Козелецька селищна рада

Найвища честь - благо народу

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, смт. Козелець, вул. Соборності, 27

2

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Телефон: (04646)42120.

Телефон: (04646)21345.

Адреса електронної пошти:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України "Про благоустрій населених пунктів"

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 30.10.2013 №870 "Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів" 

6

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Заява встановленого зразка

2. Копія паспорта (для фізичних осіб);

3. Довіреність (копія довіреності) на оформлення (отримання) дозволу та проведення робіт (завірена у відповідності до вимог чинного законодавства України), або наказ (копія наказу) про призначення відповідальної особи на оформлення документів дозвільного характеру;

4. Копія проекту проведення робіт (Викопіювання місця проведення робіт необхідно надавати до управління з метою уникнення пошкоджень інженерних мереж та запобігання в подальшому конфліктних ситуацій. У випадку відхилення від проекту проведення робіт, до управління необхідно надати копію проекту (схеми) із зазначенням цих змін). Копія схеми для проведення аварійних робіт

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або через законного представника

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

10 робочі  дні

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративних послуг

Невідповідність поданих документів вимогам законодавства

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

2.Відмова у видачі дозволу на порушення об’єктів благоустрою

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через законного представника.

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

2

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Телефон: (04646)42120.

Телефон: (04646)21345.

Адреса електронної пошти:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про рекламу»

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29.12.2003 р. № 2067.

6

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Заява

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом)..

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

10 робочі  дні

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративних послуг

1. Відсутня заява

2. Виявлення у заяві недостовірних даних

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом)..

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Місце знаходження віддалених робочих місць

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3;

17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18;

17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а;

17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32;

17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41;

17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а;

 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ;

17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29;

17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32;

17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29;

17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а;

17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29;

17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а;

17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;         

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;   

17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42;

17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;       

17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 1700

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України “Про статус ветеранів  війни, гарантії їх соціального захисту”;

Закон України “Про жертви нацистських переслідувань”

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 565 “Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява особи, що має право на пільгу

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Заява згідно з Додатком 1 Постанова Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 565 “Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право”.

2. Особа, що має право на пільгу, яка проживає в будинку, квартирі менш як 10 років, для підтвердження факту її невикористання протягом останніх 10 років подає довідку з попереднього місця проживання, що додається до заяви.

3. У разі коли серед членів сім’ї особи, що має право на пільгу, які проживають і зареєстровані у тому самому будинку, квартирі, є особи, що мають право на таку саму пільгу, вони також подають заяву до органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (при цьому подані заяви розглядаються разом)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або уповноваженою особою через центр надання адміністративних послуг

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Заявник не належить до категорії осіб, які мають право на пільгу

13

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про проведення безоплатного капітального ремонту / відмова у рішенні про проведення безоплатного капітального ремонту

14

Способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується у центрі надання адміністративних послуг особисто або через уповноважену особу

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Місце знаходження віддалених робочих місць

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3;

17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18;

17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а;

17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32;

17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41;

17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а;

 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ;

17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29;

17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32;

17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29;

17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а;

17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29;

17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а;

17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;         

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;   

17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42;

17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;       

17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 1700

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про соціальні послуги” від 17.01.2019 № 2671- VIII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 06.10.2021 №1040 "Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі"

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

1. Надання соціальних послуг з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі, фізичною особою, яка пройшла підготовку та перепідготовку з основ догляду (далі – фізична особа, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі) особам, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися (далі –соціальні послуги з догляду на професійній основі) та є:

 громадянами похилого віку;

 особами з інвалідністю;

  невиліковно хворими, а також хворими, що потребують тривалого лікування; дітьми з інвалідністю;

 дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1161

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Особою або законним представником особи, яка потребує надання соціальних послуг з догляду на професійній основі:

 а) пред’являються: паспорт громадянина України, для іноземців та осіб без громадянства – довідка про звернення за захистом в Україні / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту / посвідчення біженця / паспортний документ іноземця та посвідка на тимчасове проживання або посвідка на постійне проживання; документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, внесені до паспорта громадянина України, крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті;

 б) подаються: заява про потребу в наданні соціальних послуг з догляду на професійній основі; висновок про стан здоров’я особи, яка через порушення функцій організму не може самостійно пересуватися та самообслуговуватися і потребує надання соціальних послуг з догляду (далі – висновок про стан здоров’я), за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.03.2021 № 407 „Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах 3 охорони здоров’яˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.04.2021 за № 510/36132; копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю); копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю віком до 18 років (за потреби); копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.12.2001 № 482 „Про затвердження порядку видачі медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 роківˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2002 за № 11/6299 (за потреби); довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.03.2021 № 407 „Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’яˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.04.2021 за № 510/36132 (за потреби); копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на професійній основі (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена); копія рішення суду або рішення органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, якій надаються соціальні послуги з догляду на професійній основі (для опікунів або піклувальників). 2. Фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі: а) пред’являються: паспорт громадянина України, для іноземців та осіб без громадянства – довідка про звернення за захистом в Україні / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту / посвідчення біженця / паспортний документ іноземця та посвідка на тимчасове проживання або посвідка на постійне проживання; документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника 4 податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, внесені до паспорта громадянина України, крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті; б) подаються: заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на професійній основі. У разі подання заяви про потребу в наданні соціальних послуг та про згоду надавати соціальні послуги в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, до заяви про потребу в наданні соціальних послуг також додаються скановані копії документів, зазначених у абзацах шостому – дванадцятому підпункту 1 цього пункту. На заяви та відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис (або удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) фізичної особи, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі та звертається за отриманням компенсації, особи / законного представника особи, яка потребує надання соціальних послуг з догляду на професійній основі, відповідно

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або уповноваженою особою через центр надання адміністративних послуг

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні приймається протягом 10 днів з дати подання документів.

 Компенсація призначається на строк надання соціальних послуг з догляду на професійній основі, визначений у договорі, і виплачується із дати укладення договору

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Компенсація не призначається:

 1) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі, громадянами похилого віку, особами з інвалідністю, невиліковно хворими, а також хворими, що потребують тривалого лікування, дітьми з інвалідністю, дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1161, якщо такі особи: отримують соціальні послуги догляду вдома, паліативного догляду, стаціонарного догляду від надавача комунального чи недержавного сектору; отримують виплати на догляд відповідно до законів України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” (крім осіб з інвалідністю з дитинства І групи);

 2) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі і отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України „Про психіатричну допомогу”;

 3) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на професійній основі і отримують компенсацію за надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі відповідно до Закону України „Про соціальні послуги”. Виплата компенсації припиняється у разі:

  подання особою / законним представником особи, яка отримує соціальні послуги з догляду на професійній основі, заяви про розірвання договору;

 подання фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі, заяви про розірвання договору;

 працевлаштування фізичної особи, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі; державної реєстрації фізичної особи, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі, як фізичної особи – підприємця;

 реєстрації фізичної особи, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі, як безробітного;

 державної реєстрації фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі, незалежної професійної діяльності (наукової, літературної, артистичної, художньої, освітньої або викладацької, а також медичної, юридичної практики, зокрема адвокатської, нотаріальної діяльності);

 смерті особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на професійній основі;

 смерті фізичної особи, яка надавала соціальні послуги з догляду на професійній основі та отримувала компенсацію;

 перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на професійній основі, на повному державному утриманні або отримання соціальних послуг догляду вдома, стаціонарного догляду, паліативного догляду в умовах стаціонару;

 ненадання фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на професійній основі, соціальних послуг з догляду на професійній основі; неподання в установлений строк акта про надані соціальні послуги з догляду на професійній основі

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення виплати компенсації / відмова в призначенні компенсації / припинення виплати компенсації

14

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення компенсації (відмова у її призначенні) надсилається фізичній особі, яка надає соціальні послуги, наступного дня після прийняття відповідного рішення

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Місце знаходження віддалених робочих місць

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3;

17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18;

17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а;

17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32;

17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41;

17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а;

 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ;

17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29;

17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32;

17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29;

17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а;

17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29;

17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а;

17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;         

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;   

17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42;

17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;       

17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 1700

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" 

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859 „Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики від 29.01.2021 № 37 «Про затвердження форм документів, необхідних для призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 22.02.2021 за № 221/35843

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Надання соціальних послуг з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг (далі – фізична особа, яка надає соціальні послуги) особам із числа членів своєї сім’ї, які спільно з нею проживають, пов’язані спільним 2 побутом, мають взаємні права та обов’язки (далі – соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі) та є:

 особами з інвалідністю I групи;

 дітьми з інвалідністю;

 громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1161

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються:

1) у паперовій формі: заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

 заява про згоду отримувати соціальні послуги;

 копія свідоцтва про народження дитини (у разі надання дитині соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі); декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї). У декларації також зазначається інформація про склад сім’ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги; копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю);

 висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.03.2021 № 407 „Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’яˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.04.2021 за № 510/36132;

 висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через 3 порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.03.2021 № 407 „Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’яˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.04.2021 за № 510/36132; копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.12.2001 № 482 „Про затвердження порядку видачі медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 роківˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2002 за № 11/6299; довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.03.2021 № 407 „Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’яˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.04.2021 за № 510/36132; копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена); копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для опікунів або піклувальників);

 2) в електронній формі: заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; заява про згоду отримувати соціальні послуги; декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 19.09.2006 № 345 „Про  затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомогиˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972. У декларації також зазначається інформація про склад сім’ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги, та відомості про членів її сім’ї (прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності), сімейний стан, число, місяць і рік народження, серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України чи документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, внесені до паспорта громадянина України; відомості про свідоцтво про народження дитини (серія, номер, дата видачі, прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) дитини, прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) батьків); скановані копії документів, зазначених в абзацах шостому-дванадцятому підпункту 1 цього пункту, з урахуванням категорії особи, яка потребує надання соціальних послуг. На заяви та відомості, що подаються в електронній формі, накладаються електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів фізичної особи, яка надає соціальні послуги, та особи / законного представника особи, яка потребує надання соціальних послуг

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, особою / законним представником особи, яка потребує надання соціальних послуг, подається заява про згоду отримувати соціальні послуги від фізичної особи, яка надає соціальні послуги, та документи, необхідні для призначення компенсації, суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

 поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні приймається протягом 10 днів з дати подання документів. Компенсація призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця з дня звернення подано всі необхідні документи. Компенсація призначається на 12 місяців і виплачується щомісяця

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Компенсація не призначається:

 1) фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, особами з інвалідністю I групи; дітьми з інвалідністю; громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1161, якщо такі особи отримують: соціальні послуги з догляду вдома, паліативного, стаціонарного догляду; виплати на догляд відповідно до законів України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” (крім осіб з інвалідністю з дитинства I групи);

 2) фізичним особам, які надають соціальні послуги та отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України „Про психіатричну допомогу”;

 3) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на професійній основі. Виплата компенсації припиняється у разі:  зміни місця проживання / перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, чи фізичної особи, яка надає соціальні послуги та отримує компенсацію; смерті особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; смерті фізичної особи, яка надавала соціальні послуги та отримувала компенсацію; перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, на повному державному утриманні або отримання соціальних послуг стаціонарного догляду, паліативного догляду в умовах стаціонару за плату. Виплата компенсації тимчасово припиняється у разі: перебування фізичної особи, яка надає соціальні послуги, за межами України понад 10 календарних днів; перебування фізичної особи, яка надає соціальні послуги, на стаціонарному лікуванні протягом повного календарного місяця; перебування фізичної особи, яка надає соціальні послуги, за межами України понад 30 календарних днів; перебування фізичної особи, яка надає соціальні послуги, на стаціонарному або санаторно-курортному лікуванні протягом 30 календарних днів.

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення виплати компенсації / відмова в призначенні щомісячної компенсаційної виплати / припинення виплати компенсації

14

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення компенсації (відмова у її призначенні) надсилається фізичній особі, яка надає соціальні послуги, наступного дня після прийняття відповідного рішення

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Місце знаходження віддалених робочих місць

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3;

17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18;

17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а;

17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32;

17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41;

17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а;

 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ;

17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29;

17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32;

17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29;

17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а;

17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29;

17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а;

17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;         

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;   

17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42;

17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;       

17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 1700

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Кодекс законів про працю України,

Закон України «Про колективні договори і угоди»,

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 13.02.2013 № 115 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення суб’єкта щодо повідомної адміністративної послуги колективних договорів і територіальних угод (крім обласних та республіканської), змін і доповнень до них

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Примірник угод (договорів), змін і доповнень до них разом із додатками та супровідним листом у вигляді оригіналу паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками або у вигляді оригіналу електронного документа з пов’язаними з ним кваліфікованими електронними підписами, або у вигляді електронної копії оригіналу паперового документа (фотокопії), засвідченої кваліфікованою електронною печаткою Сторони угод подають також копії свідоцтв про підтвердження репрезентативності суб’єктів профспілкової сторони та сторони роботодавців, які брали участь у колективних переговорах з питань їх укладення

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єкт однієї зі сторін угоди (договору) подає документи: - особисто або поштою; - в електронній формі через відповідні інформаційно комунікаційні системи з накладенням кваліфікованого електронного підпису суб’єкта; - через центр надання адміністративних послуг

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Повідомна реєстрація проводиться протягом 14 робочих днів із дня, наступного після надходження колективних договорів і територіальних угод (крім обласних та республіканської), змін і доповнень до них до реєструючого органу

12

Результат надання адміністративної послуги

Повідомна реєстрація колективних договорів і територіальних угод (крім обласних та республіканської), змін і доповнень до них

13

Способи отримання відповіді (результату)

Не пізніше наступного робочого дня після реєстрації колективних договорів і територіальних угод (крім обласних та республіканської), змін і доповнень до них, реєструючий орган письмово інформує про це суб’єкта, який подав на реєстрацію колективні договори або  територіальні угоди (крім обласних та республіканської), зміни і доповнення до них

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Прийняття рішення (згоди) про проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14-ти років у разі незгоди одного з батьків або за відсутності батьків

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України "Про психіатричну допомогу"

5

Акти Кабінету Міністрів України

-

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

У разі якщо один із батьків відмовляється від надання згоди на проведення психіатричного огляду чи надання психіатричної допомоги малолітній особі, або якщо у малолітньої особи відсутні батьки.

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява опікуна/законного представника малолітньої особи.

2.Засвідчена копія паспорта громадянина України (опікуна/законного представника малолітньої дитини).

3. Довідка про стан здоров'я малолітньої особи, видана лікарсько-консультативною комісією, термін якої не перевищує один місяць з дати видачі, або висновок лікуючого лікаря, або направлення на госпіталізацію.

4. Засвідчена копія довідки медико-соціальної експертної комісії (за наявності).

5. Засвідчена копія посвідчення про надання статусу особи з інвалідністю (за наявності).

6. Засвідчена копія рішення про призначення опікуна малолітньої особи.

7. Засвідчена копія свідоцтва про народження малолітньої особи, якій необхідна госпіталізація до закладу з надання психіатричної допомоги.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто.

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

1 день

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Не встановлено законодавством

13

Результат надання адміністративної послуги

Відмова у наданні дозволу на проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14 років.

Рішення (дозвіл) про проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14 років.

14

Способи отримання відповіді (результату)

Отримати результати надання послуги заявник може особисто.

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV

Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 № 1618-IV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Наказ Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / про обмеження цивільної дієздатності особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника. Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про призначення опікуна / піклувальника особі, визнаній судом недієздатною / обмеженій судом у цивільній дієздатності

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява до районних, районних в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій або виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (органів опіки та піклування) про  отримання подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена (далі – подання);

 копія рішення / ухвали суду:

 рішення про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності (за наявності у потенційного підопічного такого правового статусу);

 ухвала суду про відкриття провадження у справі, якщо судом розглядається справа про визнання фізичної особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / призначення опікуна особі, визнаній недієздатною, чи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника / призначення піклувальника особі, обмеженій у цивільній дієздатності;

 копії паспортів потенційного опікуна / піклувальника і підопічного (з пред’явленням оригіналу);

 довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб (потенційного опікуна / піклувальника та підопічного);

 акти обстеження житлових умов потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (якщо місце їх проживання знаходиться за однією адресою складається один акт обстеження) (акти можуть бути складені представником органу опіки та піклування після подання особою заяви); висновок про стан здоров’я потенційного опікуна / піклувальника; довідка про відсутність судимості потенційного опікуна / піклувальника; довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна / піклувальника за останні 6 місяців або декларація про доходи за останній рік, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення, для непрацюючих – довідка з центру зайнятості;

 копії документів, які підтверджують родинні відносини потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (за наявності родинних відносин); заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном / піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном / піклувальником;

 копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна); довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява та документи, необхідні для отримання подання, подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі до центрів надання адміністративних послуг, районних, районних у мм. Києві 3 та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад, або можуть бути надіслані суб’єкту надання адміністративної послуги поштою чи в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Неподання необхідного пакета документів

2. Подання документів, що містять недостовірні відомості.

13

Результат надання адміністративної послуги

Видача особі подання / відмова у видачі особі подання

14

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку). Відмова у наданні адміністративної послуги надається суб’єкту звернення письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз’ясненням порядку оскарження.

Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою / подання скеровується до суду для прийняття судом остаточного рішення

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Місце знаходження віддалених робочих місць

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3;

17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18;

17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а;

17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32;

17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41;

17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а;

 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ;

17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29;

17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32;

17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29;

17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а;

17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29;

17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а;

17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;         

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;   

17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42;

17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;       

17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 1700

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 „Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Накази Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2008 № 3337 „Про єдиний облік багатодітних сімей в Україні”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.09.2008 за № 815/15506, від 29.06.2010 № 1947 „Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.07.2010 за № 531/17826

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Продовження терміну дії посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку з навчанням

8

Перелік необхідних документів

Заява, копія свідоцтва про народження дитини (у разі народження дитини за межами України – копій свідоцтва 2 про народження дитини з перекладом на українську мову, вірність якого засвідчена нотаріусом (у разі коли нотаріус не володіє відповідною мовою, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус), копії довідок про реєстрацію місця проживання або перебування особи щодо кожного з батьків та дітей багатодітної сім’ї або, для внутрішньо переміщених осіб, копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, видані структурними підрозділами з питань соціального захисту населення (до запровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї), копія посвідчення батьків багатодітної сім’ї, фотокартки дитини розміром 30 х 40 міліметрів (2 фотокартки), наявне посвідчення

9

Спосіб подання документів

Особисто або через законного представника

10

Платність (безоплатність) надання

Безоплатно

11

Строк надання

10 робочих днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Відсутність підтверджуючих документів.

13

Результат надання адміністративної послуги

Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через законного представника.

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Видача дубліката  посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

Центр надання адміністративних послуг Козелецької селищної ради

(затверджено рішенням  тридцять шостої сесії Козелецької селищної ради восьмого скликання від 23 серпня 2024 року № 24-36/VІІІ)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Місце знаходження віддалених робочих місць

17000,Чернігівська обл., Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, 27

 

17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Берлози, вулиця Каштанова, 3;

17004, Чернігівська область, Чернігівський район, село Білейки, вулиця Довженка,18;

17070 Чернігівська область, Чернігівський район, село Бобруйки, вулиця Лесі Українки, 62;

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Бригинці, вулиця Шевченка, 24 а;

17070, Чернігівська область, Чернігівський район, село Булахів, вулиця Шевченка, 32;

17080, Чернігівська область, Чернігівський район, село Данівка, вулиця Молодіжна, 41;

17052, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лемеші, вул.. Розумовських, 2 а;

 17000, Чернігівська область, Чернігівський район, село Лихолітки, вулиця Свято-Воскресенська, 2 б ;

17022, Чернігівська область, Чернігівський район, село Озерне, вулиця Гайова, 29;

17084, Чернігівська область, Чернігівський район, село Омелянів, вулиця Миру, 32;

17051, Чернігівська область, Чернігівський район, село Патюти, вул.. Мартиненка, 29;

17054, Чернігівська область, Чернігівський район, село Пилятин, вулиця Шевченка, 4 а;

17062, Чернігівська область, Чернігівський район, село Скрипчин, вулиця Центральна, 29;

17053, Чернігівська область, Чернігівський район, село Ставиське, вулиця Українська, 55 а;

17085, Чернігівська область, Чернігівський район, село Мостище, вулиця Центральна, 7;         

17082, Чернігівська область, Чернігівський район, село Нічогівка, вулиця Лесі Українки, 55;   

17081, Чернігівська область, Чернігівський район, село Сираї, вулиця Київська, 42;

17072, Чернігівська область, Чернігівський район, село Савин, вулиця Центральна, 75;       

17006, Чернігівська область, Чернігівський район, село Олексіївщина, вулиця Паркова, 1.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Інформація щодо режиму роботи віддалених робочих місць

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 2000

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

Понеділок – Вівторок з 800  до 1700

Середа з 800  до 1700

Четвер з 800  до 1700

П’ятниця з 800  до 1600

Субота, Неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел./факс: (04646)42120; (04646)21345

Веб-сайт: https://kozsr.gov.ua

Електронна пошта:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 „Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Накази Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2008 № 3337 „Про єдиний облік багатодітних сімей в Україні”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.09.2008 за № 815/15506, від 29.06.2010 № 1947 „Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.07.2010 за № 531/17826

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Отримання дублікату посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку із втратою або псуванням виданого раніше посвідчення

8

Перелік необхідних документів

Заява одного з батьків, копія посвідчення батьків багатодітної сім’ї (у разі наявності, для визначення номеру, серії та дати видачі посвідчення у розміщеній  інформації в оголошенні про втрату) та / або дитини з багатодітної сім’ї, яке втрачено (у разі наявності), копії свідоцтв про народження дітей, або копія свідоцтва про народження дитини, яка втратила посвідчення багатодітної сім’ї, копії сторінок паспортів громадянина України батьків з даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату видачі паспорта та місце реєстрації, копії посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах та / або посвідчення біженця та / або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, копії довідок про реєстрацію місця проживання або перебування особи щодо кожного з батьків та дітей багатодітної сім’ї або, для внутрішньо переміщених осіб, копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, видані структурними підрозділами з питань соціального захисту населення (до запровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї), довідка про реєстрацію місця проживання або перебування особи під час навчання (для осіб від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання або дуальною формою здобуття освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти), 2 фотокартки (батьків та дітей) розміром 30х40 міліметрів (для оформлення посвідчення, що втрачено), інформація щодо розміщення оголошення у друкованих засобах масової інформації про втрату посвідчення батьків багатодітної сім'ї

9

Спосіб подання документів

Заява подається одним із батьків у паперовій формі

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Протягом 10 робочих днів після подання документів

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Відсутність підтверджуючих документів та фактів

13

Результат надання адміністративної послуги

Дублікат посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї

14

Способи отримання відповіді (результату)

Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника

 

 

Анонси і оголошення

 

 

 

 

 

president  rada  kmu  chor  chern  Dija  LogoAUCwebDSYO

 

 

 

 

 

 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше

Офіційний сайт © 2025 Козелецька селищна рада Всі права захищено.