до Закону України «Про  компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» від 23.02.2023 року № 2923-IX, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» від 21.04.2023 року № 381 (далі – Постанова № 381).

  1. Отримувачем компенсації є фізична особа – громадянин України, яка досягла 18-річного віку та подала засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або в інший спосіб, передбачений цим Порядком, заяву та є власником (співвласником) пошкодженого об’єкта, право власності якого підтверджено.
  2. Отримувачем компенсації не можуть бути:

- особи, до яких застосовано санкції відповідно до Закону України               «Про санкції»;

- особи, які мають судимість за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених розділом I «Злочини проти основ національної безпеки України» Особливої частини Кримінального кодексу України;

- спадкоємці осіб, визначених абзацами другим та третім цього пункту, у разі, коли належний спадкодавцю об’єкт нерухомого майна був пошкоджений за життя такого спадкодавця.

  1. Пріоритетне право на отримання компенсації має:

- учасник бойових дій, особа з інвалідністю внаслідок війни, особа, визначена частиною першою статті 10, частиною першою статті 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- особа, призвана на військову службу за призовом під час мобілізації,           на особливий період відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 65 «Про загальну мобілізацію» та якій не надано статус учасника бойових дій;

- особа з інвалідністю I та II групи;

- багатодітна сім’я;

- батьки-вихователі дитячого будинку сімейного типу;

- прийомні батьки;

- патронатні вихователі;

- особи з числа дітей сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;

- опікуни/піклувальники.

  1. Комісія є консультативно-дорадчим органом, підзвітним та підконтрольним виконавчому комітету Козелецької селищної ради.

Положення про комісію, її персональний склад затверджуються виконавчим комітетом Козелецької селищної ради. Кількість членів комісії повинна бути не менш як п’ять осіб. Максимальна кількість членів комісії, а також кількість представників від громадськості затверджується уповноваженим органом. Голова, заступник голови, секретар обираються з представників уповноваженого органу на першому засіданні комісії простою більшістю голосів членів комісії шляхом голосування. До складу комісії входять представники від Козелецької селищної ради та громадськості (кількість представників від громадськості не може бути меншою однієї третини загального складу комісії), а також фахівець, який здобув вищу освіту у галузі знань «Будівництво та архітектура», крім спеціальності «Геодезія та землеустрій», або особа, що має досвід роботи у сфері будівництва.

  1. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

- надає отримувачам компенсації вичерпну інформацію та консультації з питань отримання компенсації, повідомляє про можливість звернутися на урядову гарячу лінію;

- розглядає заяви;

- встановлює наявність/відсутність права та підстав для надання компенсації та пріоритетного права на отримання компенсації;

- проводить перевірку отримувача компенсації на відсутність (наявність) судимості за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених розділом I «Злочини проти основ національної безпеки України» Особливої частини Кримінального кодексу України;

- перевіряє наявність в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна відомостей щодо акта комісійного обстеження, виконаного відповідно до пункту 8ꞌ, та/або звіту з технічного обстеження відповідно до пункту 9 Порядку виконання невідкладних робіт. У разі відсутності даних акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна комісія вживає заходів для проведення обстеження відповідно до законодавства шляхом звернення до уповноваженого органу або самостійно, якщо вона виконує функції комісії відповідно до Порядку виконання невідкладних робіт;

- ознайомлює отримувача компенсації з даними, зафіксованими для заповнення чек-листа;

- приймає рішення про зупинення/поновлення розгляду заяви, надання/відмову у наданні компенсації;

- виконує інші повноваження, що випливають із покладених на неї завдань.

  1. Інформація про місцезнаходження комісії, її персональний склад, порядок роботи та інформація за результатами засідань комісії (кількість розглянутих заяв, прийнятих комісією рішень тощо) розміщується на офіційному веб-сайті уповноваженого органу (за наявності).

Основною формою роботи комісії є засідання, необхідність проведення яких і перелік питань до розгляду на яких визначає голова комісії.

Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснює Козелецька селищна рада. Члени комісії з числа представників від громадськості беруть участь у роботі комісії на громадських засадах.

Комісія може проводити свої засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів електронних комунікацій, зокрема через Інтернет.

Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.

Член комісії, який має конфлікт інтересів, не має права брати участь у засіданнях комісії з питань, за якими існує такий конфлікт інтересів. Про наявність конфлікту інтересів член комісії або інша особа, яка має відповідні відомості, повинні повідомити голові комісії до початку засідання для прийняття рішення про можливість участі відповідного члена комісії у засіданні з відповідних питань.

Рішення комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.

Рішення комісії, в тому числі ті, що прийняті за результатами засідання, проведеного дистанційно в режимі реального часу (он-лайн), підписується головою, секретарем та присутніми на засіданні членами комісії (члени комісії, які беруть участь у засіданні комісії дистанційно в режимі реального часу             (он-лайн) та можуть підписувати в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису).

Комісія відповідно до покладених на неї завдань провадить свою діяльність із дотриманням законодавства про охорону праці, виконанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту. Під час попереджувального сигналу «Увага всім» члени комісії зобов’язані дотримуватися планів реагування на надзвичайні ситуації, затверджених в установленому законодавством порядку.

  1. Голова комісії має право:

- здійснювати керівництво діяльністю комісії;

- видавати письмові розпорядження обов'язкові для виконання всіма членами комісії;

- створювати робочі групи;

- приймати оперативні рішення, спрямовані на забезпечення якісного та своєчасного розгляду заяв громадян;

-  реалізовувати інші повноваження, передбачені чинним законодавством.

  1. Голова комісії може прийняти рішення про проведення засідання комісії у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через мережу Інтернет, або про участь члена комісії в такому режимі.
  2. Засідання комісії веде голова комісії, а за його відсутності – заступник голови комісії.
  3. Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях комісії забезпечує секретар комісії.
  4. Розрахунок компенсації за пошкоджений об’єкт комісія здійснює в такій послідовності:

- визначає обсяг пошкоджень об’єкта нерухомого майна за даними акта комісійного обстеження, виконаного відповідно до пункту 8ꞌ, та/або звіту з технічного обстеження відповідно до пункту 9 Порядку виконання невідкладних робіт з урахуванням результатів огляду;

- проводить огляд пошкодженого об’єкта з метою встановлення фактів проведення ремонтних робіт та відповідності даним акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження;

- здійснює фотофіксацію пошкоджень об’єкта нерухомого майна, що свідчать про характер та обсяг руйнувань, визначених у чек-листі, у разі недодання результатів фотофіксації до акта комісійного обстеження;

- заповнює чек-лист.

Чек-лист заповнюється в електронній формі за допомогою Реєстру пошкодженого та знищеного майна. Розмір компенсації за один пошкоджений об’єкт не може бути більший, ніж 200 тис. гривень.

  1. Комісія в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна:

- отримує заяви для їх розгляду;

- перевіряє надану інформацію в заяві та додані документи;

- вносить відомості про зупинення/поновлення розгляду заяви із зазначенням інформації та/або документів, які заявник повинен додати;

- вносить результати комісійного обстеження у разі його проведення за рішенням цієї комісії;

- заповнює за кожним пошкодженим об’єктом чек-лист, результати фотофіксації пошкоджень об’єкта та визначає розмір компенсації;

- вносить відомості про надання/відмову у наданні компенсації.

Комісія проводить перевірку інформації, наданої в заяві та доданих до неї документах, зокрема з урахуванням рекомендацій Мінфіну, наданих за результатами верифікації такої інформації щодо її відповідності вимогам законодавства, що впливає на визначення права на отримання та розмір компенсації заявника, відповідно до Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат».

Комісія має доступ та право на отримання документів та/або інформації (в тому числі конфіденційної, в порядку, встановленому законодавством) з інформаційно-комунікаційних систем державної та комунальної форми власності, необхідних для перевірки відомостей, зазначених у заявах.

Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, які володіють документами та/або інформацією, необхідними для прийняття рішення про  надання компенсації (у тому числі з метою поновлення втрачених документів, необхідних для надання компенсації), зобов’язані безкоштовно надати такі документи та/або інформацію комісії протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідного запиту.

  1. За результатами розгляду заяви комісія приймає рішення про надання/відмову у наданні компенсації. У рішенні про відмову у наданні компенсації обов’язково зазначаються підстави для такої відмови.

Протягом п’яти днів від завершення строку для подання заперечень на рішення комісії (з урахуванням можливого його продовження за заявою заявника) виконавчий комітет Козелецької селищної ради розглядає прийняте комісією рішення разом із запереченнями заявника (якщо такі були подані)          та приймає одне з таких рішень:

- затвердити рішення комісії про надання/відмову у наданні компенсації;

- надіслати заяву на повторний розгляд комісією.

Копія рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради вноситься посадовою особою Козелецької селищної ради з накладенням електронного кваліфікованого підпису, що базується на сертифікаті відкритого ключа, до Реєстру пошкодженого та знищеного майна протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

Уповноважений орган/комісія може звернутися до Групи підтримки «єВідновлення» для отримання рекомендацій та роз’яснень з питань, які були підставою для надсилання заяви на повторний розгляд.

  1. Черговість прийнятих до розгляду заяв визначається автоматично програмними засобами Реєстру пошкодженого та знищеного майна у порядку надходження інформаційних повідомлень з урахуванням пріоритетного права.

Строк розгляду заяви не повинен перевищувати 30 календарних днів з дня її подання до моменту внесення в Реєстр пошкодженого та знищеного майна рішення про надання/відмову у наданні компенсації.

У разі коли заява була подана до дати утворення комісії, строк розгляду заяви відраховується від дати утворення комісії уповноваженим органом.

  1. Підставами для відмови у наданні компенсації є:

- подання заяви про надання компенсації особою, яка не може бути отримувачем компенсації відповідно до цього Порядку або не має повноважень для подання заяви;

- виявлення недостовірних даних, зазначених у заяві про надання компенсації за пошкоджений об’єкт.

Підставами для зупинення розгляду заяви комісією є:

- неподання або подання не в повному обсязі інформації та/або необхідних документів;

- наявність у комісії документально підтверджених відомостей про те, що отримувачу компенсації вручено підозру про вчинення кримінального  правопорушення, передбаченого розділом І «Злочини проти основ  національної безпеки України» Особливої частини Кримінального кодексу України.

Комісія у строк, встановлений для розгляду заяви, приймає рішення про зупинення розгляду заяви та невідкладно, але не пізніше, ніж протягом наступного робочого дня з дня прийняття такого рішення, повідомляє про це заявнику.

Рішення повинне містити вичерпний перелік підстав для зупинення розгляду заяви.

Комісія не має права вимагати від заявника надання інших документів, крім тих, відсутність яких стала підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви.

Розгляд заяви про надання компенсації поновлюється на підставі рішення комісії про відновлення розгляду заяви про надання компенсації протягом п’яти робочих днів з дня отримання відомостей про усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви. Зазначене рішення приймається протягом п’яти робочих днів з дня отримання комісією відомостей про усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про надання компенсації.

Перебіг строку розгляду заяви продовжується з моменту усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви, з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

  1. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності комісії здійснюється у такому порядку:

1) у разі незгоди з даними акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження заявник має право подати заперечення до комісії протягом п’яти робочих днів з дати проведення обстеження, якщо таке обстеження було проведено після подання заяви (якщо обстеження було проведено до дати подання заяви, протягом п’яти робочих днів після подання заяви). Заперечення повинні бути в обов’язковому порядку розглянуті та враховані комісією під час складання чек-листа та прийняття рішення про надання/відмову у наданні компенсації, про що повинно бути зроблено примітку у такому рішенні;

2) у разі незгоди з рішенням комісії про надання/відмову у наданні компенсації, зокрема з розміром компенсації, заявник має право подати заперечення до виконавчого комітету Козелецької селищної ради протягом п’яти робочих днів з дати прийняття рішення комісією. Заперечення повинні бути в обов’язковому порядку розглянуті та враховані уповноваженим органом під час прийняття одного з рішень, про що повинно бути зроблено примітку у такому рішенні;

3) у разі незгоди з іншими рішеннями, діями або бездіяльністю комісії заявник має право подати відповідну скаргу до виконавчого комітету Козелецької селищної ради протягом п’яти робочих днів з дати вчинення         таких дій або прийняття рішень/граничного строку, коли такі дії повинні            бути вчинені або рішення прийняті. За результатами розгляду скарги виконавчий комітет Козелецької селищної ради приймає рішення, яке є обов’язковим для виконання комісією.

Заперечення та скарги, передбачені цим пунктом, подаються заявником у паперовій формі через адміністратора Центру надання адміністративних послуг, посадову особу органу соціального захисту населення або нотаріуса.

За зверненням заявника строк подання заперечень чи скарг може бути продовжений ще на п’ять робочих днів.

До заперечення/скарги заявник має право подавати пояснення, фотофіксації, висновки від третіх осіб, зокрема Групи підтримки «єВідновлення», інші документи на підтвердження аргументів, наведених в запереченні/скарзі.

Рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради можуть бути оскаржені у судовому порядку.

  1. З метою встановлення факту цільового використання компенсації для придбання будівельної продукції для проведення ремонту за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі, комісією здійснюється верифікація.

Верифікація здійснюється комісією протягом 30 календарних днів після закінчення місяця щодо не менш як 5 відсотків всіх заяв, ремонтні роботи за якими завершені у такому місяці. Ремонт вважається завершеним з дати подання отримувачем компенсації повідомлення, а у разі неподання такого повідомлення – через дванадцять місяців з дати зарахування коштів на спеціальний рахунок отримувача компенсації. Відбір заяв, ремонтні роботи за якими завершені, для проведення верифікації здійснюється автоматично з даних Реєстру пошкодженого та знищеного майна.

Верифікація здійснюється з обов’язковим комісійним обстеженням об’єкта, на якому проводилися ремонтні роботи. В рамках верифікації перевіряється відповідність фактично проведених робіт та/або придбаних товарів будівельної продукції за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі. Результати верифікації фіксуються в акті верифікації, який вноситься в Реєстр пошкодженого та знищеного майна.

У разі коли неможливо встановити факт проведення робіт чи придбання товарів будівельної продукції через незалежні від отримувача компенсації обставини (у разі повторного руйнування через бойові дії, терористичні акти, диверсії, пожежі, повені тощо), в акті верифікації робиться відповідна позначка.

Результати верифікації можуть бути оскаржені відповідно до пункту 13 цього Положення.

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                        Людмила НАБІЛЬСЬКА

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 827-57/VІІІ

Про надання дозволу на

дарування житла

Відповідно до  статті 17 Закону України «Про охорону дитинства»,            статті 12 Закону України «Про основи соціального захисту бездомних осіб і  безпритульних дітей», статті 177 Сімейного кодексу України, п. 67 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 866, розглянувши заяву ІВАНЕНКО Юлії Станіславівни, ******** року народження, жительки с. Карпоки, вул. ********  Чернігівського району Чернігівської області, враховуючи рекомендації комісії        з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті селищної ради, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Надати дозвіл ІВАНЕНКО Юлії Станіславівні, ******** року народження, жительці с. Карпоки, вул. ******** Чернігівського району Чернігівської області, на дарування квартири № 3, яка знаходиться за адресою: Чернігівська область, Чернігівський (Козелецький) район, смт. Козелець, вул. ********, де зареєстровані та проживають малолітні діти: КУРАШ Дмитро ********, ******** року народження, КОВАЛЬ Анастасія ********, ******** року народження, їх матері КУРАШ Інесі Михайлівні, ******** року народження.

Інтереси дітей не будуть порушені.

Cелищний голова                                                               Валентин БРИГИНЕЦЬ

Рішення виконавчого комітету № 828-57/VIII - НЕ ПРИЙНЯТЕ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 829-57/VIII

Про надання адресної одноразової

грошової допомоги при народженні дитини

Відповідно до Програми підтримки збільшення народжуваності на території Козелецької селищної ради на 2023-2024 роки, затвердженої рішенням двадцять першої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 11 листопада 2022 року № 07-21/VIII, з метою надання матеріальної підтримки громадянам при народженні дитини, покращення демографічних процесів на території селищної ради, розглянувши звернення громадян: Акопян А.Н., Сікан Г.В., Науменко Л.В., Шіпош О.С.,               керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Надати адресну одноразову грошову допомогу при народженні дитини у розмірі 5 000 (п’ять тисяч) грн. 00 коп. у рамках виконання Програми підтримки збільшення народжуваності на території Козелецької селищної ради на 2023-2024 роки, затвердженої рішенням двадцять першої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 11 листопада 2022 року № 07-21/VIII:

- Акопян Амест Нверовні (син – Варданян Артьом ********,                  ******** р.н.), яка проживає за адресою: смт. Козелець, вул. ********;

- Сікан Ганні Василівні (дочка – Сікан Соломія ********,                ******** р.н.), яка проживає за адресою: смт. Козелець, пров. ********;

- Науменко Лілії Вікторівні (син – Науменко Назар ********, ******** р.н.), яка проживає за адресою: с. Сивухи, вул. ********;

- Шіпош Ользі Сергіївні (син – Шіпош Нікіта ********,                 ******** р.н.), яка проживає за адресою: с. Бобруйки, вул. ********.

  1. Головному бухгалтеру відділу соціального захисту населення селищної ради провести відповідні розрахунки.

Селищний голова                                                                Валентин БРИГИНЕЦЬ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 830-57/VIII

Про надання адресної одноразової грошової допомоги

Відповідно до Програми надання адресної одноразової грошової допомоги на 2023 рік, затвердженої рішенням двадцять першої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 11 листопада 2022 року                           № 04-21/VIIІ, розглянувши звернення громадянина Булки М.М., керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Виплатити одноразову адресну грошову допомогу:

- Булці Михайлу Михайловичу, який проживає за адресою: с. Тарасів, вул. ******** на лікування після поранення під час безпосередньої  участі у заходах для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України в сумі 6 000,00 грн.

  1. Головному бухгалтеру відділу соціального захисту населення селищної ради провести відповідні розрахунки.

Селищний голова                                                                Валентин БРИГИНЕЦЬ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 831-57/VIII

Про погодження видачі дублікату

свідоцтва про право власності на

об’єкт нерухомого майна в с. Данівка

Відповідно до глави 2 Цивільного кодексу України, Закону України           «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року № 1952-ІV, розглянувши звернення гр. Довгань Ольги Єгорівни про видачу дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно, керуючись статтями 40, 42, 53, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Погодити видачу дублікату свідоцтва про право власності на об’єкт нерухомого майна – житловий будинок по провулку ********,  в с. Данівка Чернігівського району, Чернігівської області на ім’я Самко          Ганни Артемівни в цілому.
  2. Вважати недійсним втрачений оригінал свідоцтва про право власності на житловий будинок по провулку ********, в с. Данівка Чернігівського району, Чернігівської області, виданого виконавчим комітетом Козелецької районної ради народних депутатів 10 вересня 1989 року згідно рішення виконавчого комітету Козелецької районної ради народних депутатів від 08 серпня 1989 року № 165 на ім’я Самко Ганни Артемівни в цілому.
  3. Доручити КП «Ніжинське МБТІ» здійснити оформлення дублікату свідоцтва про право власності, згідно з пунктом 1 даного рішення.

Селищний голова                                                                Валентин БРИГИНЕЦЬ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 832-57/VIII

Про збільшення дохідної та

видаткової частини

селищного бюджету

Відповідно до п. 16 рішення двадцять другої сесії селищної ради  восьмого скликання від 20.12.2022 року № 05-22/VIII «Про селищний бюджет Козелецької селищної ради на 2023 рік», статті 23 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 18           «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету», також враховуючи  постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», заслухавши інформацію заступника начальника фінансового  управління Козелецької селищної ради Самойленко С.М., керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Внести відповідні зміни до розпису селищного бюджету, а саме:

1.1. Збільшити призначення по загальному фонду КПКВ 0618110  «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму             345 000,00 грн. та КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 55 000,00 грн. за рахунок коду доходу 11010100 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати», згідно листа Управління ОКСМС від 12.06.2023 року № 01-08/333.

1.2. Збільшити призначення спеціального фонду селищного бюджету по КПКВК 0618110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій       та наслідків стихійного лиха» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» на суму 345 000,00 грн. (згідно коду 602400) за рахунок зменшення загального фонду бюджету по КПКВК 0618110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 345 000,00 грн.

  1. Заступнику начальника фінансового управління Козелецької селищної ради (Самойленко С.М.) провести вищезазначені зміни до розпису селищного бюджету та врахувати дане рішення при внесенні змін до рішення двадцять другої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 20 грудня 2022 року № 05-22/VIII «Про селищний бюджет Козелецької селищної ради на 2023 рік».
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з фінансово-економічних та соціальних питань Гарбуза М.П.

Селищний голова                                                             Валентин БРИГИНЕЦЬ

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

13 червня 2023 року

смт. Козелець

№ 833-57/VIII

Про затвердження зведеного

кошторисного розрахунку

з поточного ремонту дорожнього

покриття в с. Лемеші

        

Розглянувши питання щодо необхідності виконання робіт з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Розумовських в с. Лемеші Чернігівського району Чернігівської області, керуючись пп. 1 п. «а» ч. 1 ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Затвердити зведений кошторисний розрахунок (додається) з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Розумовських в с. Лемеші Чернігівського району Чернігівської області у сумі 160 017,00 грн. (сто шістдесят тисяч сімнадцять грн. 00 коп.).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності Моцьора В.В.

Селищний голова                                                           Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додатки до рішення 833-57/VIII

Рішення виконавчого комітету № 834-57/VIII - з обмеженим доступом

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.